Daemon 15.11.2009 13:49:20 | |
---|
Emperor - An Elegy Of Icaros Kaikki päätyy tritonukseen. |
Heartwood 15.11.2009 14:23:24 | |
---|
Sepä. Peli jatkukoon siis. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Daemon 15.11.2009 14:54:48 | |
---|
Taivaanrannan tuollapuolen Kauhistuttava painajainen alkaa Äärimmäinen tuska Synnin ulottuvuus Porttikonki kuolemaan Pimeyden valtakunta Kaaoksen keisarikunta Nielaistu hulluus Kauhun erämaa Rienaava kauhu Veriset varjot Uinuvat kirotut Kirkuvat hirsipuussa Korppien kaivaessa silmiään Ikuinen kidutus Kärsi tässä paratiisissa Kaaokseen sulautuneena Sielut asuvat tuskan syvyyksissä Karjuvat nauraen Kuolleiden kalisten kuollessa uudestaan Kaikki päätyy tritonukseen. |
Soulaen 19.11.2009 22:07:07 | |
---|
Asphyx - Wasteland of Terror ? Ei edes löydy levyä jolla kyseinen biisi olisi (joka on kai demo tms? levy siis), joskus youtubessa osunut joku p*ska liveäänitys kyseisestä biisistä, kesti kyllä hetken mutta nuo korpinsilmät olivat se avainosa.. Muuten ihan ok yhtye, tällä hetkellä ei kyllä maistu ollenkaan... Joskus enemmänkin kuunnellut.. Vaikeaksi kyllä laitoit .. :) |
Soulaen 22.11.2009 12:55:23 | |
---|
Oliko se tuo.. ? Pääsis jatkamaan.. ? |
hullu_ukko 22.11.2009 14:44:45 | |
---|
Soulaen: Oliko se tuo.. ? Pääsis jatkamaan.. ? Jatka nyt vaan, jos hyväksyntää joudutaan odottamaan useita päiviä, voi ainakin mun mielestä jatkaa suoraan, ettei koko homma jäädy täysin. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Soulaen 22.11.2009 17:26:06 | |
---|
Eli tässä tulee... Hukun pelkoon, kuulen pohjoisen tuulet Harmaa sarastus tervehtii minua, näen surua Kaikkialla Ajan hiekka polttaa mieleni hitaasti Yksi elämä, yksi mies koskettamaan kättä Jumalan kättä Loppu, nämä asiat eivät ole todellisia Liian heikko pysyäkseni pystyssä, kosketan kättä Jumalan kättä Ei mikään kovin hyvä käännös mutta ajaa kai asiansa... |
hullu_ukko 22.11.2009 17:36:25 | |
---|
Soulaen: Eli tässä tulee... Hukun pelkoon, kuulen pohjoisen tuulet Harmaa sarastus tervehtii minua, näen surua Kaikkialla Ajan hiekka polttaa mieleni hitaasti Yksi elämä, yksi mies koskettamaan kättä Jumalan kättä Loppu, nämä asiat eivät ole todellisia Liian heikko pysyäkseni pystyssä, kosketan kättä Jumalan kättä Ei mikään kovin hyvä käännös mutta ajaa kai asiansa... Crowbar - To Touch The Hand Of God M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Soulaen 22.11.2009 17:38:40 | |
---|
No olitpas nopea :) Mutta juu, sehän se... ^^ |
hullu_ukko 22.11.2009 18:27:35 (muokattu 23.11.2009 15:42:06) | |
---|
He saapuvat maahan, menneisyytemme palaa keskuuteemme, emme ole Hänen lapsiaan, kristityt eivät suostu uskomaan. Hänen valtansa kumotaan, olemme heidän luomuksiaan, totuus yläpuolellamme ei tunne vapahtajaanne. Tunnistamatonta kehitystä, särkynyt Totuus, murtakaa illuusio Jumalasta. Usko loppuu, antaa elämän järjelle, tahdistaa maailmamme muun maailmankaikkeuden kanssa. Totuus saapuu, tuhoaa Hänen tarinansa, emme kuulu tähän maailmaan, olemme osa tutkimusta. Kristittyjä metsästetään, Jumala kohtaa loppunsa, totuus yläpuolellamme, olemme heidän kuviaan. Elämän synty on kysymys, johon saadaan vastaus, kiidämme täysin käsittämättömän kehityksen aikaan, pois tästä laajalle levinneestä tietämättömyydestä, tämä itse luotu katastrofi keskuudessamme steriloidaan. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
breadfan 23.11.2009 09:12:27 | |
---|
He saapuvat maahan, menneisyytemme palaa keskuuteemme, emme ole Hänen lapsiaan, kristityt eivät suostu uskomaan. Hänen valtansa kumotaan, olemme heidän luomuksiaan, totuus yläpuolellamme ei tunne vapahtajaanne. Tunnistamatonta kehitystä, särkynyt Totuus, murtakaa illuusio Jumalasta. Uskon loppuu, antaa elämän järjelle, tahdistaa maailmamme muun maailmankaikkeuden kanssa. Totuus saapuu, tuhoaa Hänen tarinansa, emme kuulu tähän maailmaan, olemme osa tutkimusta. Kristittyjä metsästetään, Jumala kohtaa loppunsa, totuus yläpuolellamme, olemme heidän kuviaan. Elämän synty on kysymys, johon saadaan vastaus, kiidämme täysin käsittämättömän kehityksen aikaan, pois tästä laajalle levinneestä tietämättömyydestä, tämä itse luotu katastrofi keskuudessamme steriloidaan. Deicide - The Truth Above |
breadfan: Deicide - The Truth Above On. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Soulaen 25.11.2009 11:24:21 | |
---|
Alkaisko sitä uutta tekstiä vähitellen tulla? |
breadfan 26.11.2009 01:59:05 (muokattu 26.11.2009 02:02:34) | |
---|
Alkaisko sitä uutta tekstiä vähitellen tulla? Anteeksi anteeksi, täältähän tulee. Vihaa heitä, vihaa heitä Elä farssisi Sama asia samalla lailla Karmasi tulee Älä kysy minulta En kerro valheita Kysy uudelleen Syljen silmillesi Elä elämäsi Anna minun olla Elä elämäsi Anna minun olla kohtaa minut, kohtaa minut tunne viilto avoinna arkana aina vuotavana Elä elämäsi Anna minun olla Elä elämäsi Anna minun olla sylje sylje sylje sylje |
reos 26.11.2009 09:11:16 | |
---|
breadfan: Anteeksi anteeksi, täältähän tulee. Vihaa heitä, vihaa heitä Elä farssisi Sama asia samalla lailla Karmasi tulee Älä kysy minulta En kerro valheita Kysy uudelleen Syljen silmillesi Elä elämäsi Anna minun olla Elä elämäsi Anna minun olla kohtaa minut, kohtaa minut tunne viilto avoinna arkana aina vuotavana Elä elämäsi Anna minun olla Elä elämäsi Anna minun olla sylje sylje sylje sylje sepultura - spit "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
breadfan 26.11.2009 11:57:46 | |
---|
sepultura - spit Kyllähän se näin on. |
reos 26.11.2009 14:57:23 | |
---|
breadfan: Kyllähän se näin on. Auta minua tiedon etsinnässä, minun täyty oppia salainen taito. Kuka uskaltaa auttaa minua herättämään hänet, jonka nimi lähes pysäyttää sydämmeni? Hylkää vaatteesi ja tule jalan, läpi virtojen ja peltojen sekä kuun valaisemien nummien. Ruumminne on liotettu salaisissa öljyissä, tuoksutetut yritit parantavat särkysi. Liity etsimään voimia kanssani. Vaimot ja miehet tuovat nahkasi. Olemme yhtä tunnin ajan. Kokoontuminen alkakoon! Tulkaa, tulkaa, tulkaa sapattiin. Tule sapattiin, saatana on siellä! Sinne päin, jokseenkin :) "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
Ottoko 26.11.2009 21:29:53 | |
---|
Death SS - Come to the Sabbath Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
reos 27.11.2009 09:07:38 | |
---|
Ottoko: Death SS - Come to the Sabbath Biisi on oikein, mutta jos sä tuon tiedät niin tiedät varmaan alkuperäisen esittäjänkin. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
Ottoko 27.11.2009 12:22:03 | |
---|
reos: Biisi on oikein, mutta jos sä tuon tiedät niin tiedät varmaan alkuperäisen esittäjänkin. Black Widow. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |