Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Varastettu Peavey 6505+ nuppi Kouvolasta
1
JanneV
28.11.2009 09:47:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseinen vuoden vanha kitaranuppi varastettu Korialta treenikämpältä. Nuppi oli ihan uudenveroinen, en muista yhtään naarmua tai muutakaan jälkeä siinä. Kanavanvaihtopedaalin ja virtajohdon jättivät ottamatta mukaan, joten jos joku kaupittelee ilman noita niin kyseessä voipi olla sama nuppi.
 
Sarjanumero: 51732899 2008 141
 
Kyseessä mitä luultavimmin sama jengi joka kävi viemässä kitarakaappeja vähän matkan päässä sijaitsevalta treenikseltä:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=183824
 
jussi1976
28.11.2009 11:04:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikähän tääkin musakamaa varastava porukka on miehiään? Joku aika sitten Hesasta varastettiin muistaakseni autosta tms. Mesan Road King - nuppi. Liekö koskaan saatu takaisin. Noi on kyllä niin harvinaista kauraa, et myyminen/välittäminen on vaikeaa. Toivottavasti saat takaisin.
 
fox
28.11.2009 11:44:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varotusta painan, että pysyviin menis. Hyvä juttu että oli sarjanumerot ylhäällä. Huomattavasti helpottaa tuota määrittämistä..
Ja niillä soittajakolleegoilla joilla ei vielä ole omien kamojen sarjanumerot kirjattuna
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=163265#p8109569
 
Tuosta tämän tulevan viikon teema...
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
JanneV
28.11.2009 12:50:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox:
Ja niillä soittajakolleegoilla joilla ei vielä ole omien kamojen sarjanumerot kirjattuna
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=163265#p8109569
 
Tuosta tämän tulevan viikon teema...

 
Suosittelen ehdottomasti kaikille tuota sarjanumeroiden talteenottoa. Kiitos muuten fox tuon threadin tekemisestä koska muuten ei olis ollut itellä tallessa tuota...
 
masterhat
14.12.2009 19:53:25 (muokattu 14.12.2009 20:01:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vakuutus anybody? mä ainakin sain kaikki treenikselläkin lojuvat, lukkojen takana sijaitsevat kamat diilattua vakuutusyhtiön kanssa.
 
tietty se raha ei lohduta jos häviää joku uniikki soitin, mut tollanen nuppi on sen verta peruskauraa, että ilmotus vakuutusyhtiölle ja kaupasta uus.
 
E: ja diilaainen tarkoittaa tässä yhteydessä sitä, että sai treenikamat koti ja irtaimistovakuutuksen piiriin. tai siis sillo ku oli viel treenis ja orkesteri
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
JanneV
15.12.2009 10:23:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

masterhat: vakuutus anybody? mä ainakin sain kaikki treenikselläkin lojuvat, lukkojen takana sijaitsevat kamat diilattua vakuutusyhtiön kanssa.
 
tietty se raha ei lohduta jos häviää joku uniikki soitin, mut tollanen nuppi on sen verta peruskauraa, että ilmotus vakuutusyhtiölle ja kaupasta uus.
 
E: ja diilaainen tarkoittaa tässä yhteydessä sitä, että sai treenikamat koti ja irtaimistovakuutuksen piiriin. tai siis sillo ku oli viel treenis ja orkesteri

 
Vakuutukset oli onneksi kunnossa, tällä hetkellä on laput täytetty ja lähetetty vakuutusyhtiölle. Tavarat oli tuolla treeniksellä lukkojen takana ja koska ne oli pysyvässä säilytyksessä siellä niin otin niille erikseen vakuutuksen (tai siis lisäsin ne erikseen tuohon kotivakuutuksen kylkeen).
 
Kaupasta ei välttämättä kyllä uutta haeta sillä rahalla mitä vakuutuksista tulee kun korvaavat päivänarvon mukaan...
 
kipu69
25.12.2009 14:34:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

masterhat: vakuutus anybody? mä ainakin sain kaikki treenikselläkin lojuvat, lukkojen takana sijaitsevat kamat diilattua vakuutusyhtiön kanssa.
 
tietty se raha ei lohduta jos häviää joku uniikki soitin, mut tollanen nuppi on sen verta peruskauraa, että ilmotus vakuutusyhtiölle ja kaupasta uus.
 
E: ja diilaainen tarkoittaa tässä yhteydessä sitä, että sai treenikamat koti ja irtaimistovakuutuksen piiriin. tai siis sillo ku oli viel treenis ja orkesteri

 
Itsellä on kaikki treeniskamat vielä erikseen vakuutettu. Joistakin voi tuntua vähän liioittelulle, mutta kun vähän alle 40e vuoteen maksaa niin voin kyllä vain suositella...
 
"Se on turha itkeä jos paska on jo housussa...."
Juicy
26.12.2009 00:43:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kipu69: Itsellä on kaikki treeniskamat vielä erikseen vakuutettu. Joistakin voi tuntua vähän liioittelulle, mutta kun vähän alle 40e vuoteen maksaa niin voin kyllä vain suositella...
 
Mikä vakuutusyhtiö?
 
"Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies."
kipu69
22.01.2010 13:16:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Mikä vakuutusyhtiö?
 
tapiola
 
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
"Se on turha itkeä jos paska on jo housussa...."
JanneV
23.01.2010 02:50:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuppi edelleen kadoksissa ja poliisilta soittelivat että lopettavat tutkinnan, alkaa näyttää siltä ettei sitä enää näe. Vakuutuksista tuli onneksi korvaukset jotka kerkesinkin jo tuhlata kun hommasin tilalle powerballin...
 
kipu69
24.01.2010 10:50:32 (muokattu 24.01.2010 10:51:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JanneV: Nuppi edelleen kadoksissa ja poliisilta soittelivat että lopettavat tutkinnan, alkaa näyttää siltä ettei sitä enää näe. Vakuutuksista tuli onneksi korvaukset jotka kerkesinkin jo tuhlata kun hommasin tilalle powerballin...
 
maksoivatko nupista tämän hetkisen ovh hinnan miinus omavastuu? vain mitenkä se menee jos suapi kysyä??
 
"Se on turha itkeä jos paska on jo housussa...."
JanneV
24.01.2010 12:27:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kipu69: maksoivatko nupista tämän hetkisen ovh hinnan miinus omavastuu? vain mitenkä se menee jos suapi kysyä??
 
Tuo olikin vähän kummallinen juttu, olin vakuutuksen ottaessa ilmottanu paljo maksoin siitä käytettynä. Ne makso tasan sen summan mulle takasin ja papereissa missä se päätös oli luki että vakuutettu summasta x, maksetaan summa x. Eli vaikuttais ettei omavastuuta otettu vaikka muistelisin siinä vakuutuksessa omavastuun olevan (paperit muualla niin enpä pääse nyt edes tarkastamaan). Itse olin kuitenkin tyytyväinen kun sain sen rahan takas mitä olin siihen pistänytkin. Vakuutusyhtiönä mulla Turva.
 
Olin ottanut kotivakuutuksen lisäksi erikseen noille soittokamoille vakuutuksen kun ne on pysyvässä säilytyksessä treeniksellä (nuppi ja kaappi siis), maksaa noin kympin vuodessa (riippuu vakuutettavien kamojen hinnasta).
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «