Aihe: Rumpukeppien GigGripsit
1 2
Kailis
18.11.2009 10:22:16

Mä oon funtsinu et jos soittais pyöräilykengät jalassa mis on sellaset klossit jotka napsahtaa kiinni et niinku hitsais sen vastakappaleen siihen speduun mut en sit tiiä...
Vallu-Veke
18.11.2009 11:20:39
Kailis: Mä oon funtsinu et jos soittais pyöräilykengät jalassa mis on sellaset klossit jotka napsahtaa kiinni et niinku hitsais sen vastakappaleen siihen speduun mut en sit tiiä...

Kokeile minisuksien tms. remmeillä ensin.
Kokeilin kerran piruuttani.
No tulipa testattua.
vitikka
18.11.2009 11:43:25
Kailis: Mä oon funtsinu et jos soittais pyöräilykengät jalassa mis on sellaset klossit jotka napsahtaa kiinni et niinku hitsais sen vastakappaleen siihen speduun mut en sit tiiä...

Betonisaappailla sais kuulemma rentoutta ja tarkkuutta nopeisiin basareihin. Hitaissa basarikuvioissa niistä oo kuulemma yhtä paljon hyötyä....
Määrä korvaa laadun, vai miten se oli?
Kailis
18.11.2009 12:47:46

vitikka: Betonisaappailla sais kuulemma rentoutta ja tarkkuutta nopeisiin basareihin. Hitaissa basarikuvioissa niistä oo kuulemma yhtä paljon hyötyä....

Oisko se Godfathers bändin rumpali käyttäny tota?
vitikka
18.11.2009 12:51:27
Kailis: Oisko se Godfathers bändin rumpali käyttäny tota?

Luultavasti. Ja ac/dc:n rumpalikin kokeili tuota treeniä, mutta ei kuulemma saanut basarijalkaa herkemmäksi.
Määrä korvaa laadun, vai miten se oli?
Epämuusikko
18.11.2009 17:45:26
Kailis: Oisko se Godfathers bändin rumpali käyttäny tota?

http://www.jazzexcursion.com/pictur … 20Goodfellas_Joey%20DeFrancesco.jpg
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
Aegis
23.11.2009 16:20:06
Otin kokeiluun ja ensivaikutelma oli yllätyksekseni ihan jees. Luulin että sormien käyttö vaikeutuisi, mutta etusormeen pujottamalla ei mitään hätää. Kassellaan mitä näistä kehkeytyy.
Tame wolves are nothing but dogs.
sakkemule
01.12.2009 16:54:02
Laitoin köyhän miehen vaihtoehdon omaan kuvaan profiiliini. Peukalo kun murtui, niin oli hieman sovellettava, että bändi + tekniikka pysyy leivässä...
4 keikkaa vedetty, ja hyvin toimii.
www.fillmore.fi
markkuliini
01.12.2009 17:58:31

sakkemule: Laitoin köyhän miehen vaihtoehdon omaan kuvaan profiiliini. Peukalo kun murtui, niin oli hieman sovellettava, että bändi + tekniikka pysyy leivässä...
4 keikkaa vedetty, ja hyvin toimii.

Auts! Pikaista paranemista! :)
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Tankero
02.12.2009 00:14:03

Tapasin eilen, paikallisessa musaliikkeessä, hepun, joka kehui noita gripsejä. Ei ymmärtänyt, kun kysyin, että mihin niitä tarvitaan.
Myöhemmin kuulin, että kaveri oli keksinyt liimata soittokengän bassaripedaaliin, ettei lipsu. Mitähän kauheita kokemuksia lie taustalla, että pitää noin varautua.
Humppajyrä
Kailis
02.12.2009 11:31:45

Tankero: Tapasin eilen, paikallisessa musaliikkeessä, hepun, joka kehui noita gripsejä. Ei ymmärtänyt, kun kysyin, että mihin niitä tarvitaan.
Myöhemmin kuulin, että kaveri oli keksinyt liimata soittokengän bassaripedaaliin, ettei lipsu. Mitähän kauheita kokemuksia lie taustalla, että pitää noin varautua.

Eipä onnistuis, kun nopeissa tuplissa popo liikkuu sivuttaissuunnassa.
Tankero
02.12.2009 13:30:13
Kailis: Eipä onnistuis, kun nopeissa tuplissa popo liikkuu sivuttaissuunnassa.

No ei se ole varmaan muutenkaan oikein hyvä idea.
Mietiskeltiin, että onkohan kaverilla myös soittokypärä ja suojalasit. Istuu sellaisella selkänojallisella pallilla, mihin kaverit sen vetäsee aina turvavöillä kiinni.
Humppajyrä
OPJ1974
02.12.2009 14:40:03

Tankero: No ei se ole varmaan muutenkaan oikein hyvä idea.
Mietiskeltiin, että onkohan kaverilla myös soittokypärä ja suojalasit. Istuu sellaisella selkänojallisella pallilla, mihin kaverit sen vetäsee aina turvavöillä kiinni.

Ja mikä parasta, tila missä hän soittaa, on pyöreä ja seinät on peitetty ihanasti rummun soundit toistavalla, paksulla pehmikkeellä.
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo.
Kukkis 77
02.12.2009 15:55:23

Tankero: soittokypärä ja suojalasit.

Eiköhän nuo tule pakolliseksi tuota pikaa, varsinkin jos Team Hyssälä lukee tätä.

Rumpukalikkapaketeissahan peräti varoitetaan lentelevistä puutikuista. EXTREMELY DANGEROUS!
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Ruutikallo
04.12.2009 11:25:19
Kukkis 77: Team Hyssälä lukee tätä. Warning!! Wear safety goggles.

Rumpukalikkapaketeissahan peräti varoitetaan lentelevistä puutikuista. EXTREMELY DANGEROUS!
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)