trih 15.07.2009 22:52:24 | |
---|
vt_17: Testailin tuossa Bossin SD:tä basson kanssa, soundi miellytti kyllä, mutta alapäätä tuo pedaali tahtoo syödä vähän liikaa. Mites onko jotenkin mahdollista koostaa soundi kahesta eri signaalista? Ideana olis ottaa alapäät ihan puhtaasta soundista, ja yläpäät särön läpi ja lyödä yhteen. Studiossa tää kyllä onnistuu, ja keikoilla voi ajaa miksaajalle kahta soundia, mut mites kotisoittelussa/treeniksellä vahvarin kanssa? Hankalaa jos haluaa laittaa ne molemmat yhden vahvarin inputista sisään. Mutta näin se menee: 1. Jakorasia joka jakaa signaalin kahdeksi. Toiseen signaaliin särö. 2. Jakorasia joka yhdistää puhtaan ja särön enne vahvarin inputia. Helpointa olisi särövahvari ja puhdasvahvari erikseen. Kotona tuskin tarvitsee pieniä comboja enempää. Niitä ennen vaan joku stereospedu niin siinä on. Joku behkun parinkympin stereokoorus ja siitä kitarasäröcomboon sekä pieneen bassokomboon niin avot. Maksaa satasen ;).... Just. |
mr.bungle 15.07.2009 23:19:04 | |
---|
bassolla hanuriin |
kojones 16.07.2009 18:56:05 | |
---|
vt_17: Testailin tuossa Bossin SD:tä basson kanssa, soundi miellytti kyllä, mutta alapäätä tuo pedaali tahtoo syödä vähän liikaa. Mites onko jotenkin mahdollista koostaa soundi kahesta eri signaalista? Ideana olis ottaa alapäät ihan puhtaasta soundista, ja yläpäät särön läpi ja lyödä yhteen. Studiossa tää kyllä onnistuu, ja keikoilla voi ajaa miksaajalle kahta soundia, mut mites kotisoittelussa/treeniksellä vahvarin kanssa? Modaa / modauta se spedu. Ei pitäis olla kallis homma, max. muutaman konkan vaihtaa. |
Siderocks 16.07.2009 20:39:05 | |
---|
mr.bungle: Ainaki mulla toi on toiminu paremmin perusrosona kuin Pod X3, EBS ValveDrive ja MXR:n di. Tän rallin bassoraita tuli VT Bassin ja MarkBassin line outin läpi: http://www.rinki.net/theshamrocks/T … 20Rocks%20-%20Billie%20Jean%20(live).mp3 Tuota VT Bassia tuntuvat hehkuttavan TB:ssäki aikalailla eikä kyllä suotta. Kova saundi. On muuten hiton hyvä coveri. "Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |
miikargh 26.11.2009 19:11:47 | |
---|
Is the mojo risin'? |
nro5 26.11.2009 20:24:44 | |
---|
|
miikargh 26.11.2009 20:30:27 | |
---|
nro5: Ja jämäkän kokoinen... Itseä ei tuo koko haittais, ku ei ole muita pedaaleja tiellä. Is the mojo risin'? |
Antti Takalo 26.11.2009 21:50:24 | |
---|
nro5: Ja jämäkän kokoinen... Siis hetkonen kuinka iso tuo oikein on? |
miikargh 26.11.2009 21:56:56 | |
---|
Is the mojo risin'? |
Dropped C 27.11.2009 01:58:45 | |
---|
Kyllä mulla on taas tosi hyvin toiminut parit reenit tämä ValveDrive... Tosin nyt musa onkin sitten ollut doomia ja gaini on ollut täysillä. Ei, ei ole erottelevaa vaan kunnon pörinää näillä asetuksilla. Mutta kyllä oman suun on vetänyt virneeseen. |
Skeleton 27.11.2009 12:49:51 | |
---|
Itse ostin EH Bass Big Muffin ja oon ollu tyytyväine so far. Ei säre liikaa, erottelevuus pysyy ja alapää ei tosiaan leikkaannu. Kitarallakin toimi yllättävän hyvin. Varmaan nupin tultua saa pistää normaaln big muffin myyntiin, se kun ei minusta bassolla oikeen pelaa. |
Sainpa uuden MXR:n El Grande Bass Fuzzin ensimmäisen hajonneen tilalle. Hyvin pörisee eikä fuzz-nappulaa tarvi avata paljo ollenkaan että murahtaa. Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Rantsula 28.11.2009 23:46:22 | |
---|
Ite käytän Bossin Metal Zonea bassolla, sopivasti säädettynä oikein laakin peli. Vaatii kyllä noisegaten... |
Rantsula 29.11.2009 22:09:23 | |
---|
Tänään soittelin Behkun vintage tube overdrivellä TO 800:lla. Toimii oikein kivasti trankkupelin kanssa. |
pekezu 30.11.2009 13:34:50 | |
---|
Rantsula: Tänään soittelin Behkun vintage tube overdrivellä TO 800:lla. Toimii oikein kivasti trankkupelin kanssa. Tuo oli mun kokeilujen mukaan kans aika ok peli bassolla. Kitaristitoverilla oli tollainen joskus jopa boosterina. Muuten kelpo peli, mutta muovikuori on silkkaa surkeutta. Hajoaa liian helposta, mun mielestä. Kamat kusee, ei ihmiset. |
calster 30.11.2009 14:06:29 | |
---|
mr.bungle: Ainaki mulla toi on toiminu paremmin perusrosona kuin Pod X3, EBS ValveDrive ja MXR:n di. Tän rallin bassoraita tuli VT Bassin ja MarkBassin line outin läpi: http://www.rinki.net/theshamrocks/T … 20Rocks%20-%20Billie%20Jean%20(live).mp3 Kuulostaa kyllä muikealta bassot!. Olis mukava päästä koittaa VT:tä , mutta tampereella ei moisia musakaupoissa tullut vastaan... Himottaa kyllä.. ..zigafreno ..jiuuuuu u u ! |
mr.bungle 30.11.2009 14:25:52 | |
---|
calster: Kuulostaa kyllä muikealta bassot!. Olis mukava päästä koittaa VT:tä , mutta tampereella ei moisia musakaupoissa tullut vastaan... Himottaa kyllä.. Dänks. Lauantaina studiossa oli taas helppoa, kun saundi oli kohdillaan heti kun kytki Thunderbirdin VT Bassin kautta tiskiin. Livenä en enää VT Bassia jaksa kytkeä. bassolla hanuriin |
stonefinger 21.12.2009 11:47:25 | |
---|
Fyygie: Tässä kun ilmeisesti meikäläisen pedaalia mainostetaan, täytyy mainita että soundi suoraan linjaan on asetuksista riippumatta melko kaameaa sirkkeliä, 10" elementeilläkin vielä aika munatonta tuhinaa, mutta 2x15 kaapilla ilman diskanttipilliä toimii mainiosti. Yli tuplasti kalliimpi Sansamp sai väistyä tuon tieltä. Vahvistin ja kaappi Hartkea. mullaki on toi iba ja oon samaa mieltä tosta sirkkelisaundista. aikamoista rätinää, en suosittele. gaini potikaa ei tartte edes liikuttaa, nii tulee jo aikamoista surinaa. jos pitää kirkkaista saundeista nii pd.07 toimii niissä mainiosti... |
Herra Melankolia 21.12.2009 17:02:25 | |
---|
|
Hannu H. 22.12.2009 00:41:05 | |
---|
Onko kukaan muu koittanu Fulltonen OCD:ta bassolla? Ite oon ny muutamat reenit vedelly ja kyl rouhii kivasti. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |