Aihe: Joululahjatoiveita?
1 2 3
Mr. Speed
27.11.2009 22:01:50
Ai hitsi.. Tulis kuitenki väärillä spekseillä, ja osa ois valmiiks huonossa kunnossa. Noita myös tulis ylihintasina torille, ja sit jengi ois kusessa ihmiskaupasta. Myös suomalaisilla jälleenmyyjillä vois olla ongelmia asian kanssa.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
doctrine
27.11.2009 22:19:33

Miikathebest: Tänne emäntä 1kpl.

Tuu hakemaan :D
http://www.payloadband.info/
NRFFF
27.11.2009 22:34:25
doctrine: Tuu hakemaan :D

Jeh, samat sanat. Kyllä, elättelen toiveita vapaudesta.. ;)
Morri
27.11.2009 23:15:44
doctrine: Tuu hakemaan :D

Sama täällä, mutta varoitan että tällä ei sitten riitä kärsivällisyys yhtään kitarakamojen kanssa ropaamiseen... :=D Voisko ton laittaa Torille myyntiin...? :/
"Nuotin vieressä on tilaa..."
Mr. Speed
28.11.2009 00:57:51
Olkaa kateellisia! Oma emäntä on hyväksyny kamaruljanssin täysin, ja se jopa käytännössä takas mulle yhen kitaran!
oiva tumpeloinen
28.11.2009 00:59:19
Mr. Speed: Olkaa kateellisia! Oma emäntä on hyväksyny kamaruljanssin täysin, ja se jopa käytännössä takas mulle yhen kitaran!

Ai. Mulle rouva aikanaan osti yhden kitaran lahjaksi. Ja nykyisin se sanoo, että pitäähän sitä saada harrastaa. Ja mistä vetoa, että mun pino on isompi kuin sun. =)
Mr. Speed
28.11.2009 01:22:58
oiva tumpeloinen: Ai. Mulle rouva aikanaan osti yhden kitaran lahjaksi. Ja nykyisin se sanoo, että pitäähän sitä saada harrastaa. Ja mistä vetoa, että mun pino on isompi kuin sun. =)

No mut sulla on ollu monta vuotta enemmän aikaa! Kyllähän sitä pitää saada harrastaa. Aika samoilla linjoilla oma kumppani on. Sun pino on varmaan isompi, mut mun on kasvanu enemmän viimesen vuoden aikana :)
Krice
28.11.2009 11:01:13 (muokattu 28.11.2009 11:02:03)

http://www.thomann.de/fi/mxr_fullbone_metal_distortion_m116.htm

Linkissä lukee vielä boNe, mutta tekstin ovat saaneet sentään korjattua.
Minushuman
28.11.2009 12:21:00
Dunlopin Zakk Wylde Wah, joku suht hyvä delay ja pedaalimallinen viritysmitsku.
"A man's got to know his limitations." - Harry Callahan
Minushuman
28.11.2009 12:22:15
Krice: http://www.thomann.de/fi/mxr_fullbone_metal_distortion_m116.htm

Linkissä lukee vielä boNe, mutta tekstin ovat saaneet sentään korjattua.

Heheh. Täys "bone." Vai boner. Eehhehhehhee...
"A man's got to know his limitations." - Harry Callahan
Väsykäsi
28.11.2009 12:34:25
Jos joulukubbe tois tollatteen virtalähteen ja Kanen Mojo screamerin olen onnellinen

http://www.thomann.de/fi/bbe_supa_charger.htm.
Get up everybody gonna move their feet. Get down everybody gonna leave their seats. You gonna lose your mind in Sauna open air! 195 days left!!
Jucciz
28.11.2009 12:56:38 (muokattu 28.11.2009 12:57:21)
Jos tästä kerran tuli vaimojenkehumisketju, niin todettakoon, että täälläkään päässä ei ole ollut mitään napinaa kitarakamoista, vaikka niitäkin on tullut aika paljon haalittua. Emäntä ymmärtää, että soittaja tarvitsee työkalunsa, kuten kuka tahansa työmies - ja ettei sahalla voi tehdä samoja asioita kuin vasaralla (en puhu m.netin käyttäjistä, huomatkaa pieni alkukirjain). Tilannetta tosin meidän päässä ehkä helpottaa se, että kamat ovat ihan oikeasti tulonhankkimis- eivätkä pelkästään harrastusvälineitä.
oiva tumpeloinen
28.11.2009 13:09:48
Jucciz: Tilannetta tosin meidän päässä ehkä helpottaa se, että kamat ovat ihan oikeasti tulonhankkimis- eivätkä pelkästään harrastusvälineitä.

Tietämättä tarkemmin teidän perheen asioita, mä luulen, että ainoastaan sä perustelet tuolla niitä ostoksia. Kyllä se sun vaimokin varmasti tietää, että keikoille lähtee aina täysin murto-osa kamoista ja vähemmälläkin tulisi toimeen noin ylipäätään. Mut pääasiahan on, että kaikilla on kivaa. =)
oiva tumpeloinen
28.11.2009 13:22:45
Jucciz: No tietää tietää, mutta kyllä se silti hellasäröä vähentää (tai tässä tapauksessa poistaa kokonaan) kun kamat tuovat huusholliin jonkinnäköistä kassavirtaa myös sisään. Ja itse asiassa jo jonkin aikaa homma on mennyt niin, että kamaa ei oo tullu olennaisesti lisää: yleensä on myyty jotain pois ja ostettu jotain tilalle. Mut ei täällä perheriitaa siitäkään syntyisi, jos ihan "tosta vaan" hankkisin jotain uutta myymättä jotain alta pois: vaimo tietää ihan yhtä hyvin kuin minäkin, etten osta huonoja sijoituksia, joten raha ei oo koskaan hukassa siinä, mitä hankin. :)

Mä luulen, että tuossa on se suurin syy. Ne pitkän päälle huomaavat, ettei se rahaa syö niin paljon kuin voisi luulla. Alussa vaan moni alkaa kakomaan sitä alkupanosta, minkä romuihin joutuu laittamaan. Enkä mä siis mitenkään pidä huonona, että vaimo antaa hommata tavaraa. Kivaahan se on. Mutta tietyt "syyt", millä itseään huijataan ei kyllä mene just niin tasan samoin sen vaimon kanssa. Mä tiedän sen, koska mä olen itsekin käyttänyt ne kaikki. =) Mut eipä meilläkään nykyisin mitään kysellä. Kunhan vaan saa pätkät maksettua ja elämä rullaa, niin mitäs väliä sillä on, mihin ne rahansa työntää.....
Jucciz
28.11.2009 13:29:20 (muokattu 28.11.2009 13:29:39)
oiva tumpeloinen: Mä luulen, että tuossa on se suurin syy. Ne pitkän päälle huomaavat, ettei se rahaa syö niin paljon kuin voisi luulla. Alussa vaan moni alkaa kakomaan sitä alkupanosta, minkä romuihin joutuu laittamaan. Enkä mä siis mitenkään pidä huonona, että vaimo antaa hommata tavaraa. Kivaahan se on. Mutta tietyt "syyt", millä itseään huijataan ei kyllä mene just niin tasan samoin sen vaimon kanssa. Mä tiedän sen, koska mä olen itsekin käyttänyt ne kaikki. =) Mut eipä meilläkään nykyisin mitään kysellä. Kunhan vaan saa pätkät maksettua ja elämä rullaa, niin mitäs väliä sillä on, mihin ne rahansa työntää.....

Näin just. Ja mun tapauksessa alkupanostus oli jo tehty ennen vaimon astumista kuvioihin, joten asiaan ei siitäkään syystä ollut mitään sanomista. Sit kamaa on ostettu, myyty, ostettu, vaihdettu, myyty, vaihdettu, ostettu, myyty jne. Noin keskimäärin "uutta rahaa" on sidottu kamoihin vähemmän kuin moni arvaakaan. Kyllähän jos nyt yhtäkkiä pitäis lähteä nollista ja ostaa kaikki, mitä kaapista tänä päivänä löytyy, varmasti itku pääsisi - etenkin kun varmaan puoliakaan noista vempeleistä ei edes saa mistään. ;)
jaakonam
28.11.2009 13:30:09

oiva tumpeloinen: Ai. Mulle rouva aikanaan osti yhden kitaran lahjaksi. Ja nykyisin se sanoo, että pitäähän sitä saada harrastaa.

Näin se on. Nimim. Thunderbird tulossa pukinkontissa...
"Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti."
Miikathebest
28.11.2009 15:12:11

Mr. Speed: Miten ois kimppatilausvaimoja Thaimaasta?

Pitäisiköhän ennemmin katsoa torilta käytettyjä...
Liikaa säröä!
Mr. Speed
28.11.2009 15:26:58
Miikathebest: Pitäisiköhän ennemmin katsoa torilta käytettyjä...

Miksi maksaa käytetystä liikaa? :)
Miikathebest
28.11.2009 15:52:32

Mr. Speed: Miksi maksaa käytetystä liikaa? :)

Käytettynä saa edullisesti laadukasta tavaraa, ja jälleenmyyntihintakin säilyy parempana.

Itse en mielellään kyllä hankkisi käytettynä, ellei ole pakko.
Liikaa säröä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)