RocknRoll 17.09.2007 17:27:55 | |
---|
Hep, tänään jatkuu klo 21.00, nelosella tietenkin. Kieroilu alkakoon! Pare olla parempi kuin toka kausi. Eka oli ihan loistava, mutta toka oli jo aika paska. Kaikesta muovista huolimatta koukuttava sarja. |
Kosminen 18.09.2007 12:21:09 | |
---|
Jes, sieltähän se taas tuli. Oli sitä taas odotettu. Kalamies #16 >-)))> |
gandar 18.09.2007 14:35:31 | |
---|
Repeilin kun Bree selitti omituista tunnetta, joka osoittautui orgasmiksi. Onhan tämä huttua, mutta minä ainakin olen täysin koukussa. Ceci n'est pas une signature |
MV 18.09.2007 15:52:03 | |
---|
Eilinen jakso ei jotenkin antanut oikein mitään. Kyllä tuota silti tulee katsottua varmaan. The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
MV 29.10.2007 21:57:18 | |
---|
Olipa tiukka jakso tällä kertaa! The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
gandar 29.10.2007 22:21:43 | |
---|
Oli. Parastahan oli luonnollisesti se, että se psykobitch sai kuulasta. Ceci n'est pas une signature |
shovi 29.10.2007 22:31:47 | |
---|
Olipa tiukka jakso tällä kertaa! Nyt vedettiin överiksi, mutta silti jäi hyvä fiilis. Ihme että Carloksen ja Evan paluu yhteen jätettiin niin vähälle huomiolle. Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo |
Chrissie 29.10.2007 23:00:38 | |
---|
Nyt vedettiin överiksi, mutta silti jäi hyvä fiilis. Ihme että Carloksen ja Evan paluu yhteen jätettiin niin vähälle huomiolle. Ehkäpä se ei niin pysyvä paluu edes ollut.. Hetken turva on tyhjääkin parempi. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
MV 30.10.2007 10:20:58 | |
---|
Kyllä ne vielä tappelemaan alkaa. Tuli muuten repeiltyä aika hyvin kun talo oli "rempassa", varsinkin kun Carlos lähti liikenteeseen moottorisahan kanssa:D The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
JTL 30.10.2007 12:21:25 | |
---|
Itse en ole tätä kolmatta kautta paria ekaa jaksoa lukuunottamatta jaksanut seurata. Jotenkin lässähti ihan täysin. SKULLFUCKER -> http://skullfucker.kypara.net/ |
mediahub 30.10.2007 21:02:23 | |
---|
Kaksi ekaa tuotantokautta ei ollut niiin mielenkiintoista seurattavaa, mutta kolmas tykittää mielestän aika hurrrrjasti. Eilinen jakso oli ihan loistava! |
MV 05.11.2007 22:06:28 | |
---|
Tänäänkin oli ihan hyvä jakso. Tykkään muuten paljon noista loppu-montaaseista. The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
Hevitytteli 20.11.2009 11:32:50 | |
---|
Nostanpas tämän vanhan keskustelun ettei uutta tarvitse tehdä. Oletteko seuranneet uusinta kautta? Olen kyllä itse todellakin tämän sarjan fani, olen katsonut kaikki kaudet varmaan kolme kertaa. Itselläni on tästä uusimmasta kaudesta tullut jotenkin sellainen tunne ettei tämä olisi yhtä hauska mitä edelliset kaudet. En ole jostain syystä nauranut yhtä paljon mitä ennen. Jos luulet olevasi liian pieni vaikuttamaan asioihin, yritä nukkua suljetussa huoneessa, jossa on moskiitto. |
Kerpele 21.11.2009 23:26:45 | |
---|
Hevitytteli: Nostanpas tämän vanhan keskustelun ettei uutta tarvitse tehdä. Oletteko seuranneet uusinta kautta? Olen kyllä itse todellakin tämän sarjan fani, olen katsonut kaikki kaudet varmaan kolme kertaa. Itselläni on tästä uusimmasta kaudesta tullut jotenkin sellainen tunne ettei tämä olisi yhtä hauska mitä edelliset kaudet. En ole jostain syystä nauranut yhtä paljon mitä ennen. Siis jos sarjaa seuraisin, niin voisin sanoa että se "uusi perhe jolla on suuri salaisuus muuttaa naapuriin"-juttu alkaa käymään hieman turhauttavaksi :D Joka tuotantokauden alussa tämä sama juttu tapahtuu. Mutta silti seuraan. "Tärkeintä on luovuttaa, naisen edessä olet kuitenkin aina hävinnyt osapuoli." -Lennu |
Kerpele: Siis jos sarjaa seuraisin, niin voisin sanoa että se "uusi perhe jolla on suuri salaisuus muuttaa naapuriin"-juttu alkaa käymään hieman turhauttavaksi :D Joka tuotantokauden alussa tämä sama juttu tapahtuu. Mutta silti seuraan. Sama juttu, alkaa vähän toistamaan itseään tuo juoni. :D Itse katsoin tänään kuudennen kauden kahdeksannen jakson. Nuo uusimmat jaksot ovatkin jo vähän hauskempia mitä alkupään jaksot. Tai sitten olen vain tänään eri mielentilassa ja minua naurattaa herkemmin. When the last tree is cut down
the last river is poisoned
the last fish is caught.
Then only will man discover
That he can not eat money |
Kerpele 22.11.2009 14:37:02 | |
---|
Hevitytteli: Sama juttu, alkaa vähän toistamaan itseään tuo juoni. :D Itse katsoin tänään kuudennen kauden kahdeksannen jakson. Nuo uusimmat jaksot ovatkin jo vähän hauskempia mitä alkupään jaksot. Tai sitten olen vain tänään eri mielentilassa ja minua naurattaa herkemmin. Mikäs tuotantokausi täällä suomessa nyt pyörii nelosella? Vai seuraatko jenkkitahtiin? "Tärkeintä on luovuttaa, naisen edessä olet kuitenkin aina hävinnyt osapuoli." -Lennu |
Hevitytteli 22.11.2009 15:14:02 | |
---|
Kerpele: Mikäs tuotantokausi täällä suomessa nyt pyörii nelosella? Vai seuraatko jenkkitahtiin? Jenkkitahtiin seuraan mutta Suomessa tullaan aikalailla perässä. Kuudes kausi näkyy myös neloselta maanantaisin. Muutaman jakson jäljessä. When the last tree is cut down
the last fish is caught.
this1sux 22.11.2009 18:01:52 | |
---|
Itse seuraan kans jenkkitahtiin, ja jos ei anna tuon toistuvan 'uusi naapuri' -kuvion ärsyttää niin kyllä musta voi todeta sarjan tason pysyneen varsin hyvänä. Vanhat hahmot on musta edelleen hyviä ja tämä Sopranosista tuttu uusi nainen vaikuttaa myös loistavalta. "All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford |
Hevitytteli 22.11.2009 18:11:14 | |
---|
this1sux: Itse seuraan kans jenkkitahtiin, ja jos ei anna tuon toistuvan 'uusi naapuri' -kuvion ärsyttää niin kyllä musta voi todeta sarjan tason pysyneen varsin hyvänä. Vanhat hahmot on musta edelleen hyviä ja tämä Sopranosista tuttu uusi nainen vaikuttaa myös loistavalta. Niin. Toivottavasti vain olen väärässä siinä, että kuka hyökkäsi Julien kimppuun, muuten juoni on vähän liian itsestään selvä. When the last tree is cut down
the last fish is caught.
juuso a 23.11.2009 12:14:05 (muokattu 23.11.2009 12:14:48) | |
---|
Kerpele: Siis jos sarjaa seuraisin, niin voisin sanoa että se "uusi perhe jolla on suuri salaisuus muuttaa naapuriin"-juttu alkaa käymään hieman turhauttavaksi :D Joka tuotantokauden alussa tämä sama juttu tapahtuu. Mutta silti seuraan. Meikäläistä rupesi turhauttamaan koko sarja kolmannen (vai olikohan neljännen) kauden puolivälissä. Jotenkin oli niin väkisin väännettyä se meininki. Seuraaminen jäi sitten siinä vaiheessa kokonaan. Vois kait tuota katsella tämänkin sarjan ajantasalle. One. |