Jucciz 23.11.2009 02:43:47 | |
---|
Panokset kovenee. |
Satu ja Tuija 23.11.2009 02:50:46 | |
---|
Jucciz: Panokset kovenee. Dick, tarkoitin toki duk, on varmaan hirmuunskins tosissaans, mutta Kummelissa sanottiin, että ompi vaikeeta koulussa, mutta vielä vaikeempaa on Oulussa. ;) |
doctrine 23.11.2009 09:26:39 | |
---|
Iibanez: onko porukalla kokemuksia ko vahvistimesta? http://www.thomann.de/fi/line6_spider_iv_120.htm Ei juuri kyseisestä yksilöstä, mutta.. Muutamia Line6-comboja tullut testailtua ja jokaikisessä on ollut laatuongelmia. Yhdessä pätki volume treenisvoluumeilla, hiljeni aavistuksen ja taas yhtäkkiä koveni ja taas hiljeni.. todella raivostuttava "dynamiikkaominaisuus" :). Toisessa sitten efektit oli päällä miten sattuu, ja niitä oli todella kettumainen saada ylipäänsä pois päältä. potikoihin kun koskee niin ei säädy luonnollisesti, vaan taisi ensin pitää käyttää nollan kautta tai jotain vastaavaa säätöä siinä oli.. Ihan ok soundit kyllä makuuhuoneeseen, mihinkään muualle en Line6:sta ostaisi, ja sinnekin riittää se kaikkein pienin ja halvin malli - jos asuu yksin eikä ole kavereita että joutuisi selittelemään ostopäätöstään ;) - jää rahaa sitten ns. oikeisiin ja toimiviin vehkeisiin. http://www.payloadband.info/ |
Klapp 23.11.2009 10:02:50 | |
---|
niillä ei EHKÄ ole varaa ostaakaan niitä koska aina sanovat niin "kalliksi" Nii, "Kalli" se kai tässä oli alkuunpanijana taannoin yhdessä tätä ketjuakin laajemmalle levinneessä "keskustelussa". Mä en osta keskustalaista vahvaria! "Tahdikkuus ja pidättyväisyys ovat aivan paikallaan ihmisten kanssa rupatellessa, mutta ei pidä kierrellä ja kaarrella, kun on kysymys musiikista."
-David Mitchell: Pilvikartasto |
Hookkan 27.11.2009 14:14:11 | |
---|
Jucciz: Spider -> Bugera. Oja -> Allikko. Jaa mikäkän vika se bugerassa on? |
Mr. Speed 27.11.2009 14:16:43 | |
---|
Hookkan: Jaa mikäkän vika se bugerassa on? Kannattaa lukea Bug Era ketjua tuosta aiheesta. Ei se 6262 ollu mitenkään vakuutta. 6505+ oli mycket bättre. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Vladi 27.11.2009 14:30:26 | |
---|
Satu ja Tuija: Tää on aika hauska ketju. :) Nii on, just hyvää luettavaa samalla ku syö kalapuikkoja ja perunamuusia! Kyllä se siitä. |
Mr. Speed: Kannattaa lukea Bug Era ketjua tuosta aiheesta. Ei se 6262 ollu mitenkään vakuutta. 6505+ oli mycket bättre. No jos se oli se missä (ainakin nimestä päätellen) haukuttiin bugera lyttyyn noiden vikojen vuoksi niin itellä ei kyllä ole vuoden aktiivisen käytön jälkeen ollu mitään ongelmia.. Ottaa vähän päähän kun ihmiset lyttäävät kalustoa, todennäköisesti tietämättää siitä itse mitään. |
Mr. Speed 27.11.2009 15:12:34 | |
---|
Hookkan: No jos se oli se missä (ainakin nimestä päätellen) haukuttiin bugera lyttyyn noiden vikojen vuoksi niin itellä ei kyllä ole vuoden aktiivisen käytön jälkeen ollu mitään ongelmia.. Ottaa vähän päähän kun ihmiset lyttäävät kalustoa, todennäköisesti tietämättää siitä itse mitään. Niin.. No kumman perusteella sä itse muodostat mielipitees? Sen että 2 henkilöä sanoo, että "ihan hyvin on vuoden pelittäny", vai että 22 henkilöä sanoo, että "puolessa vuodessa joutu lähettää takas T-kauppaan", ja loput sanoo, että "en mä tota viittiny takasin lähettää, mutta hirveää kohinaa ja häiriötä toi kyllä pitää." Vuosi ei ole vielä juuri mitään näiden vehkeiden kestävyydessä. Niin.. Ja itse tosiaan soundillisesti ottaisin vaikka sen Randallin RH-nupin. Musta toi 6262 oli huono. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
aristoteles666 27.11.2009 15:27:40 | |
---|
jos on vuoden toiminut moitteetta voi olla aika sata varma että tuleekin toimimaan, ja muutenkin tossa tapauksessa kuuntele itseäsi, mitä siitä vaikka täällä viisi sataa ihmistä vikisee, sulla toimii ja hyvä niin. |
Metal_Late 27.11.2009 16:49:35 (muokattu 27.11.2009 16:50:43) | |
---|
Niin.. No kumman perusteella sä itse muodostat mielipitees? Sen että 2 henkilöä sanoo, että "ihan hyvin on vuoden pelittäny", vai että 22 henkilöä sanoo, että "puolessa vuodessa joutu lähettää takas T-kauppaan", ja loput sanoo, että "en mä tota viittiny takasin lähettää, mutta hirveää kohinaa ja häiriötä toi kyllä pitää." Vuosi ei ole vielä juuri mitään näiden vehkeiden kestävyydessä. On minulla jo sen 14 kk toiminut hyvin ja 4x Tungsoleja etusessa, hyvin soi hevit crunch-kanavalla ja malli on 333xl. -Lauri |
Hookkan 27.11.2009 17:08:28 | |
---|
Mr. Speed: Niin.. No kumman perusteella sä itse muodostat mielipitees? Sen että 2 henkilöä sanoo, että "ihan hyvin on vuoden pelittäny", vai että 22 henkilöä sanoo, että "puolessa vuodessa joutu lähettää takas T-kauppaan", ja loput sanoo, että "en mä tota viittiny takasin lähettää, mutta hirveää kohinaa ja häiriötä toi kyllä pitää." Vuosi ei ole vielä juuri mitään näiden vehkeiden kestävyydessä. Niin.. Ja itse tosiaan soundillisesti ottaisin vaikka sen Randallin RH-nupin. Musta toi 6262 oli huono. Niinno myönnettäköön myös että thomann poisti kyseisen laitteen myynnistä useiden palautusten vuoksi. Kaipa on itelle vaan sattunu hyvä yksilö. Noh niin tai näin, se mitä alunperin hain, oli se että putkivahvistin, (soundeiltaan ainakin laadukas) on aivan eri luokkaa kuin spiderin kaltainen vehje. Silti jos olisin studio-olosuhteissa jotain äänittämässä niin aivan hyvin voisin kuvitella cleaneja soittavani spiderilla, ne siinä toimii. |
kipu69 27.11.2009 17:29:47 | |
---|
Jucciz: Spider -> Bugera. Oja -> Allikko. ei tuosta satakakskymppisestä ole kokemusta mut pienempi 15w on just nyt testissä. vaikka nuita ei voi suoraan verrata niin en kyl lähtis kyseistä hankkimaan ainakaan särömaailman perustella. cleanit on tosin hyvät.... "Se on turha itkeä jos paska on jo housussa...." |
FreshPots 03.12.2009 22:34:41 | |
---|
Minulla on spider nelonen 75 ja olen ollut tosi tyytyväinen. Clean red:Saundaa hyvältä minun korvaani.Kun ruuvaa Driven kaakkoon siitä saa todella läskin saundin. Clean green:Klassinen rokkisaundi. Twang red:Saundaa hyvältä kunhan ei ruuvaa drivea liian paljon Twang green:Yksi parhaiten saundaavia vahvistinmallinnuksia vahvistimessa.Kun lisää kompuran ketjuun saat klassisen rollari saundin.Säädä namikat oikein ja sinulla on SRV saundit.Sopii hyvin Blues/Rockiin Class A red:Bingo!Autenttinen Vox helinä.Kun namiskat ovat oikein saat "it´s late" intron kimmeltävän saundin.Erittäin toimiva. Class A green:Tästä saa saundeja vähän joka lähtöön. Blues red:Alkuaikojen sähköbluesmiesten tone. Blues green:Rokkabilly saundi! Crunch red:Täydellinen rokkisaundi.AC/DC, ZZ top, Hendrix ja monia muita. Crunch green:Orangen napakka saundi. Hi gain red:Marsu laulaa!!! Hi gain Green:Tästä laulavat leadit Metallivahvistimiin olen väärä mies(samoin kuin insaneihin) Efektit kuulostavat hyvältä.Kiva mahdollisuus tuo efektien hienosäätö.Pitch-efekteillä saat kitarasi vaikka d-vireiseksi tai brian may harmonian. +Näppäriä presettejä +Tuneri |
Jucciz 03.12.2009 22:36:48 (muokattu 03.12.2009 22:37:30) | |
---|
Hookkan: Jaa mikäkän vika se bugerassa on? Eiköhän siinä oo samat viat kuin kaikissa muissakin kiinalaisissa mahdollisimman halvalla tehdyissä piirilevykoneissa, joissa on säästetty ihan kaikessa: niitä ei yksinkertaisesti ole enää olemassa muutaman vuoden päästä, koska ne on kaikki hajonneet useaan kertaan. Ei kauhean kestävää kehitystä, sano. Voihan ne soundata johonkin juttuihin ihan tarkoituksenmukaisilta, mutta älä luule, että tälläkään kertaa halvalla saisi oikeasti hyvää ja pidemmän päälle kestävää. |