nothingnes 04.03.2004 17:24:05 | |
---|
onkohan turussa missään paikkoja missä vois rakennella kitaraa? esim. joku koulun puutyöluokka tai jotain puutyö kursseja |
P2 04.03.2004 18:30:50 | |
---|
Tuu meil! No ei kai, ei kerrostalossa paljon rakenneta. Onneksi itellä on tsäänssi mennä landelle ok-taloon väsäilemään kun on tarvis. En kyllä muista ainakaan kuulleeni, että täällä ois tiloja, mutta eikös paimiossa oo joku ruokankaan shoppi tai joku. Joku tietäväinen selittää paremmin. |
nothingnes 04.03.2004 19:54:31 | |
---|
tä?!?!?! onko ruokangas paimios? juu kerrostalos on vähä huono värkätä! |
vanttera 04.03.2004 21:14:58 | |
---|
Kyselisin tuolta Nuorisotoimesta. Auran Panimo jos on tuttu paikka ni siellä on sellanen paksu setä töissä, joka vastaa ihan mihin kysymyksiin vaan ja tarjoaa vielä kaffit päälle. Oikeesti. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Teijo K. 04.03.2004 21:52:56 | |
---|
tä?!?!?! onko ruokangas paimios? juu kerrostalos on vähä huono värkätä! Ruokankaalla on kaksikin pajaa. Päämaja on Hyvinkäällä, toisesta en ole varma. Voi olla vaikka Paimiossakin. Den sanna skönheten är inte ansiktets skönhet.
- Guareschi |
nothingnes 04.03.2004 22:00:42 | |
---|
Kyselisin tuolta Nuorisotoimesta. Auran Panimo jos on tuttu paikka ni siellä on sellanen paksu setä töissä, joka vastaa ihan mihin kysymyksiin vaan ja tarjoaa vielä kaffit päälle. Oikeesti. tarvii kysellä. onkohan nuorisotoimella jotain yläikä rajaa:) mikähän ton paksun sedän nimi on |
tarvii kysellä. onkohan nuorisotoimella jotain yläikä rajaa:) mikähän ton paksun sedän nimi on emmää tiä. Soita nuorisotoimeen ja kysy. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Pyronius 07.03.2004 14:00:12 | |
---|
Paimiosta tosiaankin sijaitsee Ruokankaan toinen paja. Paimion Puupojat tekevät Ruokankaalle alihankintana ainakin kitaran bodyt. Muut hommat tekee mun mielestä Hyvinkään pulju |
P2 07.03.2004 14:07:03 | |
---|
Paimiosta tosiaankin sijaitsee Ruokankaan toinen paja. Paimion Puupojat tekevät Ruokankaalle alihankintana ainakin kitaran bodyt. Muut hommat tekee mun mielestä Hyvinkään pulju Jotain tämmöstä muistelin. |
Antti1 07.03.2004 14:09:08 (muokattu 07.03.2004 14:10:58) | |
---|
Paimiosta tosiaankin sijaitsee Ruokankaan toinen paja. Paimion Puupojat tekevät Ruokankaalle alihankintana ainakin kitaran bodyt. Muut hommat tekee mun mielestä Hyvinkään pulju Juu, täällähän Kaarmelan Jiri ja Koskisen Mika tekevät vissiin ainakin VSOP ja MOJO kitarat Juhan itsensä mukaan, kun kerran kysyin. Jos tuonne on menossa katselmaan kitaran valmistumista kannattaa soittaa Mikalle ensin numeroon: 02 4733 244. Pojat on aika kiireisiä, joten vierailut kannattaa varmistaa etukäteen. Ja neuvovat kyllä kitaroiden rakentamisessa, jos sikseen tulee. En tiedä kyllä mahtuuko sinne rakentelemaan, kun heillä taitaa olla työtilat kokolailla itsellään käytössä. EDIT: Niin siis Paimiossa tehdään vain noitten mallien bodyt ja vissiinkin jotain lakkauksia/filleröintejä. Kaikki elektroniikat ja kaulat yms. kasataan ja tehdään Hyvinkäällä. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |