Aihe: Rastapäät
1 2 3 4 515 16 17 18 1923 24 25 26 27
Super-Jari
08.09.2009 11:14:07
Komiat on, mitä sun latvoille on tehty? Omassa kuvassa näkyy miten mulla nuo on. Onko sulla takutettu sinne sisään nuo latvat vai mitä hä?

Juu, huovutusneulalla tökitty sisään.

Ja miten helvetissä sait noin siisteiksi noi? Meikällä nää pörröttää miten sattuu...

Oli hyvät tekijät :)
Super-Jari
08.09.2009 11:14:51
Milkop: Hienot on pötkylät. Nyt sitten vain odottelemaan "passaa hatsii" -heittoja :)

Hoh. Ei ainakaan vielä ole tullut mitään tuohon viittaavaa.
mungiisi
08.09.2009 12:50:26
Vasara: Juu, huovutusneulalla tökitty sisään.

Oli hyvät tekijät :)

Noi on kyllä tosi hyvin tehdyn näköset. Mulla oli - ja on vieläkin - tosi pörröset kun nää oli tehty. Sulla näyttäis jo nyt olevan aika tiiviit ja tasaset.
Vainaja
08.09.2009 16:20:00
No on kyllä komiat pötkylät veli Vasaralla. Oma takkukuume senkun kasvaa vaan. Kasvais vaan toi lettiki samaa tahtia.
Päin puuta. Pää edellä.
Da Make
08.09.2009 16:40:38 (muokattu 08.09.2009 16:41:57)
Jep hienot on Vasaran takut ! Itellä ei todellakaan noin "siloitellut", mutta kyllä vain niistäkin vaikuttaa jengi diggaavan. "Luomutakut" on kuitenkin ihan eri näköset kuin huovutetut/tehdyt. Itselle on tärkeintä että voi ottaa tukka-asiat rennosti.
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
itsy
08.09.2009 22:05:51
Vainaja: No on kyllä komiat pötkylät veli Vasaralla. Oma takkukuume senkun kasvaa vaan. Kasvais vaan toi lettiki samaa tahtia.

Pitkä letti ei ole välttämättömyys hiusten takuttamiseen, omat hiukset olivat olkapääpituiset kun takuttelin, lyhentynyt tässä jonkin verran mutta ihan kivat ovat silti :)

Eri asia sitten jos hiukset ovat polkkatukkamittaiset :)
ALALAIA minä kävelen
Vainaja
10.09.2009 11:38:27
Ohan nuo vielä sitä potta luokkaa, silmille just tulee etuhiukset. Mut kyl se tästä pikku hiljaa. Enkä mie ajatellu ihan kauheen pitkiksi kasvatella ennen ku laita patukat. En mie malta.
Päin puuta. Pää edellä.
pehko
14.09.2009 14:28:17

aikamoista, kun täällä puhellaan että ei mäntysuovalla päänahkaa vaan hienolla suomalaisella shamppoolal tai linnalla....mäntysuovalal ei mitn vaikutusta, nyt oon pari kertaa pessy tolla hienolla suomalaisella ja kutittaa niin maan perkeleesti.
"Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen
itsy
14.09.2009 14:35:22
pehko: aikamoista, kun täällä puhellaan että ei mäntysuovalla päänahkaa vaan hienolla suomalaisella shamppoolal tai linnalla....mäntysuovalal ei mitn vaikutusta, nyt oon pari kertaa pessy tolla hienolla suomalaisella ja kutittaa niin maan perkeleesti.

Itsellä ainakin jossain määrin kuivattanut kun mäntysuopaa olen päänahkaan pistänyt, voi olla että kuvittelen tai sitten että omaan herkän päänahan.

Nizoralia sain tutulta ja nyt kaksi kertaa huolella pessyt, kutina vähentynyt melkein kokonaan pois, euforinen tunne.
pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu
jakle-
10.10.2009 22:08:31
takkutukka.org tääl on paljon juttua tekimisestä ja sit lköytyy tekijöitä ja muuta kivaa juttua.
get up, stand up
vantage
17.10.2009 14:22:35
Itselle on tärkeintä että voi ottaa tukka-asiat rennosti.

Hoho! Tästä tuleepi plussaus.
Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia?
BassLass
16.11.2009 17:58:42
Holbe: Elikkä, takut olisin kasvattamassa niin saako hiuksia nyt pestä ollenkaan vai riittääkö kun jättää kamman rauhaan?

Vähennä pesemistä. Käytä semmosta shampoota missä ei oo väriaineita tai mitään semmosia, kuten vaikkapa Hieno suomalainen tai linna on niitä perushyviä. Kamman jätät rauhaan tai sitten voit kammata vastakarvaan.
JPQ
16.11.2009 18:06:12

Hieno suomalainen vaan (jos en nyt väärin muista) haisee hirveälle no olenkin kait aika tuoksuallerginen.ps. rastoja ei ole eikä tule.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Quru
16.11.2009 21:02:53
BassLass: Vähennä pesemistä. Käytä semmosta shampoota missä ei oo väriaineita tai mitään semmosia, kuten vaikkapa Hieno suomalainen tai linna on niitä perushyviä. Kamman jätät rauhaan tai sitten voit kammata vastakarvaan.

Plus silikoniton se shampoo.
Antti1: Ehkä olen väärin ymmärretty nero, kuten Steven Seagal.
pikkis-
22.11.2009 15:50:53 (muokattu 22.11.2009 15:52:50)
Itselläni oli rastat monta vuotta. Kävivät kuitenkin liian painaviksi jo ennestään herkästi jumiutuvalle niskalle joten jouduin luopumaan niistä. Teen kuitenkin rastoja vielä joten jatkan touhuamista niiden parissa.

Paras ja rennoin hiustyyli, ei tarvitse paljon aamulla miettiä miten tukkansa laittaisi. Ja säästää hiusten hoito/laitto mömmöissä.
Holbe
22.11.2009 20:46:32
Nyt kun suurin osa letistä alkaa olla takussa niin miten pötköjä saisi tiivistettyä kun eivät kovin hyvin pysy kasassa?
Milkop
23.11.2009 14:15:39

Holbe: Nyt kun suurin osa letistä alkaa olla takussa niin miten pötköjä saisi tiivistettyä kun eivät kovin hyvin pysy kasassa?

Vaikka mehiläisvahalla. Muistaakseni sitä on näissä loksivahoissa. Tai sitten vaan odottelet, kyllä ne ajan mittaan tiivistyvät.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Da Make
24.11.2009 11:51:32
Milkop: Vaikka mehiläisvahalla. Muistaakseni sitä on näissä loksivahoissa. Tai sitten vaan odottelet, kyllä ne ajan mittaan tiivistyvät.

Itse en laittanut mitään vahaa ja ihan itsestään ne tiivistyivät. Alkuun olivat enemmän sellaista harsomaista takkua, mutta hyvin äkkiä muutamien pesujen ja pienten pyörittelyjen jälkeen ne alkoivat tiivistyä ja sen jälkeen en ole tehnyt käytännössä mitään. Joskus eräs ystävällinen naisihminen tarjoutuu neulomaan irtonaisia hiussuortuvia takkujen sisään. Ha, kyllä näistä on monenlaista hauskaa irronnut.
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
SuvantoJ-
24.11.2009 21:04:52
Milkop: Vaikka mehiläisvahalla. Muistaakseni sitä on näissä loksivahoissa. Tai sitten vaan odottelet, kyllä ne ajan mittaan tiivistyvät.

Vahoista varoitellaan kauheasti, itse en ole koskaa kokenut tarpeelliseksi käyttää. Vaikka noita useammat "alan" kaupat myyvät, niin melkeinpä kaikilla on pidemmän päälle ollut vain haittaa vahasta, eikä se oikeastaan edes oikeasti tiivistä takkuja, vaan antaa vähän silleen valheellisesti kuvan siitä, että hiukset olisivat takussa. Muutama pointti:

- Vaha nyt on vahaa, eli kun sitä on takuissa, tarttuu hiuksiin luonnollisesti myös kaikki muu paska, pöly jne. normaalia helpommin
- Vaha estää hiusten luonnollisen liikkumisen, mikä on aika lailla ehdoton vaatimus hiusten takuttumiselle ja tiivistymiselle.
- Vaha jää helposti hiuksiin epämääräisen rumiksi kasoiksi ja mönteiksi, joita on vielä lisäksi melko vaikea pestä pois. Ja koska se vaha jää sinne, sitoo se myös hiusten sisään enemmän kosteutta, mikä taas aiheuttaa pahimmassa tapauksessa jopa homehtumista.

Eli siis, pienissä määrin vaha voi olla ihan jees juttu, mutta en kyllä uskalla suositella sitä koko päähän ensisijaiseksi takuttumiskeinoksi. Kyllä ne hiukset siitä ajan mukaan menevät takkuun. Imo on valittu vähän väärä hiustyyli, jos ne takut pitää saada valmiiksi ja tiiviiksi pötkylöiksi just-heti-nyt :)
M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)