Juicy 27.11.2009 12:38:47 | |
---|
doctrine: painoon ;) Eikös ne ollut suht kevyitä kuiteski? Tai no, ehkä jos suhteuttaa kokoon... "Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies." |
varakeef 27.11.2009 12:52:21 | |
---|
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Victor Helldriver 27.11.2009 13:12:12 | |
---|
jumalauta miten magee ois ku sais himaan tollaset seinät Bigger man is ALWAYS better than the little man... |
Tympee Huttunen 27.11.2009 13:33:30 | |
---|
varakeef: Saiko niitä styroxisina, kuten huhu 80-luvulta kertoi? Siis roudari kantaa sylissään pinoa marsun kaappeja hevibändin jäähallikeikan jälkeen.
Itsekin olen kantanut yhden ison suomalaisbändin lavalle "Mesan"4x12"-kaappeja - molemmissa käsissä yksi:) Ne oli ihan teetetty jossain Suomessa. |
fox 27.11.2009 13:41:41 | |
---|
Mäkrö: Itsekin olen kantanut yhden ison suomalaisbändin lavalle "Mesan"4x12"-kaappeja - molemmissa käsissä yksi:) Ne oli ihan teetetty jossain Suomessa. Onhan "kulissikaappeja" ollu aikapäiviä.. ;) Ketjun aloittajan kannattais teettää tai tehdä tosiaan tuollanen "seinä".. Siin on vähän vähemmän työtä kuin tehdä tai teettää ihan "oikean kokosia" komeroita ohuemmasta matskusta... |
Juicy 27.11.2009 13:51:31 | |
---|
Styrox-kaappien kanssa voi olla mielenkiintoisen näköistä, jos pieni tuulenpuuska hajottaa kokonaisen Marshall-seinän. =) "Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies." |
varakeef 27.11.2009 13:52:37 (muokattu 27.11.2009 13:56:51) | |
---|
Mäkrö: Itsekin olen kantanut yhden ison suomalaisbändin lavalle "Mesan"4x12"-kaappeja - molemmissa käsissä yksi:) Ne oli ihan teetetty jossain Suomessa. Ja eikös Tarot ollut niitä bändejä, joilla oli oikea marsuseinä? Ihan näillä klubikeikoilla. Sit tämä Neil Young ratkaisu on kanssa hieno: http://1.bp.blogspot.com/_TJiDVSyTg … 979%2B-%2BRust%2BNever%2BSleeps.jpg "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
oli niillä, ja sitten oli joku iron cross joilla oli seinän lisäksi saatanasti valoja, ja ne korut, mitäköhän niillekin tapahtui. |
doctrine 27.11.2009 14:14:33 | |
---|
Juicy: Eikös ne ollut suht kevyitä kuiteski? Tai no, ehkä jos suhteuttaa kokoon... Juu, ainakin tuo mun MG komero on ihan kevyt kannettava, jopa mä pystyn kantamaan sen yksin ilman ongelmia :) fox: Onhan "kulissikaappeja" ollu aikapäiviä.. ;) Ketjun aloittajan kannattais teettää tai tehdä tosiaan tuollanen "seinä".. Siin on vähän vähemmän työtä kuin tehdä tai teettää ihan "oikean kokosia" komeroita ohuemmasta matskusta... Itseasiassa toi MG-komero alkaa tuntua entistä houkuttelevammalta ajatukselta mitä enemmän mä sitä ajattelen. Niihin saa kuitenki elementit vaihdettua niiden osalta mitä itse käyttäisi ja mahtuisi treeniksen takaseinustallekin "varastoon" neljä pinoa rinnakkain juuri sopivasti. Ja hyvä puoli noissa on se, että niitä löytää vähän väliä torilta käytettynä, eikä hinta tosiaan päätä huimaa kun ottaa huomioon että ne on kuitenkin ihan aitoja ladattuja komeroita :) http://www.payloadband.info/ |
Vapour 27.11.2009 14:45:51 | |
---|
fox: Onhan "kulissikaappeja" ollu aikapäiviä.. ;) Ketjun aloittajan kannattais teettää tai tehdä tosiaan tuollanen "seinä".. Siin on vähän vähemmän työtä kuin tehdä tai teettää ihan "oikean kokosia" komeroita ohuemmasta matskusta... Y'all arr thinking inside the box-ah!! Miksei samantien tee kalustolaatikoita noista. Feikkaa vaan kulmapyöristyksillä, tolexilla sekä etukankaalla ja logolla. Taakse Luukku vaan ja sisälle jotkut hyllyt tms. Rumpu -ja mikkiständeille kansi kaapin yläosaan. Ei tartte roudata kamalodjuja erikseen! If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. |
doctrine 27.11.2009 14:53:17 | |
---|
Vapour: Miksei samantien tee kalustolaatikoita noista. LOISTAVA IDEA! :D http://www.payloadband.info/ |
fox 27.11.2009 14:54:07 | |
---|
Vapour: Y'all arr thinking inside the box-ah!! Miksei samantien tee kalustolaatikoita noista. Feikkaa vaan kulmapyöristyksillä, tolexilla sekä etukankaalla ja logolla. Taakse Luukku vaan ja sisälle jotkut hyllyt tms. Rumpu -ja mikkiständeille kansi kaapin yläosaan. Ei tartte roudata kamalodjuja erikseen! Ei muuten ollenkaan huonompi idea ees.. + |
Vapour 27.11.2009 15:10:56 | |
---|
fox: Ei muuten ollenkaan huonompi idea ees.. + Pitäsköhän patentoida ja ruveta valmistamaan. Tulisin riccaaxi! If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. |
Confidentum 27.11.2009 15:42:24 (muokattu 27.11.2009 15:43:26) | |
---|
Jokohan niitä (hyviä) litteitä kaiuttimia on saatavissa tällaiseen soitinkäyttöön. Siis onhan niitä jo joitain litteitä combojakin ja ehkä se kaiutin siinä ei ole se ongelma. Litteä EL34 putki suattaapi olla se haaste EDIT: sitte kun kaikki muut olis litteitä, nin ei olis muuta kuin paksu kitaristi ja latteat ideat...minä haen takin Munkkilatinaa sano mummo nuoteista |
Tuomoo 27.11.2009 18:45:17 | |
---|
Tässä jokin aika sitten olin yhdellä keikalla, ja kitaristeilla oli lavalla 6 tai 8 kpl Mesan kaappeja. Sitten keikan jälkeen jäin kattomaan kun niitä roudattiin pois, niin aitoja kaappeja oli 2, ja loput oli pahvilaatikoita, minkä kyljet oli maalattu mustaks, ja edessä oli jotenkin asennettuna Mesan kankaat. Ei varmasti lähelle näytä miltään, mutta kun yleisön ja kaappien välillä oli matkaa noin ~10-15m niin aika lailla aidoilta ne näytti. Omistan 3 kitaraa, mutta vain 2 kättä ja voin soittaa vain yhtä instrumenttia kerrallaan, enkä sitäkään osaa... |