poppamies 27.10.2009 12:18:11 (muokattu 27.10.2009 12:18:40) | |
---|
Mikael: Hehe! Matkaan siis Ghanan ja Togon läpi Beniniin mistä on peräisin Voodoo joka voi edelleen maassa paksusti... zombina sit takas :D Mun vanhempi poika oli siellä muutaman viikon tutkimassa asiaa kun kirjoitti gradunsa""Djävulen innom populärmusiken; Från Robert Johnson till Lordi". G strings are for strippers! |
ville viaton 27.10.2009 14:50:44 | |
---|
Mikael: Hehe! Matkaan siis Ghanan ja Togon läpi Beniniin mistä on peräisin Voodoo joka voi edelleen maassa paksusti... zombina sit takas :D Sä saat "mojon" toimimaan.. Kyllä mun mielestä life-musa on parasta. |
samulijp 27.10.2009 15:34:07 | |
---|
Mikael: Hehe! Matkaan siis Ghanan ja Togon läpi Beniniin mistä on peräisin Voodoo joka voi edelleen maassa paksusti... zombina sit takas :D Aika siistiä. Mulla on jäänyt afrikka täysin tutkimatta. Voisin kuvitella että sillä on suhun mahdollisesti suurikin vaikutus. Ota ihmeessä voodo rytmit haltuun :) "Funkin up tonight!" |
BaariMikko 27.10.2009 17:38:47 | |
---|
Mikael: Hehe! Matkaan siis Ghanan ja Togon läpi Beniniin mistä on peräisin Voodoo joka voi edelleen maassa paksusti... zombina sit takas :D Hyvää reissua! Heh, jos uskoisin kaiken mitä afrikkalaiset sanoo, oisin lähdössä Beniniin kiertueelle keväällä. Mut hieman savolainen tatsi tais olla taas siinäkin jutussa - vaik en kyllä pistäisi pahakseni ollenkaan vaikka oisinkin väärässä :D http://maihinnousu.net/tellus |
isojussi 30.10.2009 04:38:43 | |
---|
Mikael: Hehe! Matkaan siis Ghanan ja Togon läpi Beniniin mistä on peräisin Voodoo joka voi edelleen maassa paksusti... zombina sit takas :D Hakuna Matata! Muista nauttia kybällä! Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Mikael 31.10.2009 01:52:40 | |
---|
isojussi: Hakuna Matata! Muista nauttia kybällä! joo, tässä on vielä kuukausi lähtöön... Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Bronks 31.10.2009 02:09:49 | |
---|
Mikael: joo, tässä on vielä kuukausi lähtöön... Hohoo, melko kovaa hypetystä:) Don't take me serious, I'm just playing. |
isojussi 31.10.2009 10:52:04 | |
---|
Bronks: Hohoo, melko kovaa hypetystä:) Sehän näisää on aina parasta. Odotus ja hehkutus. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
BaariMikko 31.10.2009 20:22:41 | |
---|
Nyt on kyl soittoajat kohillaan: puolentoista tunnin setti alkaen klo 1.30. Morjens :D http://maihinnousu.net/tellus |
baron 31.10.2009 23:01:09 | |
---|
BaariMikko: Nyt on kyl soittoajat kohillaan: puolentoista tunnin setti alkaen klo 1.30. Morjens :D Ai, mun edellinen puolentoista tunnin keikka alkoi klo 14. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
BaariMikko 01.11.2009 04:19:35 | |
---|
baron: Ai, mun edellinen puolentoista tunnin keikka alkoi klo 14. Ovelina livahdimme lavalle etuajassa. Kuohuviinitkin osoittautuivat laatukamaksi... http://maihinnousu.net/tellus |
Herra Rapu 17.11.2009 14:09:23 | |
---|
Oisko jollain nurkassa ylimäärästä telinettä midi-kiipparille? Oiskoha tossa vehkeessä ollu 61 kosketinta? Ja ny o uus 27" iMac tilauksessa! |
baron 17.11.2009 15:33:28 | |
---|
Herra Rapu: Oisko jollain nurkassa ylimäärästä telinettä midi-kiipparille? Oiskoha tossa vehkeessä ollu 61 kosketinta? Ja ny o uus 27" iMac tilauksessa! Eiks silityslauta oo se perinteinen? Mulla ei sellaista kylläkään oo kun en silitä. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
samulijp 17.11.2009 16:30:53 | |
---|
baron: Eiks silityslauta oo se perinteinen? Mulla ei sellaista kylläkään oo kun en silitä. Silityslautaa voi käyttää myös lumi- ja surffilautana. Kätevä kapine, kannattais hommata :) Oon opiskellut kovasti Logicia. Loistavaa kun voi tehdä niinkin paljon läppärillä. Joku ulkoinen DSP purkki voisi tulla tarpeeseen ja jotku Genelecit. "Funkin up tonight!" |
samulijp: Silityslautaa voi käyttää myös lumi- ja surffilautana. Kätevä kapine, kannattais hommata :) Siinähän sulla on ihan loistava joululahjaidea tyttöystävälle! Sithän sitä voi ite lainata aina kun tyttöystävä ei harrasta uutta ihanaa harrastaustaan. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Herra Rapu 18.11.2009 08:20:03 | |
---|
Silityslauta taitaa jäädä vähän liian ylös. Korkeemmalta penkiltä ei sit ylettys sustain-pedaaliin! |
JCM 20.11.2009 07:08:24 (muokattu 20.11.2009 07:10:33) | |
---|
Tänään ois hyvä remppa tarkastettavaksi O'Gelis Barissa. Ramblin' Men lauteilla. Miehistöön kuuluu myöskin eräs SuPe -väelle tuttu henkilö, ellei useampikin. Ogelin juna-aseman vieressä, Torivoudintie 1. Remppa alkaa n. klo 21:30. Itse aion ainakin olla mestoilla. http://www.ramblinmen.com/http://www.ogelisbar.fi/ |
samulijp 20.11.2009 20:46:21 | |
---|
JCM: Tänään ois hyvä remppa tarkastettavaksi O'Gelis Barissa. Jaa TÄNÄÄN? Vieläköhän sitä ehtis? "Funkin up tonight!" |
JCM 21.11.2009 10:59:23 (muokattu 21.11.2009 11:11:23) | |
---|
samulijp: Jaa TÄNÄÄN? Vieläköhän sitä ehtis? Oli kyllä kova. Jumalauta, napasin krapulankin matkalla. Nyt telkkarissa Tartu Mikkiin.. eiiii saatana, tää vasta on eeppistä meininkiä. Pate, Paula,, Veeti ja Jonna:D Mahtavaa kyllä. E: nyt täytyy kyllä myöntää, että tää Huutsi Kuu passaa Jonnalle ja Veetille aika helvetin hyvin. |
M.i.k.key 21.11.2009 11:16:14 | |
---|
E: nyt täytyy kyllä myöntää, että tää Huutsi Kuu passaa Jonnalle ja Veetille aika helvetin hyvin. Jep, kukakohan lie valinnut.
möllisty |