moderndrummer88 16.11.2009 21:54:58 (muokattu 16.11.2009 21:57:33) | |
---|
hollmi-5: Olen tavannut molemmat henkilökohtaisesti. Ei taida pojat olla sukulaisia? Ja minä Niskiksen. Ei tuntunut kadonneelta kaksoisveljeltä... Ei edes serkulta :/ Relaxin' At Camarillo... |
moderndrummer88 16.11.2009 23:06:08 | |
---|
ruuhkis: Alkaa tulla moderndrummerista jo mieleen aikanaan täällä pyörinyt nimimerkki niskamies. Kerrohan moderndrummer88: Ootko soittanut basso? Pianoa vaan, 1/3 popjazzin suorittanu... hoho Onko sulla ollut Thunder merkkiset rummut ja Staggin muuailman parhaat pellit (jotka sitten vaihtu tosin maailmanparhaimpaan sabian&pearl kattaukseen)? Ei mulla Thunderit ole ollut vaan pulset oli eka setti. Staggia on kyllä löytyny. Eihän se niskis niitä pearlheihin vaihtanu vaan jammuihin... Relaxin' At Camarillo... |
ruuhkis 17.11.2009 01:06:47 | |
---|
pöh, olis pitäny tehä taustat paremmin. Vaikka niskiksen ykkös fanina olis pitänyt tietää, että yammut tuli thunderien tilalle. Meni nyt hyvä rölö/provo ihan harakoille :P |
Niskamies 17.11.2009 09:43:44 | |
---|
moderndrummer88: Pianoa vaan, 1/3 popjazzin suorittanu... hoho Ei mulla Thunderit ole ollut vaan pulset oli eka setti. Staggia on kyllä löytyny. Eihän se niskis niitä pearlheihin vaihtanu vaan jammuihin... Eipäs kun Taman Starclassicceihin. Siitä sitten Oak Customeihin. Nykyään tamburot, ja pellitkin vaihtuivat Sabianista Ufippiin. |
ruuhkis 17.11.2009 13:52:03 | |
---|
niskis, sano mulle jotain hyvää tamburoista ja ufipeista...joookos ;) |
Siitä sitten Oak Customeihin. Nykyään tamburot, ja pellitkin vaihtuivat Sabianista Ufippiin. Hemmo; Kaks kertaa ojasta allikkoon? |