PlasmaDemon 28.02.2004 10:56:13 (muokattu 06.03.2004 11:47:17) | |
---|
Täs on kaks uutta eilen illalla 20 minuutin sisällä väsäämää biisin pätkää. Täytyy sanoo että oon aika helvetin tyytyväinen. I.Biisi: Kylmin luulitko saavasi enemmän kun mitä sait minä en ainakaan edes haaveillut mistään suuremmasta en edes omasta talosta on sunnuntai ja kirkonkelloja soitetaan jakseta ei nousta sängystä ylös kävellä ikkunaan ja katsoa mistä näkyisi vähän valoa ei nähdä ympärillä mitään suremme vain tätä maailmanloppua suuren maailman paloa loppumista elämän kohtaamista kuoleman ja kun avaan likaisen ikkunan näen lapsen polvillaan itkevän karujen talojen keskellä koiran kuolleen vierellä ja näin syntyi kylmin vuosi raskas taakka hartioilla kyyneleet sai lentämään veren vuolaan vuotamaan kylmin ja jäinen ydin on sisälläni veressäni, takanani kylmin parvi enkelten punaiset kyyneleet minut polttaneet kylmin päivä, esiin kaivan sen ruumishuoneet toimintansa lopettaneet kylmin päivä, tuskan taival haluan nähdä sen 2.Biisi: Muistoja pidän yllä muistoja vanhoja aikoja omistettuna sinulle tuhottavaksi haudalle lähetän punaisia ruusuja myrkytettyjä piikkejä kortin ja mukana valheet muistat aina mitä olette saaneet sillä omalla tavallasi minut hurmasit petit aikoinasi valheet eivät vanhene tulen aina paikalle seuraan sinua vaikka haudalle muistan aina et koskaan katoa nämä ovat vain muistoja vuodet sinua pettäneet ovat silmät unettomat etsivät tietä valheille, rakkaille muistoille sinä et koskaan opi kuinka minua kohdellaan kaikki minulle sopi sinä vain sanoit hetket muistetaan "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
routa 28.02.2004 20:00:40 | |
---|
mua häiritti kauheesti kun tossa alussa viihjataan ettei henkilöllä ole asuntoo ja seuraavassa säkeistössä se menee katsomaan ikkunasta....muuten hienot mutta säännönmukaisuutta peliin frozen ground under my dead body..... |
basistivol666 28.02.2004 21:18:06 | |
---|
olipa herkkää... No vitsiku se musiikki oli niin kovalla et se laulaja joutu huutaa. |
PlasmaDemon 29.02.2004 13:42:08 | |
---|
mua häiritti kauheesti kun tossa alussa viihjataan ettei henkilöllä ole asuntoo ja seuraavassa säkeistössä se menee katsomaan ikkunasta....muuten hienot mutta säännönmukaisuutta peliin Aivan helevetin huva huomio. Kas kun olen niinkin tyhmä etten tuota tajunnut...... olipa herkkää... Jaa että herkkää??? Herkkää ehkä, mutta ihan kunnon jynkky hevi biisi silti bändille tulos. "rock-kikjeppi!":
DeWilde 29.02.2004 13:53:48 | |
---|
mua häiritti kauheesti kun tossa alussa viihjataan ettei henkilöllä ole asuntoo ja seuraavassa säkeistössä se menee katsomaan ikkunasta....muuten hienot mutta säännönmukaisuutta peliin Siinähän puhutaan omasta asunnosta. Jos tämä henkilö tässä asuu vaikkapa vuokralla, niin hän voi katsoa ulos ikkunastaan. ohoH |
black bullet 29.02.2004 19:06:39 | |
---|
Hyvä!! Tykkäsin paljon! Kuvailet asioita jollain tapaa aivan helkutin hyvin, joten ei voi sanoa muuta kun, että hienoa jälkeä! -Immobilized by my fear- |
PlasmaDemon 29.02.2004 21:58:07 | |
---|
Hyvä!! Tykkäsin paljon! Kuvailet asioita jollain tapaa aivan helkutin hyvin, joten ei voi sanoa muuta kun, että hienoa jälkeä! Kiitos, kiitos! "rock-kikjeppi!":
NHR 02.03.2004 20:10:58 | |
---|
Kyllä nämä vaikuttavat oikein hyviltä teksteiltä, tuo ensimmäinen varsinkin. Enkä näe ristiriitaa siinä talohommassakaan; voihan tyypillä omakin talo olla, vaikka ei sellaisesta koskaan olisi sen kummemmin haaveillutkaan; elämä vie odottamattomia polkuja pitkin... Tämä yksi kohta mielestäni kaipaisi hiukan selkeytystä: ja kun avaan likaisen ikkunan näen lapsen polvilla itkevän karujen talojen keskellä koiran kuolleen vierellä Kuinkas polvilla itketään? Lapsi on siis ilmeisesti polvillaan sen koiranraadon vieressä ja itkeä pillittää. Laittaisin sanan "polvillaan" tuon rivin loppuun, muuten ko. rivin sanajärjestyksellä ei liene isommin väliä. Kahden viimeisen rivin vaihto keskenään vielä hiukan selkiyttäisi tätä kohtaa, lisäksi niissä saisi mielestäni olla tuo adjektiivi ("karu" ja "kuollut") samassa kohdassa... oliko turhan vaikeasti selitetty? No esimerkiksi näin: "ja kun avaan likaisen ikkunan näen itkevän lapsen polvillaan kuolleen koiran vierellä karujen talojen keskellä" Jaa niin, basso pitäisi virittää, on se aika vuodesta. - Jonte |
PlasmaDemon 03.03.2004 16:56:45 | |
---|
Kyllä nämä vaikuttavat oikein hyviltä teksteiltä, tuo ensimmäinen varsinkin. Enkä näe ristiriitaa siinä talohommassakaan; voihan tyypillä omakin talo olla, vaikka ei sellaisesta koskaan olisi sen kummemmin haaveillutkaan; elämä vie odottamattomia polkuja pitkin... Tämä yksi kohta mielestäni kaipaisi hiukan selkeytystä:
Kuinkas polvilla itketään? Lapsi on siis ilmeisesti polvillaan sen koiranraadon vieressä ja itkeä pillittää. Laittaisin sanan "polvillaan" tuon rivin loppuun, muuten ko. rivin sanajärjestyksellä ei liene isommin väliä. Kahden viimeisen rivin vaihto keskenään vielä hiukan selkiyttäisi tätä kohtaa, lisäksi niissä saisi mielestäni olla tuo adjektiivi ("karu" ja "kuollut") samassa kohdassa... oliko turhan vaikeasti selitetty? No esimerkiksi näin: "ja kun avaan likaisen ikkunan näen itkevän lapsen polvillaan kuolleen koiran vierellä karujen talojen keskellä" Joo mun piti vaihtaa se polvillaan kohta, mutta sanajärjestystä en mene muuttamaan sen kummemmin sillä ttommoinen sanajärjestys kuuluu minulle. =) "rock-kikjeppi!":
PlasmaDemon 04.03.2004 15:31:41 | |
---|
Joo mun piti vaihtaa se polvillaan kohta, mutta sanajärjestystä en mene muuttamaan sen kummemmin sillä ttommoinen sanajärjestys kuuluu minulle. =) Vielä kommentaaria,kiitos!! "rock-kikjeppi!":
Moi! Vitun loistavat, tollaset timo rautiainen/ moonsorrow henkiset lyriikat! Musta nuo oli todella hyvät! Ottakaas lapset tuosta mallia! Voi voi ku voi voi olla hyvää |
PlasmaDemon 06.03.2004 11:49:32 | |
---|
Moi! Vitun loistavat, tollaset timo rautiainen/ moonsorrow henkiset lyriikat! Musta nuo oli todella hyvät! Ottakaas lapset tuosta mallia! Kiitos taas! Olen saanut mielestäni HELVETIN hyvää kommenttia. "rock-kikjeppi!":
jerboa 10.03.2004 13:12:50 | |
---|
ei kyyneleet lennä..se häiritsi. ensimmäinen teksti on huomattavasti parempi kun toinen. jees. |
PlasmaDemon 10.03.2004 18:37:02 | |
---|
ei kyyneleet lennä..se häiritsi. ensimmäinen teksti on huomattavasti parempi kun toinen. jees. ei joka biisissä porata tarvitse... "rock-kikjeppi!":
Tellervo 19.03.2004 18:27:25 | |
---|
ei kyyneleet lennä..se häiritsi. ensimmäinen teksti on huomattavasti parempi kun toinen. jees. Kyllä ne voi lentää. Varsinkin biisissä. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
PlasmaDemon 20.03.2004 12:55:21 | |
---|
Kyllä ne voi lentää. Varsinkin biisissä. no joo.. kuinka sen nyt haluaa ajatella...... "rock-kikjeppi!":