Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musamaailma huoltaa 80' Japanin Tokait veloituksetta
1
UKKOMIES
18.11.2009 13:43:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusimmassa soundissa näyttäisi olevan musamaailman ilmoitus siitä että musamaailma haluaa kuvata ja rekisteröidä kyseiset 80-luvun japanin tokait, vastapalvelukseksi antavat kitaralle täydellisen tarkastuksen, puhdistuksen, läpikäynnin sekä hienosäädön veloituksetta!
 
Nettisivuilta ei kylläkään löytynyt yllätykseksi mittän infoa tästä.
 
Rohkea rokan syö.
p130
18.11.2009 15:21:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UKKOMIES: Uusimmassa soundissa näyttäisi olevan musamaailman ilmoitus siitä että musamaailma haluaa kuvata ja rekisteröidä kyseiset 80-luvun japanin tokait, vastapalvelukseksi antavat kitaralle täydellisen tarkastuksen, puhdistuksen, läpikäynnin sekä hienosäädön veloituksetta!
 
Nettisivuilta ei kylläkään löytynyt yllätykseksi mittän infoa tästä.

 
Musamaailmalla on iso ongelma, kun tyrkylle tuodaan kaikki torilla myydyt "ihavvarmana kasineloset" Tokai stratot. Paljon vihaisia asiakkaita. "Kusipäät sano ettei mun kasinelonen oo kaheskytluvulta". HOHO!
 
Niin, siis "Fender"-lapahan muuttui Tokain omaksi malliksi Suomessa myytävissä vehkeissä vasta joskus vuoden 2000 paikkeilla.
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Väsykäsi
18.11.2009 15:24:31 (muokattu 18.11.2009 15:25:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UKKOMIES: Uusimmassa soundissa näyttäisi olevan musamaailman ilmoitus siitä että musamaailma haluaa kuvata ja rekisteröidä kyseiset 80-luvun japanin tokait, vastapalvelukseksi antavat kitaralle täydellisen tarkastuksen, puhdistuksen, läpikäynnin sekä hienosäädön veloituksetta!
 
Nettisivuilta ei kylläkään löytynyt yllätykseksi mittän infoa tästä.

 
Sääh, kun en asu Hesassa. Kyl kelpais ilmanen säätö ja huolto. Ainiin mun Tokai on '79 ei ne sitä huoli...
 
"elämänhalu katoaa bläkkistä kuunnellessa", "kusi nousee päähän jazzia soittaessa", "vitutus nousee muusikoiden.nettiä lueskellessa", "tilin saldo kasvaa humppaa soittaessa" yms yms.
Jii-Gee
18.11.2009 16:10:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UKKOMIES: 80-luvun japanin tokait, vastapalvelukseksi antavat kitaralle täydellisen tarkastuksen, puhdistuksen, läpikäynnin sekä hienosäädön veloituksetta!
 
Ja jos kasariksi toiveikkaasti luultu Tokai osoittautuukin 'pettymykseksi' esim ysariksi,niin jättävät sit duunit tekemättä taikka veloittavat siitä..vai..??!
 
"Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies-
Ansokki
18.11.2009 16:18:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmmm.. kiinnostaskohan niitä tuo minun superstratomikälie Custom edition..? Harvinainen keppi ainakin, ja kaheksankyt luvulta se pitäs olla.
Jos laittasivat floikan soittokuntoon ku ei meinaa virettä pitää..
Omissa kuvissa pitäs kyseinen musta keppi vilahtaa!
 
Ei se pojat vaihtamalla parane!
UKKOMIES
18.11.2009 17:13:29 (muokattu 18.11.2009 17:14:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JAKRGUS: Ja jos kasariksi toiveikkaasti luultu Tokai osoittautuukin 'pettymykseksi' esim ysariksi,niin jättävät sit duunit tekemättä taikka veloittavat siitä..vai..??!
 
No ilmotus alkaa näin: "Onko sinulla todistettavasti 80-luvulla valmistettu Tokai Japan sähkökitara?"
 
Ja sanotaas vielä että yhteydenotot osotteeseen kai@musamaailma.fi eli sieltä varmaan kannattaa kysellä ekaks ennenku marssii "kasari" kitaransa kanssa sisään!
 
Ansokki: luulisi kiinnostavan koska ei tässä mitään ainakaan lue mistään tietyistä malleista.
 
Rohkea rokan syö.
Terry Pantheras
18.11.2009 17:18:13 (muokattu 18.11.2009 17:24:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

p130: Musamaailmalla on iso ongelma, kun tyrkylle tuodaan kaikki torilla myydyt "ihavvarmana kasineloset" Tokai stratot. Paljon vihaisia asiakkaita. "Kusipäät sano ettei mun kasinelonen oo kaheskytluvulta". HOHO!
 
Niin, siis "Fender"-lapahan muuttui Tokain omaksi malliksi Suomessa myytävissä vehkeissä vasta joskus vuoden 2000 paikkeilla.

 
Eiköhän tuon sarjanumeron perusteella saane selville...
 
Muoxista: Ellei Tokai ole kadottanut rekisteriään
 
Nim. en tiedä asiasta hittoikaan
 
MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
Ansokki
18.11.2009 19:37:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UKKOMIES: No ilmotus alkaa näin: "Onko sinulla todistettavasti 80-luvulla valmistettu Tokai Japan sähkökitara?"
 
Ja sanotaas vielä että yhteydenotot osotteeseen kai@musamaailma.fi eli sieltä varmaan kannattaa kysellä ekaks ennenku marssii "kasari" kitaransa kanssa sisään!
 
Ansokki: luulisi kiinnostavan koska ei tässä mitään ainakaan lue mistään tietyistä malleista.

 
Ahhaa.. Pitääpä kysellä Kailta. Kehno vaan ku ei kovaa laukkua kepille ole.. Maksaneekohan postituskulutkin herrat?
 
Ei se pojat vaihtamalla parane!
WinterMad
18.11.2009 23:17:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ansokki: Ahhaa.. Pitääpä kysellä Kailta. Kehno vaan ku ei kovaa laukkua kepille ole.. Maksaneekohan postituskulutkin herrat?
 
No tuskimpa maksavat, sehän olisi kerrassaan idioottimaista liiketoimintaa joutua itse maksumieheksi maksamalla huoltokitaroiden postituksia.
Toki kyllähän se huoltokin vie aikaa ja teettää työtä, mutta se ei nyt varsinaisesti kuitenkaan heille mitään maksa jos tarjoavat ilmaiseksi tässä tapauksessa.
 
Lonesome
19.11.2009 09:17:38 (muokattu 19.11.2009 09:22:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ansokki: Hmmm.. kiinnostaskohan niitä tuo minun superstratomikälie Custom edition..? Harvinainen keppi ainakin, ja kaheksankyt luvulta se pitäs olla.
Jos laittasivat floikan soittokuntoon ku ei meinaa virettä pitää..
Omissa kuvissa pitäs kyseinen musta keppi vilahtaa!

 
Kasari varmaankin myös tuo. Mulla oli uutena kesällä -87 ostettu valkoinen Custom Edition superstrato L.White-mikeillä. Tosin se oli "takaa ladattu" pleksitön ja otelaudassa evät Jackson/Charvelin tyyliin.
 
Kitaran nykyinen omistaja on kyllä Musamaailman vaikutuspiirissä....
 
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
p130
19.11.2009 09:44:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Eiköhän tuon sarjanumeron perusteella saane selville...
 
Muoxista: Ellei Tokai ole kadottanut rekisteriään
 
Nim. en tiedä asiasta hittoikaan

 
G-kopioissa sarjanumerointi on selkeää, F-kopioissa ei. Vain Tokailla tiedetään miksi näin on (jos kukaan sielläkään muistaa enää...).
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Ansokki
19.11.2009 13:12:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lonesome: Kasari varmaankin myös tuo. Mulla oli uutena kesällä -87 ostettu valkoinen Custom Edition superstrato L.White-mikeillä. Tosin se oli "takaa ladattu" pleksitön ja otelaudassa evät Jackson/Charvelin tyyliin.
 
Kitaran nykyinen omistaja on kyllä Musamaailman vaikutuspiirissä....

 
Jep, samoja keppejä taitaa olla. Vähän nuita näkyy kyllä olevan täälläpäin..
Harmi vaan kun omastani tuo floikka on niin kurjassa kunnossa vaikka harmony-centralin arvostelujen mukaan pitäs tosi hyväkin olla vireen pidossa. Varmaan niin kulunut siitä ankkuripulttien kohdalta. Varaosia on ihan suotta yrittee etsiäkkään.
Osaisitteko sanoa minkä arvoinen kitara mahtaa olla?
 
WinterMad: Näin se mahtaa tarkemmin ajateltuna olla!
 
Ei se pojat vaihtamalla parane!
Rypsolisti
19.11.2009 16:40:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oman kasari Tokai Custom Editionin Musamaailmaan vein, ollut jo yli kuukauden siellä huollossa, taidanpa sinne joku päivä soittaa että alkaisiko olla valmis. Paria viikkoa lupailtiin huolto ajaksi kun vein kitarani sinne, no onneksi ei ole kiire mulla. Vähän ehkä nihkeästi suhtautuivat tuohon floikan säätöön mutta suostuivat kyllä hommaan. Tallasta oli nimittäin tallapala irti kun vanha pala oli murtunut ja uuden hommasin siihen enkä ollut vielä kiinni pistänyt.
 
http://muusikoiden.net/dyn/users/62557.jpg
 
Fender Stratocaster '62...
oamkbonor
23.11.2009 19:21:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taidanpa viedä Tokaini Musamaailmaan. Katotaan mitä sille keksivät. Maksavat postikulut myös joten kitaroiden omistajille ei kuluja tästä touhusta koidu.
 
markku jokela
08.12.2009 05:11:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sääh, kun en asu Hesassa. Kyl kelpais ilmanen säätö ja huolto. Ainiin mun Tokai on '79 ei ne sitä huoli...
 
Mun Tokai on 1880-luvulta. Huoliskohan ne sen?
 
Väsykäsi
08.12.2009 07:59:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markku jokela: Mun Tokai on 1880-luvulta. Huoliskohan ne sen?
 
No sehän on '80 luvulta. =)
 
Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «