Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rumpukeppien GigGripsit
1 2
artvu
16.11.2009 22:42:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei rumpalit, en tiedä onko täällä keskusteltu rumpukeppien GigGripseistä.
Tilasin sellaiset netin kautta ja olen todella tyytyväinen niihin. Ei tarvi enää teippejä, eikä mitään muutakaan, kun laittaa keppeihin GigGripsit.
Kepit pysyvät aina käsissä, soitto on rentoa ja tatsi hyvä, soittaapa sitten rokkia, heviä, poppia, jatsia.. aina toimii, on ote sitten millainen tahansa. Voi soittaa nopeasti tai vaikka aivan keveällä otteella, aina toimii.
Tsekatkaa netistä, ovat edulliset (ei maksa kuin runsaan kympin kaksia paria) ja posti tuo kirjekuoressa kotiin.
Ihmettelen, että aikasemmin näitä ei ole ollut olemassa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
 
Rumpali (soittovuosia jo useampi vuosikymmen)
 
moderndrummer88
16.11.2009 22:43:46 (muokattu 16.11.2009 22:58:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitkä ovatten nämä?
 
E: http://www.giggrips.com/ onpa kiva sitten kesken biisin alkaa tapella tollasen kanssa kun kapula halkeaa niin että jää toinen puoli käteen.
 
Relaxin' At Camarillo...
Kailis
16.11.2009 22:57:40 (muokattu 16.11.2009 22:58:58)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikä voi pyörittää kapuloita enää! Ai nii mut ehämmä muutenkaan...
Oikeesti, aika kamalalta vaikuttaa.
 
Ei tarvi enää teippejä, eikä mitään muutakaan
 
Ei tarvi teippiä tai mitään muutakaan mihin?
 
moderndrummer88
16.11.2009 22:59:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Eikä voi pyörittää kapuloita enää! Ai nii mut ehämmä muutenkaan...
Oikeesti, aika kamalalta vaikuttaa.

 
Äläs nyt. Tänään bongasin uudesta Modern Drummerista samanoloisen värkin, mutta jossa oli sellainen viritelmä että sitä pystyi myös pyörittämään.
 
Relaxin' At Camarillo...
Tankero
16.11.2009 23:18:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Eikä voi pyörittää kapuloita enää! Ai nii mut ehämmä muutenkaan...
Oikeesti, aika kamalalta vaikuttaa.
 

 
Ei tarvi teippiä tai mitään muutakaan mihin?

 
HOHO, samaa ihmettelin? Tosin yks rumparistikaveri, ei enää alalla, oli kerran joutunut teippaamaan kapulat ranteisiinsa, kun oli hiukan maistanut.
 
Humppajyrä
vitikka
16.11.2009 23:24:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan noissa se hyvä puoli, että voi laittaa kapulat kiinni käsiin jo keikalle lähtiessä, jolloin kapulat eivät häviä illan aikana. Lisäksi, jos laittaa vielä toiset kapulat kiinni peukaloihin voi soittaa tosinopeesti...
 
Määrä korvaa laadun, vai miten se oli?
Kailis
16.11.2009 23:26:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: HOHO, samaa ihmettelin? Tosin yks rumparistikaveri, ei enää alalla, oli kerran joutunut teippaamaan kapulat ranteisiinsa, kun oli hiukan maistanut.
 
"Ei enää alalla?" Miks vitussa =D
 
timus
17.11.2009 00:19:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vitikka: Onhan noissa se hyvä puoli, että voi laittaa kapulat kiinni käsiin jo keikalle lähtiessä, jolloin kapulat eivät häviä illan aikana. Lisäksi, jos laittaa vielä toiset kapulat kiinni peukaloihin voi soittaa tosinopeesti...
 
Lemmyhän kertoo kirjassaan, että aikanaan Animal Taylorille piti teipat kapula kiinni kämmeneen, koska mies oli rymynnyt ja onnistunut murtamaan kätensä. Jos tuo ei tuo "katu-uskottavuuspisteitä, niin ei sitten mikään".
 
"The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums" -Larry Mullen Jr (U2).
Tankero
17.11.2009 00:43:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: "Ei enää alalla?" Miks vitussa =D
 
Sa se. Kiinteistönhoitofirmaa pyörittää nykyään.
Sekkeillään kyllä oli mainio rumparistikin.
 
Humppajyrä
sahkuifk
17.11.2009 01:00:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Sa se. Kiinteistönhoitofirmaa pyörittää nykyään.
Sekkeillään kyllä oli mainio rumparistikin.

Tunnen yhden tollasen äijän. Itseasiassa sen Sonorit näkyy tuolla mun setin takana, olkoot siellä.
Mutta tollaset kumit... Juu ei mulle.
 
Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin
Kukkis 77
17.11.2009 07:40:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie liimasin vanhat pelikengät rakennusliimalla basarin speduihin. Kyä lähtee.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
hansakemanelius
17.11.2009 09:42:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sahkuifk: Tunnen yhden tollasen äijän. Itseasiassa sen Sonorit näkyy tuolla mun setin takana, olkoot siellä.
Mutta tollaset kumit... Juu ei mulle.

 
Kumi vähentää tuntumaa, kaikissa tilanteissa......
 
Twistkompilla pärjää pitkälle...
vitikka
17.11.2009 10:53:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hansakemanelius: Kumi vähentää tuntumaa, kaikissa tilanteissa......
 
Autoillessa tosin olen huomannut, että kumista ei ole ainakaan haittaa.
 
Ja ettei kailis kuittaile, niin kumilla tarkoitan tässä tapauksessa vanteiden ympärillä olevaa kumia :)
 
Määrä korvaa laadun, vai miten se oli?
Kailis
17.11.2009 14:02:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tarkoitan tässä tapauksessa pussien ympärillä olevaa kumia
 
Ai se vedät sen niin pitkälle?
 
arse
17.11.2009 14:43:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäs jos opettelis vaan pitämään kapulasta kiinni?
 
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
markkuliini
17.11.2009 14:45:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arse: Entäs jos opettelis vaan pitämään kapulasta kiinni?
 
Nimenomaan. Eihän niistä edes tarvitse paljoa pitää ja puristaa.
 
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
arse
17.11.2009 14:51:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Nimenomaan. Eihän niistä edes tarvitse paljoa pitää
 
Emotions aside, kuten Peitsamo kerran sanoi. Kunhan nyt ei inhoa suorastaan :P
 
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
K.Suninen
17.11.2009 15:32:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artvu: soitto on rentoa ja tatsi hyvä, soittaapa sitten rokkia, heviä, poppia, jatsia.. aina toimii, on ote sitten millainen tahansa. Voi soittaa nopeasti tai vaikka aivan keveällä otteella, aina toimii.
 
NO SITTENHÄN EI TARVITSE ENÄÄ KOSKAAN TREENATA JES! Musta oikeesti tulee maailman paras rumpali tän tuotteen avulla.
 
"Chefin isähän on kans kuuluisa rumpali, nimittäin Porcadon Zoe. "
Kailis
17.11.2009 16:24:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arse: Entäs jos opettelis vaan pitämään kapulasta kiinni?
 
No niin. Tässä se oli. Mulla pysyy kapulat tosi hyvin kädessä nykyään, eikä tarvitse puristaa. Oisko tänä vuonna kolme kertaa lentänyt treeneissä tseba kädestä, ja treenimäärät on aika huikeita. Treeneissä ei itseasiassa ole varakeppejä saatavilla, keikalla toki olisi jos olisi.
 
Tarmo74
18.11.2009 09:25:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enhän mä mitään mistää tiedä mut ihan ekalla tunnilla mulle opastettiin kapulaotetta, alkuun lenteli palikat mut nyt harvemmin!
 
Taitaa olla vähän samaa kamaa kun kapulat mis on viiminen 3-5 cm nivelöity vieterillä et ei tarvii rolleja opetella niinkuin ne pitäis osata, enkä tarkota nyt et mä osaan, mut kuitenski!
 
Taidan kans liimata hiihtomonot speduihin kii ja teippaan viälä sauvat jesarilla käsiin, jos sitte niillä eväillä olis taas vähän parempi;)
 
Siihen on aikaa mikä kiinnostaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «