Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tilaus Thomannilta
1 2
mika_89
26.11.2009 20:51:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli.. Tilasin Yamahan rumpusetin, plus kantolaukut ja kalvoja Thomannilta. Suoritan maksun UPS:n kautta, niinkö aina ennenki esim peltejä tilatessani. Nyt kumminkin pieni präntti otti silmään . " Paketin maksimipaino n.30kg , mutta myös rummut kulkee läpi jos valmistaja on pakannut rummut tarpeeks moneen pakettiin ". Kysymykseni kuuluu, että onko kellään kokemuksia rumpusettien tilauksesta Thomannilta, ja vieläpä tämän UPS-firman kautta ? Oon ennen tosiaan tilannu vain peltejä ynnä muuta kevyttä , ja silloin toiminta ollut moitteetonta .
-mika
 
Onko tämä nyt sitä taidetta?
iekku84
26.11.2009 20:54:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokemuksia tee tilaus ja maksa niin roippeet tulee kotiovelle koko helapaska 20€. tietysti rahat on menneet suoraan sinne tilauksen yhteydessä eikä ole ollu ongelmia.
 
Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=)
mika_89
26.11.2009 20:58:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no hyvä jos tulee normisti. Ei mikään ois ollu kettumaisempaa ku alkaa tässä joulu(yms)kiireiden alla soitteleen eestaas... EIkai tässä muuta ku odotellaan pakettia !
 
Onko tämä nyt sitä taidetta?
mika_89
26.11.2009 21:03:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iekku84: Kokemuksia tee tilaus ja maksa niin roippeet tulee kotiovelle koko helapaska 20€. tietysti rahat on menneet suoraan sinne tilauksen yhteydessä eikä ole ollu ongelmia.
 
Hetkinen ja seis. Sanot että rahat menneet suoraan tilauksen yhteydessä, eli oot maksanu heti tilisiirrolla ? Tuoko se ups silti paketin ovelle vaikka suorittaa maksun niin ? Aina kun itse olen tilannut ups:ltä, niin lasku tulee vasta kun tavara on ups:llä. kun maksu näkyy niiden tilillä niin sitten vapauttavat paketin liikenteeseen
 
Onko tämä nyt sitä taidetta?
iekku84
26.11.2009 21:04:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viikko meni edellisestä tilauksesta ja viime pe tulivat paitsi itse sain ne vasta la...
Eli pitkä viikko odotella nyt sulla=)
 
Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=)
iekku84
26.11.2009 21:06:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt en osaa sanoa mikä käytäntö siinä on, mut visa avaa tulevaisuuden=)
 
Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=)
mika_89
26.11.2009 21:08:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No toivotaan että joku tietää :D Nyt on kyllä ihan semmonen olo ettei jaksais ressata...
 
Onko tämä nyt sitä taidetta?
iekku84
26.11.2009 21:08:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No se voi olla siinä tapauksessa myös et ne tulee lähimpään postiin ja lunastat ne sieltä.
 
Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=)
mika_89
26.11.2009 21:09:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä ne on tähän asti tullut aina ovelle.
 
Onko tämä nyt sitä taidetta?
iekku84
26.11.2009 21:10:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ää stressaa kyllä sie niistä rahoistasi eroon pääset ja saat ne tavarasi varmasti järki ajassa.
 
Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=)
iekku84
26.11.2009 21:10:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ärkele piti laittaa et älä eikä ää
 
Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=)
Sonormies
26.11.2009 21:47:11 (muokattu 26.11.2009 21:50:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iekku84: Ärkele piti laittaa et älä eikä ää
 
Tuo korjaaminen onnistuu käyttämällä muokkaa-toimintoa, joka löytyy jokaisen oman kirjoituksesi yläpuolella olevista kuvakkeista. Sellainen kallellaan oleva joku.. .. olisiko pyyhekumi. Sillä saat ää:stä helposti älä:n. Valitettavasti kavereiden kirjoituksia et pääse muokkaamaan. :-) Jos pääsisi niin mä laittaisin Mikan kehumaan Kiinassa tehtyjä rumpuja. :D
 
Muokkasin tätäkin: Alkuperäisestä aiheesta sen verran, että en ole käyttänyt UPS:ia, mutta T-kaupasta olen tilannut setin ja pellit samalla kertaa. Oli pakattu muistaakseni kolmeen eli lootaan. Paikallisesta postista hain ja löin postin sedälle rahat kouraan. Toimitus oli nopea ja rummut erinomaisesti pakattu. Toimi siis kuin junan vessa.
 
"Harvalla on yhtä hyvä musamaku, kuin itselläni on. Itse asiassa, kun mietin tarkemmin, niin ei kellään." -Nolte
kincy
26.11.2009 22:14:35 (muokattu 26.11.2009 22:24:44)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastaus kysymykseesi:
 
Kyllä tulee Upsin kauttakin perille ilman mitään ongelmaa. Thomannilla ne pakkaa kannut useampaan laatikkoon joten yhden lootan max 30 kilon paino ei toteudu. Nou panik, senkus odottelet vain. Kyllä se Thomanni hoitaa hommat kotiin.
 
E: Laitetaas kuitenkin vähän negatiivisempiakin ajatuksia.
 
Henk.koht en tajua miksi ne siirtyivät tuohon v*tun Upsiin. Postiennakko oli niin paljon kätevämpi. Keväällä odottelin nimittäin reilut 3 viikkoa pakettia jonka thomann oli antanu upsille toimitettavaksi. Upsin m*lkerot oli unohtanu laittaa minulle tilinumeron minne maksaa lähetys. Otin parikin kertaa yhteyttä Thomanniin ja lupasivat selvittää mikä maksaa, selvisi, että Upsi ei ole muistanut laittaa tilinumeroaan siis tulemaan. Noh, lopulta paketti tuli suoraan kotiovelle ja kaikki oli kunnossa. Näin siis homman enemmän Upsin kusemiseksi kuin Thomannin.
 
Olen tuolta kuitenkin vuosien mittaan tilaillut aika reilusti kamaa, aina on ollut sitä mitä on luvattu ja tullut nopeasti, ilman tuota yhtä poikkeusta. Jatkossa en tilaa Upsin kautta vaan maksan mieluummin suoraan Thomannille.
 
Jaska
27.11.2009 11:08:47 (muokattu 27.11.2009 11:09:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt ymmärrä tota maksuongelmaa. Mulle tuli pari viikkoa sitten kolme pakettia Thomannilta UPSn kautta, ja maksoin vasta kuriirille käteisellä. Paketit oli perillä reilu viikko tilauksesta.
 
iekku84
27.11.2009 12:24:47 (muokattu 27.11.2009 12:25:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Tuo korjaaminen onnistuu käyttämällä muokkaa-toimintoa, joka löytyy jokaisen oman kirjoituksesi yläpuolella olevista kuvakkeista. Sellainen kallellaan oleva joku.. .. olisiko pyyhekumi. Sillä saat ää:stä helposti älä:n. Valitettavasti kavereiden kirjoituksia et pääse muokkaamaan. :-) Jos pääsisi niin mä laittaisin Mikan kehumaan Kiinassa tehtyjä rumpuja. :D
 
Hitto en ole noita honannut käyttää kiitosta oikaisusta.
 
Niin ja japanissa tehdään oikeat rummut nimittäin yamahat=) Se on vaan minun mielipide ei aiheuta spekulointia koska jokaisella on omat miletymykset valmistus maahan ja valmistajaan mitä käyttäävät.
 
Niin ja thomanilta vaan saa edullisemmin ja järkevämmin, kun meidän lähikaupasta (f-musiikista) koska siellä ei viitsitä edes ottaa katalookia kouraan
Ei kiinnosta ja taitaa mennä liian hyvin taantumassakin...
 
Ehkä korjaan viellä tätä kun kerta nyt osaan=)
 
Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=)
mika_89
27.11.2009 12:25:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo no tuollahan luki että maksutapa vaihtelee paikkakunnittain ( siis UPS:ltä tilattaessa) . Joissakin paikkakunnissa annetaan ajurille kirjekuori käteen mafia tyyliin, ja jossain ( esim meillä täällä kokkolassa ) tulee ups:ltä lasku kotiin aluksi ... mutta kiitos vastauksista ! eivätköhän yamahat löydä kotiin :D tour customit tilasin keikkasetiks
 
Onko tämä nyt sitä taidetta?
kincy
27.11.2009 12:27:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaska: En nyt ymmärrä tota maksuongelmaa. Mulle tuli pari viikkoa sitten kolme pakettia Thomannilta UPSn kautta, ja maksoin vasta kuriirille käteisellä. Paketit oli perillä reilu viikko tilauksesta.
 
Niin se vaihtelee paikkakunnittain. Lieksaan kun otin, niin sinne Jumalan selän taakse ei upsilla ollut toimipaikkaa joten piti maksaa etukäteen Upsille jonka ne sitten ryssivät.
 
iekku84
27.11.2009 12:28:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mika_89: Joo no tuollahan luki että maksutapa vaihtelee paikkakunnittain ( siis UPS:ltä tilattaessa) . Joissakin paikkakunnissa annetaan ajurille kirjekuori käteen mafia tyyliin, ja jossain ( esim meillä täällä kokkolassa ) tulee ups:ltä lasku kotiin aluksi ... mutta kiitos vastauksista ! eivätköhän yamahat löydä kotiin :D tour customit tilasin keikkasetiks
 
Eiköhän löydy. Kohta sitä kotiovea kolkuttelee joku upolta karannut jääkaappi/pakastin yhdistelmä mustissaan nappi korvassa.
 
Hyvän merkin valitsit=)
 
Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=)
Jaska
27.11.2009 14:55:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Niin se vaihtelee paikkakunnittain. Lieksaan kun otin, niin sinne Jumalan selän taakse ei upsilla ollut toimipaikkaa joten piti maksaa etukäteen Upsille jonka ne sitten ryssivät.
 
Jaajaa, tätä en tiennyt. Selventäähän se sitte.
 
Sonormies
27.11.2009 17:39:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin ja japanissa tehdään oikeat rummut nimittäin yamahat=) Se on vaan minun mielipide ei aiheuta spekulointia koska jokaisella on omat miletymykset valmistus maahan ja valmistajaan mitä käyttäävät.
 
Hyviä ne Jammut on. Vietin nuoruuteni 9000-setin takana ja tykkäsin kovasti.
 
"Harvalla on yhtä hyvä musamaku, kuin itselläni on. Itse asiassa, kun mietin tarkemmin, niin ei kellään." -Nolte
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «