Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soitto-opetus netissä?
1 2
no_notes
20.11.2009 10:46:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään laittaa linkkejä guitar lessons saiteista (ja vielä ilmaisista sellaisista)?
 
Alfauros
20.11.2009 10:58:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no_notes: Onko kellään laittaa linkkejä guitar lessons saiteista (ja vielä ilmaisista sellaisista)?
 
Googlella varmaan olis?
 
Jucciz
20.11.2009 11:10:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisko joku tulla tiskaamaan mun astiat, ja tietty ihan ilmaseks? Itteä laiskottaa.
 
Snapo
20.11.2009 12:20:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai semmosista "free guitar lessons" saiteista??
 
Economy on köyhille.
no_notes
20.11.2009 13:02:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Köyhille kelpaa ilmainenkin. Saitteja toki google antaa kasapäin, mutta jos helmiä on tiedossa niin ei niitä tietty kannata muille jakaa.
 
Fintrollx
20.11.2009 16:06:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://lmgtfy.com/?q=Free+Guitar+Lessons
 
"You can't kill heavy metal"
laakeri
20.11.2009 16:12:52 (muokattu 20.11.2009 16:13:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.justinguitar.com
 
Paras sivusto, johon olen törmännyt.
 
no_notes
20.11.2009 16:53:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

laakeri: http://www.justinguitar.com
 
Paras sivusto, johon olen törmännyt.

 
Ensimmäinen asiallinen vastaus/kommentti, kiitos.
 
Muut: näppärää pojat!
 
Alfauros
20.11.2009 17:11:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fintrollx: http://lmgtfy.com/?q=Free+Guitar+Lessons
 
Hahhah toi oli siisti!
 
Jucciz
20.11.2009 19:13:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää sivusto on vienyt ainakin mun soitantaa paljon eteenpäin:
http://www.outsideshore.com/primer/primer/
 
Varoitus! Ei sisällä "paina tästä"-ohjeita.
 
baron
20.11.2009 19:16:37 (muokattu 20.11.2009 19:17:00)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Tää sivusto on vienyt ainakin mun soitantaa paljon eteenpäin:
http://www.outsideshore.com/primer/primer/
 
Varoitus! Ei sisällä "paina tästä"-ohjeita.

 
Joo, mustakin se on hyvä katsaus hommaan. Oon peräti ostanut painetun version siitä joka on vähän laajempi kuin nettiversio.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Peku911
20.11.2009 22:34:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikään ei kylläkään voita opettajan kertomaa, näyttämää, kädestä pitäen opetettua. Kyllä suosittelen aloittelijalle ihan ammattimiehen opetukseen menemistä, mutta sitten kun on vähän kehittynyt niin voi alkaa käyttämään näitä netin vastaavia opetuksia..
 
no_notes
20.11.2009 23:35:01 (muokattu 20.11.2009 23:36:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peku911: Mikään ei kylläkään voita opettajan kertomaa, näyttämää, kädestä pitäen opetettua. Kyllä suosittelen aloittelijalle ihan ammattimiehen opetukseen menemistä, mutta sitten kun on vähän kehittynyt niin voi alkaa käyttämään näitä netin vastaavia opetuksia..
 
Tottahan tuo on, mutta aina se ei ole mahdollista. Etenkin jos asuu jossain periferiassa tai esim. talous asettaa hieman niukemman liikkumistilan tai on jotain muuta kantoa kaskessa...
Jos nyt jokin linkki edistää hyvää harrastusta niin kait se on ihan ok.
 
Peku911
21.11.2009 00:32:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no_notes: Tottahan tuo on, mutta aina se ei ole mahdollista. Etenkin jos asuu jossain periferiassa tai esim. talous asettaa hieman niukemman liikkumistilan tai on jotain muuta kantoa kaskessa...
Jos nyt jokin linkki edistää hyvää harrastusta niin kait se on ihan ok.

 
Jos saat netistä tarvitsemasi avun niin hieno homma! Mutta yleensä vain tulee ainakin alkuvaiheessa harrastusta niin hankalia asioita ymmärtää että tarvitsee ns. kädestä pitäen opetusta ja silloin se netti ei auta ja pahimmassa tapauksessa skippaat tämän tärkeän jutun ja nouset sitä myöten takapuoli edellä sinne kyseiseen kuusen nokkaan..
Tämän jälkeen kun näitä asioita tulee entisestään voi harrastus päättyäkin hyvin nopeasti..
 
baron
21.11.2009 00:39:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peku911: Jos saat netistä tarvitsemasi avun niin hieno homma! Mutta yleensä vain tulee ainakin alkuvaiheessa harrastusta niin hankalia asioita ymmärtää että tarvitsee ns. kädestä pitäen opetusta ja silloin se netti ei auta ja pahimmassa tapauksessa skippaat tämän tärkeän jutun ja nouset sitä myöten takapuoli edellä sinne kyseiseen kuusen nokkaan..
Tämän jälkeen kun näitä asioita tulee entisestään voi harrastus päättyäkin hyvin nopeasti..

 
Jotain on ehdottamasti parempaa kuin ei mitään mutta kyllä henkilökohtainen kontakti opeen on parempi kuin etäsuhde.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
no_notes
22.11.2009 01:34:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peku911: Jos saat netistä tarvitsemasi avun niin hieno homma! Mutta yleensä vain tulee ainakin alkuvaiheessa harrastusta niin hankalia asioita ymmärtää että tarvitsee ns. kädestä pitäen opetusta ja silloin se netti ei auta ja pahimmassa tapauksessa skippaat tämän tärkeän jutun ja nouset sitä myöten takapuoli edellä sinne kyseiseen kuusen nokkaan..
Tämän jälkeen kun näitä asioita tulee entisestään voi harrastus päättyäkin hyvin nopeasti..

 
Näemmä olet pirkanmaalta sinäkin. Jos sinulla on hyvä nimi laittaa yhteystietojen kera ( siis soitonopettaja) niin laita toki tulemaan. Laita vaikka pikaviestinä jos et halua koko kansalle tiedottaa.
 
viivamies
22.11.2009 19:22:59 (muokattu 22.11.2009 19:24:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä porukka on rockwaystä? Mielestäni on erittäin asiallinen sivusto. Ja ens viikon sunnuntaina on avoimet ovet.
 
Tonski
22.11.2009 20:21:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

viivamies: Mitä mieltä porukka on rockwaystä? Mielestäni on erittäin asiallinen sivusto. Ja ens viikon sunnuntaina on avoimet ovet.
 
Perkele olin jo unohtanu! Tosi hyvä paikka, on ihan kaikenlaista alkeista haastavampiin oppitunteihin.
 
ihku
no_notes
22.11.2009 21:59:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

toi Rockway on kiinnostava, eikä pirun kalliskaan (olettaen aktiivista käyttöä)
 
Peku911
22.11.2009 23:58:00 (muokattu 22.11.2009 23:58:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no_notes: Näemmä olet pirkanmaalta sinäkin. Jos sinulla on hyvä nimi laittaa yhteystietojen kera ( siis soitonopettaja) niin laita toki tulemaan. Laita vaikka pikaviestinä jos et halua koko kansalle tiedottaa.
 
En kyllä ole pirkanmaalta? Mistähän tuo käsitys on? Keski-suomesta olen kylläkin..
 
Mutta sitten tuo Rockway.. Itselläni oli kestotilauksena yli vuoden ja täytyy sanoa, että sen avulla en oppinut mitään.. Näin suoraan sanottuna.. En tiedä, mistä johtui, koska teknillisesti asiat ovat hyvin esillä ja hyvin neuvoittuina, mutta kuitenkin aina asiat opin ihan muuta kautta.. Minusta jotenkin tuntui, että jos oli jostain teknillisestä asiasta kyse, niin se oli aina joko aivan liian helppo asia tai sitten aivan liian vaikea.. En tiedä mistä johtui, mutta kuitenkin..
 
Esimerkiksi tämä "sweeppauksen" opetus on minusta aika naurettavaa tuollaisessa paikassa, koska jos sitä todella pystyy tekemään ja edes on siinä vaiheessa, että sitä todella kannattaa edes harjoitella, niin ei tee kyllä tuollaisella rockwayn tapaisella opetuspaikalla enää mitään.. Tietää asioista itse varmasti jo riittävästi opetellakseen kyseisen tyylin aivan itse ja jos ei tiedä, niin ei kannata edes yrittää opetella sitä tekniikkaa vaan kannattaa siirtyä ihan helpomman teorian/tekniikan pariin..
 
Saattoi olla jonkun hermoja nostattava kommentti, mutta olen tätä mieltä..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «