Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: tama starclassic maple vs premier gen-x maple
1 2 3 4
kivisuo
19.11.2009 14:47:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kummat on laadukkamat rummut.
 
Bacchus
19.11.2009 15:13:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kivisuo: kummat on laadukkamat rummut.
 
Molemmat ovat huippusettejä, mutta itse valitsisin tunnesyistä Premier Gen-X Maplet. Ja jos ihan samalle viivalle laitetaan, niin omasta mielestäni Premierit vie voiton.
 
Lisäksi ulkonäköseikoilla arvostellessa omasta mielestäni Premierin lugit, logo ja yleisilme ovat hienommat. Tamasta merkkinä tulee hieman tasapaksu ja geneerinen fiilis, Premierissä on jotain ainutlaatuisempaa.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Niq
19.11.2009 15:13:35 (muokattu 19.11.2009 15:15:40)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Premierissä on rumemmat lugit. Molemmat hyviä rumpuja, makuasioiden puolelle menee. Ota mielestäs paremmat. :)
 
"An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong."
Bacchus
19.11.2009 15:15:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niq: Premierissä on rumemmat lugit. Molemmat hyviä rumpuja, makuasioiden puolelle menee. Ota mielestäs paremmat. :)
 
Sulavalinjaiset ja kauniit, kuin neitsyeen kyynel.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Linnunlaulupuu
24.11.2009 20:00:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bacchus: Premierissä on jotain ainutlaatuisempaa.
 
Mitäköhän se on?
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
JGroover
24.11.2009 20:41:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saatan kirjoitella omiani, mutta eikös Premier Gen-X ole aina koivu/vaahtera? Pelkkää vaahteraa on vain Premier Series Maple.
 
Bacchus
24.11.2009 21:07:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Linnunlaulupuu: Mitäköhän se on?
 
"Jotain ainutlaatuisempaa" on epätarkka ilmaisu, eikä sitä ole tarkoitettukaan tarkemmin analysoitavaksi. Fiilis, tunne, mielikuva. Kaikki nämä painavat vaakakupissa yllättävän paljon, tunnustipa sitä tai ei.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
ModernClassic
24.11.2009 21:34:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JGroover: Saatan kirjoitella omiani, mutta eikös Premier Gen-X ole aina koivu/vaahtera? Pelkkää vaahteraa on vain Premier Series Maple.
 
No etpä kirjoittele omias,kyllä näin on..
 
Kääntyy,muttei taitu.
Pearlman
26.11.2009 14:52:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noista kahdesta ottaisin itse Tamat, ovat varmasti laadukkaammat ja aivan upeasoundiset.
 
Bacchus
26.11.2009 14:58:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pearlman: Noista kahdesta ottaisin itse Tamat, ovat varmasti laadukkaammat ja aivan upeasoundiset.
 
Halvemmat, Aasiassa valmistetut rummut ovat varmasti laadukkaammat, kuin kalliimmat Briteissä tehdyt? Oolrait.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
markkuliini
26.11.2009 15:10:53 (muokattu 26.11.2009 15:11:46)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bacchus: Halvemmat, Aasiassa valmistetut rummut ovat varmasti laadukkaammat, kuin kalliimmat Briteissä tehdyt? Oolrait.
 
Hauskasti sanot että nämä Premierit ovat nimen omaan tehty Britanniassa, mutta nämä Tamat vain "Aasiassa." :D
 
Niin ne ajat muuttuvat, ennen pilkattu "Made in Japan" tuotteen kyljessä on nykyään aika hyvä merkki. Made in China ei niinkään, mutta eikös Starclassicit tehdä Japaniassa? Esim. Yamahan aivan erinomainen laatu tulee samasta maasta. Harva morkkaa Yamahaa vain "Aasialaiseksi". Itselle ei tulisi mieleenkään.
 
Omat kokemukseni noista kahdesta merkistä on sellaiset, että Tamoissa en ole törmännyt esim. runkovikoihin. Premiereissä niitä on tullut vastaan ja olen kuullut ongelmista muiltakin.
 
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Conrad Lant
26.11.2009 15:11:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bacchus: Aasiassa valmistetut rummut
 
Nyt vain odotellaan jammufanaatikkojen reaktiota...
 
Disclaimer: omistan mm. StarClassic Maple tuplasetin.
 
No one prayed for Sodom
Niq
26.11.2009 15:23:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Omat kokemukseni noista kahdesta merkistä on sellaiset, että Tamoissa en ole törmännyt esim. runkovikoihin. Premiereissä niitä on tullut vastaan ja olen kuullut ongelmista muiltakin.
 
Joo, enpä ole uusista (tämän vuosituhannen) Jammuista, Tamoista tai edes Pearleista niin paljoa negatiivistä kuullut mitä taas noista uustuotannon Premiereistä. Huippumallit on huippumalleja, mut kyl mä nyt ottaisin mitkä vaan noista kolmesta ensinmainitusta kuin Premierit, jos uusia pitäis ostaa. Genistat ja Signiat oli mun silmissä viimeiset oikeat Premierit, nyt koko firma tuntuu jotenkin niin kiinalta että ei tuu kiksejä ei.
 
"An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong."
Velli
26.11.2009 15:37:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini:
Omat kokemukseni noista kahdesta merkistä on sellaiset, että Tamoissa en ole törmännyt esim. runkovikoihin. Premiereissä niitä on tullut vastaan ja olen kuullut ongelmista muiltakin.

 
Genista/Signia-ajalta olen myös kuullut satunnaisista laatuongelmista, mutta Premier-Series -pöntöistä (nimen omaan brittien Premier-series) en ole kuullut mitään pahaa miltään suunnalta.
 
Niq: Genistat ja Signiat oli mun silmissä viimeiset oikeat Premierit, nyt koko firma tuntuu jotenkin niin kiinalta että ei tuu kiksejä ei.
 
Ethän nyt vain sekoita briteissä ja Taiwanissa tehtyjä Premiereitä keskenään? En ymmärrä miten kenellekään voisi briteissä tehdyistä Premier Series-pöntöistä tulla kiinameininki mieleen. Itsellänikin on niitä 3 settiä ja ovat yksiä parhaimmista rummuista, mitä olen koskaan soittanut. Jos puhut Taiwanin Premiereistä, niin silloin ymmärrän pointtisi. Ne ovat aika kamalaa kuraa.
 
Pearlman
26.11.2009 17:56:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bacchus: Halvemmat, Aasiassa valmistetut rummut ovat varmasti laadukkaammat, kuin kalliimmat Briteissä tehdyt? Oolrait.
 
Minä valitsen rumpuni kokemukseni perusteella, sinä taas tunnesyistä, kuten aiemmin mainitsit. Oolrait. Aasiassa valmistetaan kyllä laadukasta tavaraa, ja on aivan järjetöntä väittää että tuo asia aina vaikuttaisi negatiivisesti. Mm. Japanilaiset ovt erittäin hyviä valmistajia monellakin saralla. Lisäksi tuo hinta määräytyy aika eri perustein eri maissa, se ei aina takaa edes laatua. Jos työvoima on halpaa, tavara on halvempaa, eikä se sitä tarkoita sitä etteikö tekijät olisi aivan yhtä ammattitaitoisia - laadunhan varmistaa yhtiöiden laadunvalvonta. Mehän ei tässä nyt keskustella kauhean suurista heitoista hinnoissa kuitenkaan. Alkuperäiseen kysymykseen sen verran että nuo Premierithän vastaavat lähinnä Taman Starclassic Performereita, eli siinä suhteessa ei tuo vertailu ole ihan kohdallaan, kai. Mutta Performerit ovat myös erittäin hyvät kannut, mahtavat soundit. Kaikki high end rummut ovat hyviä, ja loppujen lopuksi on täysin makuasia, minkä niistä kukin valitsee.
 
drumm
26.11.2009 18:06:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän ihmetyttää tuo vallitseva käsitys siitä, että eurooppalaiset tuotteet ovat jotenkin ylivertaisia Aasiassa tehtyihin tuotteisiin verratuna.
Mitä sillä valmistusmaalla on väliä? Ei se ole mikään laadun tae.
 
Bacchus
26.11.2009 18:17:59 (muokattu 26.11.2009 18:45:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juu juu. poistetaan tämä.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Veksi
26.11.2009 18:23:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Premier on Premier!
 
Bacchus
26.11.2009 18:23:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turha tässä on kuitenkaan lähteä vänkkäämään iänikuisesta Aasia vs. Eurooppa yms.- aiheesta. Jos jotakuta aihe innostaa, niin haulla löytyy mielinmäärin mutusteltavaa.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
drumm
26.11.2009 18:38:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bacchus: Turha tässä on kuitenkaan lähteä vänkkäämään iänikuisesta Aasia vs. Eurooppa yms.- aiheesta.
 
Kukahan sen tässä threadissa toi ensin esille..?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «