Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikkiliikkeitä Hesassa, joissa..
1
TJORMA
19.11.2009 19:30:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pääsisi oikeesti tsekkaan rumpusettejä. Olen ens viikolla Helsingissä ja kiinnostaisi käydä katsomassa rumpusettejä. Nykyään niitä on aika vähän näytillä tai kokeiltavana. Taitaa niin moni ostaa nykyään netistä. Mutta, laittakaa tietoo hyvistä "testipaikoista".
 
-Jos näet panssarivaunun, on liian myöhäistä...!
Kailis
19.11.2009 20:36:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fasu ja Soundstore tulee mieleen. Ja mikäs Levytukkua vastapäätä olikaan? Näissä on varsinainen soittotila, eikä se kokeilu aiheuta vaivaantumista niin paljon kuin itse liikkeessä kokeilu.
 
hansakemanelius
19.11.2009 21:01:25 (muokattu 20.11.2009 08:40:06)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Fasu ja Soundstore tulee mieleen. Ja mikäs Levytukkua vastapäätä olikaan? Näissä on varsinainen soittotila, eikä se kokeilu aiheuta vaivaantumista niin paljon kuin itse liikkeessä kokeilu.
 
Levytukkua vastapäätä oli ennen Hellas joka äskettäin muutti Fasua vastapäätä Kaisaniemeen. Fasulla taitaa olla eniten settejä pystyssä ja siellä lähinnä Jammuja joten niitä kannattaa testailla, sanon minä.
 
Twistkompilla pärjää pitkälle...
Kailis
19.11.2009 22:08:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo. Näin se menee kun nykyään ravaa vain duunin ja himan väliä. Onko Hellaksessa vielä soittotilaa?
 
hansakemanelius
19.11.2009 22:09:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Joo. Näin se menee kun nykyään ravaa vain duunin ja himan väliä. Onko Hellaksessa vielä soittotilaa?
 
En ole ehtinyt käydä katsomassa vielä. Kaisaniemenkatu 4 on osoite.
http://www.hellas.fi/band/
 
Twistkompilla pärjää pitkälle...
Kuljukka
19.11.2009 23:46:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Joo. Näin se menee kun nykyään ravaa vain duunin ja himan väliä. Onko Hellaksessa vielä soittotilaa?
 
Viimeks kun kävin siellä, niin ei ollut vielä. Sanoivat, että settejä tulee esille, kunhan ne saa pari flyygeliä myytyä tms... En tiedä, saako niitä sitten kokeilla.
 
Rumour has it that Guthrie Govan can't play G3 because he'd be two of the G's.
kimizu
20.11.2009 13:01:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musamaailmassa on jotain settejä pystytettynä, tosin on tilat pienentyneet aikaisemmasta. Samoin siinä lähellä on DLX-music, jossa on aika paljon settejä esillä.
 
Kummastakaan en tiedä, miten onnistuu kokeilu, mutta ainakin pääsee hypistelemään ja tutkimaan läheltä. Mukavia paikkoja molemmat. Ja jos käyt DLX:ssä, käy ihmeessä samalla Fennica Recordsissa siinä vastapäätä :)
 
Timing stinks but cheerfully winks...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «