Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hanoi
1
Willie Lo
14.11.2009 19:17:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi
 
Löytyykö keltään Hanoi Rocks tabseja tai onko kellään tietoa onko olemassa jotai Hanoin nuottikirjaa??
 
Kiitos
 
Volcom
14.11.2009 19:19:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei muuta kuin kitara käteen ja korvakuulolta soittaan, ei niin monimutkaisia ne Hanoin biisit ole.
 
Johann Onn
15.11.2009 00:50:22 (muokattu 15.11.2009 01:03:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Willie Lo: onko olemassa jotai Hanoin nuottikirjaa ?
 
"Oriental Beat" nuottikirja, ainakin on olemassa. Voi löytyä jostain musikkikirjastosta tai antikasta. Tai olla löytymättä.
 
Tämä voi olla helpompi löytää: http://www.f-musiikki.fi/nuotit/pop … _rocks_mental_beats_/_pvg_love.html
 
Jucciz
15.11.2009 04:17:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Volcom: Ei muuta kuin kitara käteen ja korvakuulolta soittaan, ei niin monimutkaisia ne Hanoin biisit ole.
 
No tämä. Melkoista pelimannihenkeä nykynuorilla, kun Hanoi Rocksin biiseihin mangutaan tabulatuureja. Hanoin rokit ois mitä parasta plokkailumatskua terveille korville.
 
Willie Lo
15.11.2009 17:53:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi Oriental Beat vois olla ihan ok, tosin siinä ei taida olla tabulatuureja vaan ainoastaan sointumerkinnät
 
Jucciz
15.11.2009 18:33:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Willie Lo: Toi Oriental Beat vois olla ihan ok, tosin siinä ei taida olla tabulatuureja vaan ainoastaan sointumerkinnät
 
Sehän on pelkästään hyvä juttu.
 
rize88-
15.11.2009 19:06:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

muistelisin joskus lainanneeni sellaisen kuin all those wasted years. tai joku sen suuntainen. kirja on hyvin vanha, varmaan jostain 80 luvulta. mutta siinä oli kaikki tunnetuimmat biisit. saattaa löytyä vielä isommista kirjastoista..
 
zpexi
15.11.2009 19:14:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja pienenä vinkkinä, että avoimia sointuja on paljon. Eetä ja Aata
 
"lyrics... wasted time betveen solos"
Janttu
16.11.2009 00:30:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ebayssä näkyy sillon tällöin noita japanilaisia Hanoi-tabukirjoja. Kantsii tsekata sieltä. Oon nähny ainakin paria erilaista.
 
Willie Lo
17.11.2009 20:19:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos, täytyypä katsastaa e-bay ja kirjastot läpi. Onko kellään muuten osunut kohdalle mitään bändin uudempaa tuotantoa?
 
Artist
17.11.2009 21:05:58 (muokattu 17.11.2009 21:09:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Willie Lo: Kiitos, täytyypä katsastaa e-bay ja kirjastot läpi. Onko kellään muuten osunut kohdalle mitään bändin uudempaa tuotantoa?
 
Ei uudempaa tuotantoa tietääkseni ole nuotinnettu, mutta korvakuulolta sitä soittaa siinä missä vanhempaakin. :)
 
Noi vanhat nuottikirjat on enemmän sellaista collector-tavaraa, joten ebayssä voi olla muutama muukin kiinnostunut. Se uudempi kirja "Mental Beats" on ihan ok, en sitten osaa sanoa kuinka hyödyksi kappalaeiden opetteluun, kun olen itse ne opetellut levyltä, tuon kirjan nuottien avulla olen kuitenkin yrittänyt kehitellä "Fallen Star" biisistä sovitusta fingerstyle kitaralle...
 
Tabeja tossa "Mental Beats" kirjassa ei ole, mutta muistaakseni siinä on nuotinettu jotain kitarakuvioita, esim. 11th Street Kidsin ja No Law Or Orderin introt ja tällaiset.
 
"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will"
Willie Lo
17.11.2009 21:15:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se uudempi kirja "Mental Beats" on ihan ok, en sitten osaa sanoa kuinka hyödyksi kappalaeiden opetteluun, kun olen itse ne opetellut levyltä, tuon kirjan nuottien avulla olen kuitenkin yrittänyt kehitellä "Fallen Star" biisistä sovitusta fingerstyle kitaralle...
 
Asia ok, jos fingersttyle Fallen Star joskus valmistuu, olisi mukava kuulla se versiosi, jos saat vaikka youtubeen tms :D
 
Willie Lo
17.11.2009 21:16:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sori toi edellinen lainaus ei mennyt iha putkeen :D
 
Peku911
18.11.2009 18:22:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.tabinetti.com/
 
Tuolta löytyypi jotain...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «