sormunen 04.03.2004 18:56:58 (muokattu 04.03.2004 18:59:26) | |
---|
Kerroppa sitten meillekin, pliis. Sam Other: no joko sulle alkaisi valkeneen? Lennu: ei sitä nyt niin "epäluuloinen" tartte olla, mutta kun on kyse vakavista asioista, kannattaa peruslähtökohtaisesti ottaa selvää tai jättää juttu omaan arvoonsa. Ja kuulopuheitten levittely puolestaan, no olkoon. |
Lennu 04.03.2004 19:55:53 | |
---|
Lennu: ei sitä nyt niin "epäluuloinen" tartte olla, mutta kun on kyse vakavista asioista, kannattaa peruslähtökohtaisesti ottaa selvää tai jättää juttu omaan arvoonsa. Ja kuulopuheitten levittely puolestaan, no olkoon. Juujuu. Otin selvää ja juttu on niinkuin ravintoloitsijat on ne käsittäneet. Kuulopuheitten levittäminen on väärin juu, myönnän. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
karkki 04.03.2004 21:42:18 | |
---|
Kuulopuheitten levittäminen on väärin juu, myönnän. Aika vähissä olisi muuten puheenaiheet tässä maailmassa, jos ei kukaan voisi puhua kuin siitä, minkä on itse nähnyt tai kokenut. |
Hitto meidän bändistä sais loistavia lööppejä (no oikeastaan kaikista bändeistä mitä tunnen), mutta kun ei olla tarpeeksi tunnettuja että ketään kiinnostaisi. Pitäisköhän kirjailla niitä ylös elämänkertaa varten... Tää iltalehteily on siitä ikävää, että äijät jotka on aina kännissä lavalla ja sekoilee ei aiheuta juttuja kun se ei ole uutinen. Se, että Veetin tai taannoin Läntisen sekoilut pääsee lööppeihin johtuu siitä että he eivät sitä yleensä tee. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Notefix 04.03.2004 22:50:21 | |
---|
Viittasin tuohon Notefixin "kaveri kertoi yms." vastaukseen pari viestiä ylempää. En mä lue viihdelehtiä. Mutta sun kaveris voi lukea niitä. Monet jutut vaan on sellaisia, joissa oikeaa alkuperäistä lähdettä ei yhtä-äkkiä löydykään. Kyllähän noita täälläkin on vaikka millä mitalla....tyyliin kaveri kertoi, että sen frendi oli keikalla, jossa joku kertoi XXXX:n olleen piikittämässä. Mä oletusarvoisesti suhtaudun aika varauksellisesti ns. julkisuuden ihmisistä liikkuviin juttuihin. Niin monta kertaa se kuva mikä lehdistä tulee ei vastaa omakohtaisia havaintoja. Nytkin varmasti aika iso osa jengistä arvelee että artisti XX oksensi keikalla kännissä, jossei joku sattumalta olisi oikaissut. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
eleeton 04.03.2004 23:01:26 | |
---|
Olen arkistoinut itselleni tämän ketjun. Täysin posketonta materiaalia. Vielä jonain päivänä toivon ymmärtäväni, mistä oikein on kysymys. Samat sanat. Ei voi käsittää.. |
eleeton 04.03.2004 23:02:38 (muokattu 04.03.2004 23:05:26) | |
---|
Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, niin minua vituttaa ainakin maksaa siitä, että näen jotain kännisiä apinoita lavalla. Parhaat setit lähtevät selvinpäin. Yleisö äänestää jaloillaan. Minä olisin lähteny pois.. Sama pätee muuten niihin lehtiin. Ei niitä ole pakko ostaa. Eikä täälläkään ole pakko käydä. Paitsi mun. Osoittavat aseella, penteleet. |
Lennu 04.03.2004 23:45:28 | |
---|
Mutta sun kaveris voi lukea niitä. No kyllähän niitä joku lukee, kun ne myy. Tässä Veeti-jutussa luotan kyllä Peltomaan Miinaan, joka oli keikalla, on tehnyt keikkaa Erik Valkaman kanssa ja jutteli Äijien kanssa insidentin jälkeen. Ja minä juttelin ravintoloitsijan kanssa seuraavana päivänä. Enkä usko miehen valehtelevan omassa ravintolassa oloaan. Nordman-jutusta ei ollut kuin kolmannentoista käden tietoa. Kyllä mullakin menee ohi nämä "kuulemma se ja se paskansi housuunsa siellä ja täällä", kun tiedän ettei siitä mitään varmaa tietoa ole, eikä se ole mitenkään hyödyllistä tietää. Mutta jos keikka keskeytetään, niin se on meikäläisellekin suuri ihmetyksen aihe, ja siksi aloitin topiikin. Virhe oli, nyt mä oon ilmeisesti jonkinnäköinen mulkku. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
Notefix 04.03.2004 23:48:58 | |
---|
nyt mä oon ilmeisesti jonkinnäköinen mulkku. Ainakin tästä saatiin ihan mielenkiintoinen keskustelu. Eihän juoruilua sinänsä kukaan voi kuvitella estävänsä, mutta ainakin voi itselleen tehdä selväksi suhtautumisensa, joka sinänsä jo on tärkeää. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Karlsson 05.03.2004 08:00:03 | |
---|
Sam Other: no joko sulle alkaisi valkeneen? Mullehan ei valkene mikään. Mää oon basisti. "I don’t eat and sleep and crap music!" -Shujaat Hussain Khan |
vanttera 05.03.2004 09:37:34 | |
---|
Virhe oli, nyt mä oon ilmeisesti jonkinnäköinen mulkku. Ai nyt vasta vai? Ei tää topikki sua muuttanu, se oli se polkupyörällä kaatuminen. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
ödö 08.03.2004 15:38:48 | |
---|
No eipä tuo ollut ainakaan Veetille hyvää mainosta. Mitäs jos ruvettais kaikki tekemään duunit kännissä, olis kaikilla kivaa. Lähettäis kapakasta himaan, niin taxikuskit ei pystyis ajamaan jne.... tuli heti mieleen se muusikkovitsi, että kaksi muusikkoa käveli kapakan ohi. |