Aihe: Talent Suomi 2009
1 2 3 4 516 17 18 19 20
Mika Kangas
23.11.2009 19:01:04
Hevitytteli: http://www.iltalehti.fi/viihde/2009112310645461_vi.shtml

Voi voi.

:D Olisi näyttänyt kaikille keskisormea ja huutanut "v***u te runkut mistään mitään tiedä" ja lähtenyt nokka pystyssä.Kunnon starailua siis.

Minulla kun ei edelleenkään digiboxeja löydy niin täytyi youtubesta käydä lunttaamassa ja ihan hyvin äijä tuntui laulavan.Huomattavasti paremmin kuin minä.
teukka
23.11.2009 19:41:01
Melkoinen ukko tuokin Laamanenä kun on jo levyäkin tulossa niin nyt pitää vielä vinkua että oli oikeasti todellinen voittaja...
On se niinkin että melko vaisua mun mielestä koko talentti touhu kun suomi on niin pikkuinen paikka että ei täältä mitään kauhea järisyttävää edes löydy.
Kuitenkin tässä ohjelmassa on ajatuksena se että löytyisi jotain muutakin kun noita iän ikuisia laulajia.Vittu, niitähän on 13 tusinassa. Ihan vitun hyvä että voittaja on joku muu akti.
Ehkä tuo ukko toivoi vielä breikkaavansa isosti vanhalla iällä, ja pettymys oli karvas.
Olisi tyytyväinen vaan, ei sillä huonosti voi mennä kun tosiaan on jo pompannu tietoisuuteen. Kauanko sitä kestää on toinen asia.
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
JPQ
24.11.2009 05:03:57

Hyviä laulajia tosi vähän silti toivon itsekin että jotain muuta kuin näitä ö faktör vai mikä se oli laulukilpailujakin.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
dipshit
24.11.2009 09:04:55
Lesko
24.11.2009 09:49:19
Rhapa: Meni vähän ohi tuo juttu. Vai olikohan tarkoitus "mitä" sanan tilalla olla "minä"? Sitten voisi olla vähän järkeäkin lauseessa. Tosin, silloinhan se tekee laamanaamasta mulkun.

Oli. Niin tekee.
teukka
24.11.2009 10:26:03
Kuten sanoin: Vittuuko se itkee jotain kolmossijaa kun levyä sun muuta pukkaa jo ja julkisuutta. Ei voi kauheen huonosti mennä paitsi jos alkaa vielä enempi egoilemaan.
Rhapa
24.11.2009 10:33:09
teukka: Kuten sanoin: Vittuuko se itkee jotain kolmossijaa kun levyä sun muuta pukkaa jo ja julkisuutta. Ei voi kauheen huonosti mennä paitsi jos alkaa vielä enempi egoilemaan.

Sillä rahapalkinnolla, joka meni sivu suun, ei varmaankaan ole mitään tekemistä tämän kanssa. Eihän musiikkia rahan vuoksi tehdä!!
gigity gigity
tsugaru
24.11.2009 10:57:24
Jormaz: Voittajan esityksestä en innostunu yhtään, Elmeri vetos muhun ainoana. Yleensä ottaen aika helvetin surullinen kilpailu tasoltaan. En tee ite paremmin. Imaskaa.

Funk-ryhmä olis ollut onnen omiaan ostareiden ja ideaparkkien avajaisiin sun muihin kansanjuhliin, joten ei millään viitsis vähätellä ryhmän osuutta käydyssä lahjakkuuskilpailussa. Vaikka tekisikin itse paremmin.
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
teukka
24.11.2009 11:25:03
Rhapa: Sillä rahapalkinnolla, joka meni sivu suun, ei varmaankaan ole mitään tekemistä tämän kanssa. Eihän musiikkia rahan vuoksi tehdä!!

Joo ei se rahan perässä ollut,eiei...:)
Mahdollisesti julkisuus poikii nyt jotain kuitenkin vaikka potti jäikin saamatta. Hyvä häviäjä tuo heppu tuntuu olevan:)
Onneksi hän voi hoitaa keikat joita motoriikka-Miikka ei tule samaan.:)
Baraka
24.11.2009 18:52:21
Lesko: Oli. Niin tekee.

Noussu kusi aika nopeesti päähän näemmä. Toivottavasti jää levyt kaupan hyllylle ja voittaja menestyy miljonääriksi.
losalvaros
27.11.2009 16:36:27
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1787904

Kansa taisi äänestää jaloillaan.
"You're no one unless you're difficult".
JCM
27.11.2009 16:42:18 (muokattu 27.11.2009 16:42:52)

losalvaros: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1787904

Heh.

"Markku Laamasta vähemmän esillä ollut A. Aallon rytmiorkesteri soitti pari iltaa sitten täydelle salille."

WTF? A. Aallon rytmiorkesteriko VÄHEMMÄN ollut esillä kuin Markku Laamanen? Eiiii saatana.

Vittu mitä paskaa. Siis niin saatanan paskaa meininkiä koko touhu. Yritetään 15 minutes of famen nojalla myydä konserttisaleja täyteen ja tämä "supersuosittu" artisti hylätään nyt välittömästi levyjen julkaisun jälkeen kun NEKÄÄN ei mene kaupaksi ja keikat vielä vähemmän sen jälkeen.

Vittu, että voikin halveksuntani olla voimakasta tätä nykypäivän bisnesmentaliteettia kohtaan. Ainahan sitä bisnestä on tehty, mutta kun nykyään pitäis saatana saada kaikki revittyä näiden tositv klovnien selkänahasta irti. Eikä minkäänlaista arvostusta tai edes ajatusta heru sellaisille artisteille, jotka oikeasti tekee jotain hommansa eteen.

Vittu, sanon minä.

Vittu, vielä kerran niin ei tuu epäselväksi.
Rauzku
27.11.2009 18:21:43

Sinänsä hyvä että pistetään mies takasin maanpinnalle. Ois pian saattanu luulla osaavansa laulaa.
Heissi
27.11.2009 18:29:59
JCM: Heh.

"Markku Laamasta vähemmän esillä ollut A. Aallon rytmiorkesteri soitti pari iltaa sitten täydelle salille."

WTF? A. Aallon rytmiorkesteriko VÄHEMMÄN ollut esillä kuin Markku Laamanen? Eiiii saatana.

Vittu mitä paskaa. Siis niin saatanan paskaa meininkiä koko touhu. Yritetään 15 minutes of famen nojalla myydä konserttisaleja täyteen ja tämä "supersuosittu" artisti hylätään nyt välittömästi levyjen julkaisun jälkeen kun NEKÄÄN ei mene kaupaksi ja keikat vielä vähemmän sen jälkeen.

Vittu, että voikin halveksuntani olla voimakasta tätä nykypäivän bisnesmentaliteettia kohtaan. Ainahan sitä bisnestä on tehty, mutta kun nykyään pitäis saatana saada kaikki revittyä näiden tositv klovnien selkänahasta irti. Eikä minkäänlaista arvostusta tai edes ajatusta heru sellaisille artisteille, jotka oikeasti tekee jotain hommansa eteen.

Vittu, sanon minä.

Vittu, vielä kerran niin ei tuu epäselväksi.

Vittu, näin. Annoin plussan.
"We live in a world where people will have a GPS and a crucifix on the same dashboard." - Doug Stanhope
E N O K K I O . C O M
nappero
27.11.2009 21:55:03

"- Laamaselta ilmestyy ensi viikolla pari levyä. Katsotaan sen jälkeen tilannetta uudelleen."

Hoh hoh.
Terve ja heipähei!
jassi
27.11.2009 22:23:16
Joku vissiin rohkeni kirjottaan, että viime Talentissa olis ollu nuotin vierestä vetäny laulajatar finaalissa. Se tyttöhän lauloi vähän perkeleen hyvin ja vielä omilla kelpo biiseillään. Oli huutava vääryys, että se suunpieksäjä voitti. Tää on näitä "vain suomessa"-juttuja. Niinku pensseli-sedät ja baseballsit. Ja smurffit. Täällä menestyy paskat vitsit todellisen lahjakkuuden sijaan.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
nappero
27.11.2009 22:35:11

jassi: Joku vissiin rohkeni kirjottaan, että viime Talentissa olis ollu nuotin vierestä vetäny laulajatar finaalissa. Se tyttöhän lauloi vähän perkeleen hyvin ja vielä omilla kelpo biiseillään.

KOMP KOMP! Kylmät väreet meni kyllä sen tytön laulusta..

tuossa vielä joku veto.. http://www.youtube.com/watch?v=zn7PHK06UzE
Terve ja heipähei!
KillingMachine
28.11.2009 17:29:32

Ois pitäny suunsa kiinni, ei kolmossija mikää häviö ole. Ei se mikää ihme oo ettei ihmisiä kiinnosta mennä katsomaan kaveria jonka asenne on tuollainen.
Trey
05.12.2009 13:58:42
kuuntelimpa pätkiä miehen levystä... Autotunen riemujuhlaa! Mutta eipähän tarvi kuunnella sitä hirveetä vibraa mikä miehellä on enemmän sääntö ku poikkeus :P
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)