Aihe: Omituisimmat musiikkimieltymyksenne
1 2 3 4 5
Aerodactev
03.03.2004 12:50:26
Onko sillä sektorilla muitakin hyviä bändejä kuin J.M.K.E., joka on aivan mainio orkesteri? Suositelkaa, jos tiedätte.

http://punk.bumpclub.ee/epa/epa_koik.html

Tuossa on aika hyvä lista. J.M.K.E. on loistava kyllä.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Serwa
04.03.2004 16:28:44
Mielestäni ei niin outoa: kalevalamusiikki!
Perrrrrkele
Jonte
04.03.2004 21:44:28
Elikkä luurangot pois kaapista vain =)

Joo. Vaikka olenkin aika kova jätkä, niin kyllä Ketchup Song meni perille.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
nikolai
04.03.2004 23:06:19
70-luvun disco. Bee Gees, Donna Summer...

Järkyttävää on, että minulla on hyllyssä Weather Girlsin kokoelma, ja kaiken lisäksi It's Raining Men on minusta hirmu kova biisi.

Komppia. Jonkun ex-spaissarin täysin perseetön versio tuosta oli anteeksiantamaton teko.
Tapio79
05.03.2004 10:10:42
Joo. Vaikka olenkin aika kova jätkä, niin kyllä Ketchup Song meni perille.

Mulle kans, vaikka pitkän siedätyshoidon jälkeen. Muita "omituisuuksia" (määrittele nyt omituista sitten) jotka kolahtaa ovat esim. Sepi Kumpulainen, Rölli, 70-luvun suomi-iskelmä ja sit vaikka se Nerdeen (?) biisi, joka soi siinä eri viestintämedioita hehkuttavassa mainoksessa.
Zed
05.03.2004 10:39:19

Kari Peitsamo on loistava, ja monet Impaled Nazarenen biisit ovat kuin nyrkinisku turpaan. Mainittakoon omituisuudeksi myös Metallican St. Angerista pitäminen.
"Tiistai on homoille." -Kitaranraiskaaja-
jussiohman
05.03.2004 10:57:55
Yoko Onon biisit Lennonin levyillä ovat kyllä aika häröjä. Ja outoja. Mutta muutaman kerran kun kuuntelee levyn läpi, alkavat ne kuulostaa pirun hyviltä.
Lihava sinkku hakee kontaktia.
sepeli
05.03.2004 11:17:52
70-luvun disco. Bee Gees, Donna Summer...

No onhan mulla tämäkin. Donna Summerin Hot Stuffin soolo roxzkxzsch.
The rover was directed to turn right, go forward, turn right, take images of "Last Chance," turn right, go forward, turn left, go forward, turn right, take images of "Big Bend," go straight, turn left and go straight!
Kulkunen
05.03.2004 13:52:09
No ehkä omituisimmat mieltymykset ovat ne ajoittaiset mainstream-poppi-hitit, kuten Tervomaan Rakkauden Haudalla, jota tuli kuunneltua polvet hyytelönä kipinävartiossa keskellä yötä leireillä taisteluradiosta. Se biisi pelasti kipinävartiot (heh).

Trancea tulee kuunneltua myös jonkin verran, Juno Reactorin Shango ja Beyond the Infinite ovat hyviä levyjä.
The downward spiral never ends.
Nuuskamuikkunen
05.03.2004 14:23:31
Kai se on kaikkein omituisinta, että olen alkanut pitämään brittiläisestä rock/pop -musiikista. Kaikkee semmosta wannabe-Oasis touhua, mitä se sitten onkaan genreltään.
Kahvi on hyvää.
bigbadwolf
05.03.2004 14:32:00
alizée - moi lolita ja osa Andrea Bocelli:in biiseistä.... =)
Reno.
05.03.2004 16:35:32
Shakira..
Leonal Kuume
Notefix
05.03.2004 16:46:35

Diggasin muistaakseni joskus jostain CMX:n biisistä...en kyllä muista mikä. Taisin nähdä unta.
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
Sammakko
05.03.2004 16:58:04

Killer
Sammakko
05.03.2004 17:05:50

Ja Siiri.
Joni Suikeli
05.03.2004 22:18:33
Toiset tykkää isistä ja toiset äidistä...
Joten se mikä on toiselle outoa on toiselle pelkää nannaa.
Mutta aiheeseen...
Oma perversio menee tuohon 70-luvun poliisisarjojen wah wah-kitara ääniin, löytyy myös Uunon tunnarista. Mutta tiettyä musiikkityyliä en voi sanoa koska kaikista tyyleistä löytyy jotain hyvää...myös kasari musan syntsahommista löytyy hyviä melodioita...:)
Man0Sand
06.03.2004 03:14:30 (muokattu 06.03.2004 03:14:44)
Esa Mäkelän (Ressu Redford) Kuusi Kuuta Ja Saturnuksen Renkaat kolahtaa. Oireyhtymän syytä ei ole löytynyt, syväluotaavista pohdinnoista huolimatta. Sairasta.

Jumagegg. Mä sain isoäidiltä joululahjaks ton kasetin ja tietty Sonyn walkmanit sillon 90-luvulla ku toi albumi oli (ainakin luullakseni) uus. Kolahti heti (mietitääs, ala-asteikäseen kaveriin) ja nyttemmin kun oon radiossa kuullu, ni ihan hyväähän se vieläkin on. Todellakin sairasta.

Niin, ja sen vielä lisään, että Röllibiiseissä ei ole mitään omituista. Esimerkiksi Vaarallista elämää on ihan aivan tosi loistavaa kasariheviä (ne lead-kitarat!) ja Omituisten otusten kerho taas suorastaan progesukupolvenkasvatuksen porttiteorian kannabis.
Yhtäällä suree kuningatar, toisaalla kuningas vaimoton on.
Beowulf
06.03.2004 09:33:44
Ala-aste ikäisenä (1.-3. luokka) innostuin etelä-Amerikkalaisesta musiikista. Siis näistä pan-huilu -pumpuista Perusta, Chilestä ynnä muualta. Ja aina nykyäänkin kun näen kolmen sepän patsaalla noita yhtyeitä niin tulee hyvä mieli.

Himasta löytyy iso kasa alkuperäisiä kasetteja kyseistä musaa. Pitäisikin hommata cd -levyillä vastaavaa.
I´ve been locked in a cage, created by myself...
Aminohappo
06.03.2004 17:39:37
Kuuntelen Eläkeläisiä, heviä ja konemusaa...
Tryptofaani on aromaattinen aminohappo, jossa on 11 hiiliatomia
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)