tracyjacks 15.11.2009 17:01:00 | |
---|
Itseäni kyllä ei paljoa tuo Liamin uusi projekti kiinnosta, mutta Noelin sooloilua odotan kyllä jonkinlaisella innolla. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
Käyttäjätunnus 15.11.2009 17:04:31 | |
---|
tracyjacks: Itseäni kyllä ei paljoa tuo Liamin uusi projekti kiinnosta, mutta Noelin sooloilua odotan kyllä jonkinlaisella innolla. Sama. Noelin ääni on kyl vaan parantunut kun ikää on tullut lisää. Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
Stain 16.11.2009 13:20:32 | |
---|
tracyjacks: Itseäni kyllä ei paljoa tuo Liamin uusi projekti kiinnosta, mutta Noelin sooloilua odotan kyllä jonkinlaisella innolla. itseäni kiinnostaa molemmat. noel tosin on ilmoittanut viihtyvänsä tällä hetkellä enemmän tv:n ääressä. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
Stain 18.11.2009 11:10:07 | |
---|
itse asiassa, ois aika siistiä jos liamin bändi tulis suomeen. noelhan ei tänne vaivaudu kun sillä on jotain traumoja suomalaisista niiltä ajoilta kun oli inspiral carpetsin roudari tai jotain. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
Käyttäjätunnus 18.11.2009 12:08:15 | |
---|
Stain: itse asiassa, ois aika siistiä jos liamin bändi tulis suomeen. noelhan ei tänne vaivaudu kun sillä on jotain traumoja suomalaisista niiltä ajoilta kun oli inspiral carpetsin roudari tai jotain. Tämmösestä en ole minä kuullutkaan? Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
DJKaaos 18.11.2009 16:50:58 | |
---|
Käyttäjätunnus: Tämmösestä en ole minä kuullutkaan? Jotain epämääräistä tietoa on olemassa, että Noel olisi kauhistellut suomalaisten käytöstä ja rellestämistä Tavastialla vai missä ne olikaan silloin soittamassa. Oisko ollut tuo juttu. Minä olen minä. |
p130 19.11.2009 10:02:49 | |
---|
djKaaos: Jotain epämääräistä tietoa on olemassa, että Noel olisi kauhistellut suomalaisten käytöstä ja rellestämistä Tavastialla vai missä ne olikaan silloin soittamassa. Oisko ollut tuo juttu. Joku kotimainen bändi (ihan tunnettu, mutta en enää muista mikä...) oli juonut Carpetsin viinat ja olisikohan jotain muutakin backstagejekkua tehnyt. Jossakin vuosituhannen alun haastattelussa Noel kuitenkin väitti, ettei muista koko tapausta. Suomiboikotti ei kai oikeasti paikkaansa, vain sattumaa. Eihän niin herkkähipiäinen sälli pystyisi käymään missään. Noelillahan on kylläkin Carpetsin miehistölle juttuja hampaankolossa. Kuittiahan tuli Oasiksen alkuaikoina aika paljon siitä, ettei Noel kelvannut bändin jäseneksi. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
SikaPete 19.11.2009 11:12:08 | |
---|
Noniin, nyt on sitten kohtuu virallista tietoa Liamin aikeista: http://www.nme.com/news/oasis/48451 Aah, toivottavasti myös varsinaisessa levytysvaiheessa on rummuissa Zak Starkey. Fookin' hell |
SikaPete: Noniin, nyt on sitten kohtuu virallista tietoa Liamin aikeista: http://www.nme.com/news/oasis/48451 Aah, toivottavasti myös varsinaisessa levytysvaiheessa on rummuissa Zak Starkey. Fookin' hell Mitä nyt katselin tuon uutisen lähteenä toiminutta MTV Italyn haastattelua niin Liam sanoo soittavansa nykyisen kokoonpanon kanssa, eli Zak ei ole mukana. Asiasta toiseen, mitäs porukka tykkäilee Pretty Greenistä? Onko kukaan sattunut jopa tilaamaan kyseisestä mallistosta mitään? Itse ajattelin tilailla jotain tavaraa jouluksi, ehkä T-paidan. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
carlos 21.11.2009 21:49:51 | |
---|
Jpiteloota: Mitä nyt katselin tuon uutisen lähteenä toiminutta MTV Italyn haastattelua niin Liam sanoo soittavansa nykyisen kokoonpanon kanssa, eli Zak ei ole mukana. Asiasta toiseen, mitäs porukka tykkäilee Pretty Greenistä? Onko kukaan sattunut jopa tilaamaan kyseisestä mallistosta mitään? Itse ajattelin tilailla jotain tavaraa jouluksi, ehkä T-paidan. On kyllä makeita takkeja mallistossa, mutta ei viitsi kokeilematta tilailla mitään... by the grace of God |
Mikaelo 21.11.2009 22:15:05 | |
---|
p130: Joku kotimainen bändi (ihan tunnettu, mutta en enää muista mikä...) oli juonut Carpetsin viinat ja olisikohan jotain muutakin backstagejekkua tehnyt. Jossakin vuosituhannen alun haastattelussa Noel kuitenkin väitti, ettei muista koko tapausta.
En muista mäkään bändiä, mutta Tampereen Tullikamarilla taisi olla tämä. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
SikaPete 22.11.2009 00:32:43 | |
---|
Jpiteloota: Mitä nyt katselin tuon uutisen lähteenä toiminutta MTV Italyn haastattelua niin Liam sanoo soittavansa nykyisen kokoonpanon kanssa, eli Zak ei ole mukana. Asiasta toiseen, mitäs porukka tykkäilee Pretty Greenistä? Onko kukaan sattunut jopa tilaamaan kyseisestä mallistosta mitään? Itse ajattelin tilailla jotain tavaraa jouluksi, ehkä T-paidan. Mäkin katsoin alkuperäisen haastattelun ja siinä Liam puhuu "kaikista paitsi noelista". Mutta silti useissa eri medioissa on puhuttu nimenomaan Zak Starkeysta, eikä Chris Sharrockista, joten luulisi että sillä jotain todellisuuspohjaa on. Muutenkin kun Liamia miettii, ni olisihan se luonnollisestä että se valitsee Ringon pojan eikä Robbien rumpalia :) Ja onhan Zak vielä parempikin. Pretty Greenillä on makeita vaatteita kyllä. Nimenomaan takkeja. Neuleet sun muut on aika samanlaisia verrattuna vaikkapa Ben Shermaniin. Hienoja silti |
DJKaaos 22.11.2009 12:41:59 | |
---|
Jpiteloota: Asiasta toiseen, mitäs porukka tykkäilee Pretty Greenistä? Onko kukaan sattunut jopa tilaamaan kyseisestä mallistosta mitään? Itse ajattelin tilailla jotain tavaraa jouluksi, ehkä T-paidan. Olishan siellä pari hienoa kolttua kyllä, mutta kokeilematta en viittis kyllä tilata parinsadan punnan nuttua. Ja ne Pretty Green-logo-t-paidat oli myös ihan hienoja. Minä olen minä. |
MV 28.11.2009 16:19:22 | |
---|
|
riimu 29.11.2009 17:57:39 (muokattu 29.11.2009 17:58:14) | |
---|
p130: Joku kotimainen bändi (ihan tunnettu, mutta en enää muista mikä...) oli juonut Carpetsin viinat ja olisikohan jotain muutakin backstagejekkua tehnyt. Jossakin vuosituhannen alun haastattelussa Noel kuitenkin väitti, ettei muista koko tapausta. Suomiboikotti ei kai oikeasti paikkaansa, vain sattumaa. Eihän niin herkkähipiäinen sälli pystyisi käymään missään. Noelillahan on kylläkin Carpetsin miehistölle juttuja hampaankolossa. Kuittiahan tuli Oasiksen alkuaikoina aika paljon siitä, ettei Noel kelvannut bändin jäseneksi. Onhan Suomijutuista Noel myöhemminkin kuittaillut. Muistaakseni jotain kevyttä vittuilua tuli (MTV:n joskus 1997 lähettämässä) Manchester G-Mex keikan aikana. Pojat huudatti yleisöllä ennen Wonderwallia "who the fuck are Man. United":ia ja loppuun tuli jotain "I guess nobody in fucking Finland understands what that was all about". Sori huono englanninkieleni, mutta jotain tuollaista tais olla. En muista, enkä jaksa tähän hätään bootlegia kaivaa esille. :) Don't ask me about Grim Fandango. |
MV 29.11.2009 18:18:01 | |
---|
riimu: Onhan Suomijutuista Noel myöhemminkin kuittaillut. Muistaakseni jotain kevyttä vittuilua tuli (MTV:n joskus 1997 lähettämässä) Manchester G-Mex keikan aikana. Pojat huudatti yleisöllä ennen Wonderwallia "who the fuck are Man. United":ia ja loppuun tuli jotain "I guess nobody in fucking Finland understands what that was all about". Sori huono englanninkieleni, mutta jotain tuollaista tais olla. En muista, enkä jaksa tähän hätään bootlegia kaivaa esille. :) Tiäkkö, olen itse miettinyt monta kertaa samaa. Mutta ei ihan niin selvästi tule että vois varmaksi sanoa. |
papitsu 29.11.2009 22:25:30 | |
---|
riimu: Onhan Suomijutuista Noel myöhemminkin kuittaillut. Muistaakseni jotain kevyttä vittuilua tuli (MTV:n joskus 1997 lähettämässä) Manchester G-Mex keikan aikana. Pojat huudatti yleisöllä ennen Wonderwallia "who the fuck are Man. United":ia ja loppuun tuli jotain "I guess nobody in fucking Finland understands what that was all about". Sori huono englanninkieleni, mutta jotain tuollaista tais olla. En muista, enkä jaksa tähän hätään bootlegia kaivaa esille. :) Onneksi on Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=kO2vD3AD2Kc "And now fuckin' everybody in Finland's gonna be wonderin' what the fuck was all that about, but never mind" tai jotain. Mielipiteeni on fakta. |
Jag 29.11.2009 22:49:49 | |
---|
No selittäkääs nyt tyhmälle suomalaiselle, että mikä ton jutun idea on? "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
SikaPete 01.12.2009 20:13:40 | |
---|
|
Skebameizi 06.12.2009 14:38:54 | |
---|
Näyttäisi siltä, että homma jatkuu Oasis-nimellä. Saas nähdä... www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |