Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ostomestat
1
theguru_
17.11.2009 21:27:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä jengi ostaa käytetyt laitteensa?
Mulla jäi päälle rahojen tuhlaus ja pitäis löytää muitakin mestoja kuin ebay ja proaudioeurope.
 
I switched my output cables around and now when I turn the pan pot to the left, all the sound comes out of the right speaker. Is there a way I can save this as a preset?
Esp
17.11.2009 22:29:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

theguru_: Mistä jengi ostaa käytetyt laitteensa?
Mulla jäi päälle rahojen tuhlaus ja pitäis löytää muitakin mestoja kuin ebay ja proaudioeurope.

 
Gearslutzin ostaa/myy palstalta olen pari vehjestä ostanut, tosin aika paljonhan se painottuu tuolle uudelle mantereelle... Jos noita uuden mantereen laitteita himoaa, niin Vintageking on liene hyvä paikka.
 
Täh?!?
theguru_
17.11.2009 22:38:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esp: Gearslutzin ostaa/myy palstalta olen pari vehjestä ostanut, tosin aika paljonhan se painottuu tuolle uudelle mantereelle... Jos noita uuden mantereen laitteita himoaa, niin Vintageking on liene hyvä paikka.
 
Vintageking:llä ei oo kauhean laaja toi käytettyjen kamojen osio. Mutta tokihan se on hyvä portti SLSX:ään ja siitä kotiovelle.
 
I switched my output cables around and now when I turn the pan pot to the left, all the sound comes out of the right speaker. Is there a way I can save this as a preset?
Esp
18.11.2009 13:16:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

theguru_: Vintageking:llä ei oo kauhean laaja toi käytettyjen kamojen osio. Mutta tokihan se on hyvä portti SLSX:ään ja siitä kotiovelle.
 
http://www.vintageking.com/
 
Hmm, kyllä tuolla ihan kohtuullisesti kamaa löytyi used osiosta. Primalgear http://primalgear.com/ on toinen jenkkiläinen putiikki josta löytyy tuota käytettyä tavaraa.
 
Täh?!?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «