Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Akustetisesti vai monitoriin?
1
NeliX4
16.11.2009 23:37:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten tykkäätte kuulla omaa soittoanne keikoilla?
 
1. "Akustisesti" ilman vahvistusta, jolloin kuuluu mitä kuuluu.
2. Pleksin tms. kautta.
3. Äänentoistettuna, jolloin soittimessa on "lähisoundi".
 
Itse saksofonista tykkään paljon vetää akustisesti, mutta keikoilla aina kun mahdollista äänentoiston kautta jolloin ei vahingossakaan tule soitettua ylikovaa naamaa puhki. Hommattiin pienet pleksin palaset mikin ympärille, jotka nyt kyllä repii voiton kummastakin tavasta.
 
pasikaikkonen
18.11.2009 17:21:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nelix4:
vinkkaatko noista plekseistä että mikä merkki, mistä saa ja miksi ne on niin hyvät ?
 
SPINAL TZÄP !!! Kyllä, Olen osa ongelmaa !!!
NeliX4
18.11.2009 21:57:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitinlaineela saa noita, taitaa olla yhtä merkkiä. Ääni on vaan luonnollisempi kuin monnarin kautta.
 
El Condor
18.11.2009 22:20:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noita on ainakin semmoista merkkiä kuin Soundback. Itse käytän trumpetissa tommoista ja kokemukset ovat erittäin hyviä. Pleksi heijastaa omaa soittoa itselle just sopivasti ja ehkäisee myös hieman äänen vuotoa eteenpäin, jolloin miksaajan elämä on pikkuisen helpompaa. Naama on kestänyt keikoilla huomattavasti paremmin kun ei ole tullut turhaan luukutettua. Kulmamonitoriin voi ottaa sitten tarvittaessa vähän laulua ja kiipparia. Plussana noissa plekseissä on myös se, että ne näyttävät pirun uskottavilta! Meille on kaikki ulkomusiikillinen apu tervetullutta...
 
Pittää koittaa yrittää.
NeliX4
18.11.2009 22:41:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä pointti. Pikkukeikoilla vedetään yleensä viel lisäks mikki kiinni telineeseen pikkukeikoilla ja kaapeli lattialle, vaikka mikki ei olisi käytössä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «