Aihe: Big Brother 2009
1 2 3 4 546 47 48 49 50 51 52 53
geeza
19.11.2009 14:01:49

Stain: stephi on aika kova ärähtämään jätkille ja ihan turhasta, rasittavaa tuollainen, varmaan kotona määrää kaapin paikan ihan täysillä :D

snadi alistaja
If found, please return to the pub.
Stain
20.11.2009 10:23:04
tuija vaikuttaa olevan henkisesti suht' rikki. äää mä luulin et meillä ois hauskaa mut noilla on ihan omat jutut. ylläri jos on ollut tyyliin pari kuukautta poissa. en tajua muutenkaan miten on pokkaa mennä takaisin kun on kerran saanut jo kikkiä tuolta. no, kai sille on maksettu hyvin. sehän tais sanoa jossain teeman ohjelmassa että haluaa olla julkkis siksi että tulisi rakastetuksi tai jotain ja sitähän kommentoitiin että ei se homma noin tod mene.
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
Mika Torvinen
20.11.2009 19:25:38
No olihan se liian hyvää ollakseen totta että se lauantain hääpari ei ole Antti ja Henna.. vaan he menevätkin huomenna talossa naimisiin. Voi vittu.
A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins
aivokuolio
20.11.2009 19:30:27
Mika Torvinen: No olihan se liian hyvää ollakseen totta että se lauantain hääpari ei ole Antti ja Henna.. vaan he menevätkin huomenna talossa naimisiin. Voi vittu.

Huutonaurut räjähti kun tuo uutinen ilmoitettiin. Aivan mahtava meininki!
hitchhiker
20.11.2009 19:47:27
Mika Torvinen: No olihan se liian hyvää ollakseen totta että se lauantain hääpari ei ole Antti ja Henna.. vaan he menevätkin huomenna talossa naimisiin. Voi vittu.

Mä olisin itseasiassa ollu yllättyny jos ne EI olis menny naimisiin tuolla. Vuoden päästä luvassa varmaan Hennan ja Antin BB-synnytys...
Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!
Kitaranraiskaaja
20.11.2009 20:14:16

Yrittääköhän ne kaupata karvoitustaan sille toiselle hääparille ja talon asukkaille.
Oksakohta
21.11.2009 21:38:09
Oliko se nyt eilinen kooste, missä Sampo oli kyllä niin perus "suomalainen kännissä". Kattila päässä alasti kylpyammeessa tanssimassa ja hoilaamassa tyttöjen kanssa :D Pisti vähän naurattamaan.
Burn
22.11.2009 20:31:53 (muokattu 22.11.2009 20:47:40)

Ei jumalauta ku hävettää.

EDIT siis...toi helvetin "HUHUHUHUHUHUHUHU" saa meikäläisessä tällä hetkellä aikaan varsin primitiivisiä reaktioita. Edes ton Hennan ja Antin naimisiin meno ei tunnu niin pahalta ku tietää, että ero tulee lyhyen ajan sisällä.
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Rhapa
22.11.2009 20:46:50
Eih, ihan hirveetä.
gigity gigity
this1sux
22.11.2009 20:51:20
Kuolin häpeästä noin 700 kertaa. Ja hirveämmäksi vain meni loppua kohden. Limaisuus jää päällimmäisenä mieleen.
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
Zed
22.11.2009 20:58:05 (muokattu 22.11.2009 20:59:13)

Joo, oli se kyllä niin kaunista ja riipaisevaa. Rakkaus on silleen niinku syvää ja sillee yhessä niinku. Onnea tuollekin tyrkkyparille (karvanmyyjät siis) totisesti saa toivottaa, sitä todellakin tulevat tarvitsemaan. Voihan toki myös olla, että ko. naimisiinmeno oli pelkästään huomionhakua ja tulevan erokohun petausta.
M4ss3 m/
22.11.2009 21:01:27
Vitutti vain se ekan hääparin jäätyminen ja tekohymyily, siis ei helvetti saa kyllä olla aika vitun sekopäitä jos jossain Big Brother talossa halutaan häät viettää ja sitten vielä jännätään niin perkeleesti kun nyt ollaan telkkarissa.
[hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd]
DJKaaos
22.11.2009 21:04:09
Aika yllättävää, että Letti ja Leuka on viihtyneet yhdessä noinkin kauan. Toisaalta yleensä ihmiset viihtyvät hyvin kaltaistensa seurassa, niin eipä kai tuo niin ihme sittenkään ole.

Onneksi sentään tämä tyrkkypari pysyi poissa niin kauan, että tämä 1. pari sai menonsa alta pois. Hetken jo kuvittelin, että Letti ja Leuka ryntää sinne heti seremonian päätyttyä ja varastaa koko shouwin. Siinä olisi mennyt viimeinenkin arvokkuus - jos nyt BB-talossa järjestetyillä häillä mitään arvokkuutta edes on.
Minä olen minä.
Burn
22.11.2009 21:07:34

djKaaos: Aika yllättävää, että Letti ja Leuka on viihtyneet yhdessä noinkin kauan. Toisaalta yleensä ihmiset viihtyvät hyvin kaltaistensa seurassa, niin eipä kai tuo niin ihme sittenkään ole.

LETTI JA LEUKA :-------D +++
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Baraka
22.11.2009 21:10:38
Nyt missasin häät. Kylläpä harmittaa.
DJKaaos
22.11.2009 21:51:15
Ai niin perkele katoin, että Nykäsem Matti tuli sinne laulamaan, mutta se oliki Tauski.
Minä olen minä.
Teksu
22.11.2009 22:23:28
Huh, ihan hyvä nelikko finaaliin! Etenkin Sampon lähtö lämmittää mieltä
"Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen Tervanevan mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa."
nappero
22.11.2009 22:24:45

Teksu: Huh, ihan hyvä nelikko finaaliin! Etenkin Sampon lähtö lämmittää mieltä

Kyllä. Eikös tuo ollut juuri se HU HU HU HU -mies? Nyt voipi alkaa seuraamaan kun suurin osa turhakkeista ulkona talosta.
Terve ja heipähei!
Baraka
22.11.2009 22:25:10
Jes! Tätä onkin jo ootettu!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)