Kotoa löytyy tuo JamVox ja olen kyllä ollut todella tyytyväinen siihen. Ei latenssiongelmia ja mukana tuleva Voxin softa on todella hyvä. Softasta löytyy myös mm. soiton äänitysmahdollisuus suoraan eli ei välttämättä tarvitse Cubasea tms. nauhoitteluun. Itse olen käyttänyt tuota nauhoitusta simppelinä loopperina eli voi soittaa pätkän ja sitten säätää playeristä A ja B kohdan jota se looppaa ja soitella sitten jotain muuta päälle toisella soundilla. Valmiit presetit on hyvän kuuloisia ja muokkaamalla tietysti saa vaikka mitä aikaan. Softasta löytyy myös valmiita rumpukomppeja ja niitä saa lisää vaikka netistä MP3 muodossa esim. itse olen imuroinut
www.looperman.com sivuilta ilmaisia looppeja, etenkin 6/8 komppeja Opethin biisien treenailua varten. Lisää presettejäkin tuohon löytyy Voxin sivuilta. Mukana tuleva kaiutin on yllättävän hyvä äänenlaadultaan mutta kuulokkeiden kautta soundit on todella hienot. Ja toimiihan tuo tietenkin USB interfacena minkä tahansa muunkin kitarasoftan kanssa, esim. Guitar Rig tms.
Guitar Porttia mulla ei ole ollut eikä ole kokemusta siihen liittyvistä Line6:n softista. Aiemmin on ollut M-Audion USB interface ja sen tuo JamVox pesee kyllä mennen tullen. JamVox toimittaa mulla myös läppärin kaiuttimien virkaa. I
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.