Aihe: South park jaksoja
1 2 3 4 529 30 31 32 3394 95 96 97 98
juuso a
14.11.2009 18:56:41

sikki-six: Kattele vaikka Simpsonien kausia 3-8, tuon paremmin kirjotettua matskua ei telkkarista löydy - veikkaisin tuon isoimmaksi syyksi sarjan suosioon.

Erittäin hyvin sanottu. Ei toi juuri julkaistu 12. kausikaan ole mikään paska. On sielläkin useita hyviä jaksoja. Kaikista julkaistuista kauisista olen kommentitkin kuunnellut.:D
One.
Rahkonen
14.11.2009 19:30:49 (muokattu 14.11.2009 19:35:00)

Manaatti: Vanha taso = brittiläistyylisiä suoraanvittuiluja ja rautalangasta väännettyjä vitsejä? Homoille nauramista ja kaikkea sellaista mitä idioottikin ymmärtää? Ei kiitos.

En tuolla vanhalla tasolla tarkoittanut pelkästään paria ekaa kautta, vaan South Parkin yleistä tasoa, mikä on tähän asti ollut joka kaudella todella kova. Esimerkiksi viime kaudelta ei näin mitään sanomattomia jaksoja pahemmin löytynyt.
Rhapa
14.11.2009 19:44:00
sikki-six: Kattele vaikka Simpsonien kausia 3-8, tuon paremmin kirjotettua matskua ei telkkarista löydy - veikkaisin tuon isoimmaksi syyksi sarjan suosioon. Oheissälä ei sinällään sarjan tasoa heikennä. Kyllä sitä FG-roinaakin enemmän myytäisi, jos sitä joku haluaisi ostaa.

Saat toki nuolla FG-palleja, jos ne paremmin maistuu :)

E: Kerrataan vielä. South Parkissa ja Simpsoneissa on parhaimmillaan huumorin lisäksi joku pointti, joka hyvän kässärin avulla nousee esille. Tämän vastakohtana FG:n täysin toisistaan irralliset, raivostuttavan hölmöt sketsit.

Ite ainakin arvostan kovasti, jos TV-sarja/elokuva/koomikko/ym. herättelee myös mun omaa ajattelua, eikä vain kikkaile kainalopieruilla pikanaurujen toivossa.

Hieman väärän kuvan olet saanut, mikäli luulit minun perehtyneen simpsoneihin vain pintapuolisesti. Dvd:ltä löytyy 1-10 boksit ja telkusta tullut katsottua aika lailla noita uudempiakin. Muistaakseni 4. kausi oli paras. Silti, aika on väistämättä ajanut tuosta sarjasta ohitse ja lähinnä se toimii vain nostalgiatrippinä tuonne 90-luvulle ja omaan nuoruuteen. Family guy taasen toimii kausilla 1-7 (kasi on vielä katsomatta) ihan näin "vanhemmallakin" iällä ilman minkäänlaista nostalgiaboostia.
gigity gigity
Ziggy Bubba
14.11.2009 19:50:15

"Aika ajanut ohi?" En tuota kyllä tässä yhteydessä tajua, sillä laadukas sekä luonteeltaan varsin ajaton (siis alkuvuosina) sarja on kyseessä. Saas kattoa kuka jaksaa katella vanhoja FG-jaksoja kymmenen vuoden päästä.
The Crookmachine Project
juuso a
14.11.2009 20:18:11

sikki-six: Saas kattoa kuka jaksaa katella vanhoja FG-jaksoja kymmenen vuoden päästä.

Kyllä mää ainakin ihan siinä missä Simpsoneita, Futuramaa ja South Parkkia. Kaikkihan noi on laatusarjoja. Muistan kun vuonna 98 ihastuin South Parkkiin. Luulin etten tule enää ikinä katsomaan jotain Simpsoneita, koska meininki oli niin paljon rohkeampaa ja kaikille vittuiltiin tasapuolisesti. Silti on tullut katseltua noista kaikkia ja niissä on myös ne omat hyvät puolensa. Aika muuttaa näkövinkkeliä.
One.
Rhapa
14.11.2009 22:41:55
sikki-six: "Aika ajanut ohi?" En tuota kyllä tässä yhteydessä tajua, sillä laadukas sekä luonteeltaan varsin ajaton (siis alkuvuosina) sarja on kyseessä. Saas kattoa kuka jaksaa katella vanhoja FG-jaksoja kymmenen vuoden päästä.

Aika ajanut ohi minun kohdallani. Joko olen niitä liikaa tiirannut tai sitten jotain muuta. Vittuakos se oikeastaan sinua koskettaa? Ihme nillittämistä.
gigity gigity
Ziggy Bubba
14.11.2009 22:48:55

Rhapa: Aika ajanut ohi minun kohdallani. Joko olen niitä liikaa tiirannut tai sitten jotain muuta. Vittuakos se oikeastaan sinua koskettaa? Ihme nillittämistä.

Hihi, ptruu :) Tämmöstä tämä mielipiteiden vaihto on, "vittuakos" siitä pitää malttiaan menettää, oon vaan eri mieltä.
The Crookmachine Project
Randomizer
14.11.2009 23:42:09
Uusin kausi on kyllä ollut käsittämättömän heikkotasoinen. Minusta South Park on ollut parhaimmillaan n. 5-8 kausilla. Pari viimeiistä kautta on ollut taantumaa. Jotenkin nuo jaksojen aiheet ei vaan nappaa. Myöskin tuo turha nokkeluus ei oikeen sovi South Park läpille minusta.
Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää...
this1sux
15.11.2009 00:04:58
Randomizer: Uusin kausi on kyllä ollut käsittämättömän heikkotasoinen. Minusta South Park on ollut parhaimmillaan n. 5-8 kausilla. Pari viimeiistä kautta on ollut taantumaa. Jotenkin nuo jaksojen aiheet ei vaan nappaa. Myöskin tuo turha nokkeluus ei oikeen sovi South Park läpille minusta.

Mjuu. Vähän liikaa käytetään noita ajankohtaisia aiheita myös, tuskin ne enää on kiinnostavia jonkin ajan päästä. Mutta ah, kun Cartman syöttää Scott Tenormanille omat vanhempansa, se tulee olemaan ikuisesti hauskaa.
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
masterhat
15.11.2009 13:13:40
^^ myös se on hauskaa, kun cartman työntään mulkkua buttersin suuhun ja tekee sille paskaviikset, ja kuvaa koko homman. ihan vitun hulvatonta!!!! Arvostan ihan saatanasti!
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
juuso a
15.11.2009 13:29:33

masterhat: ^^ myös se on hauskaa, kun cartman työntään mulkkua buttersin suuhun ja tekee sille paskaviikset, ja kuvaa koko homman. ihan vitun hulvatonta!!!! Arvostan ihan saatanasti!

Mulle tulee Cartmanin kusetuksista mieleen jakso nimeltä AWESOM-O. Samoin se oli ihan priceless missä Cartmanin käsi oli Jennifer Lopez.
One.
Pluto
15.11.2009 13:46:14 (muokattu 15.11.2009 13:46:52)
juuso a: Mulle tulee Cartmanin kusetuksista mieleen jakso nimeltä AWESOM-O. Samoin se oli ihan priceless missä Cartmanin käsi oli Jennifer Lopez.

AWESOM-O on ihan objektiivsen tieteellisen mittauksen mukaan SP:n top-5 jaksoja. Eikä muuten ole minkäänlaista yhteiskunnallisen kannanoton häivääkään siinä. Silkkaa huumoria idiooteille, jollaiseksi tunnustaudun ylpeänä!!!
Dillon, you son of a bitch!
Informaatiokameli
15.11.2009 13:51:24

Pluto: Silkkaa huumoria idiooteille, jollaiseksi tunnustaudun ylpeänä!!!

Näinpä. Ei löydy samanlaista parhautta enää sarjasta.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
KTR
15.11.2009 14:45:05
Kyllä minä nuista uusistakin jaksoista tykkään. On tällä viimeisimmällä kaudella minun mielestä ollut mainioita jaksoja. Pari viimeisintä ei kyllä ole ihan parhaasta päästä. Onhan tuo South Park koko ajan kehittynyt alkuaikojen vammailusta ns. vakavampaan suuntaan. Itselleni kyllä nuo irvailut nykyilmiöille kelpaa. Lisää Randy-jaksoja, niin ois just hyvä.
Rhapa
15.11.2009 14:47:23
sikki-six: Hihi, ptruu :) Tämmöstä tämä mielipiteiden vaihto on, "vittuakos" siitä pitää malttiaan menettää, oon vaan eri mieltä.

Olla eri mieltä on hieman eri asia kuin puuttua niihin toisen eriäviin mielipiteisiin. Ihmettelen tuota, kun mainitsit esim. simpsoneiden omaavan sitä hyvää tarinaa ja kestävää juonenkehitystä. Joka jakso alkaa kuitenkin "puhtaalta pöydältä", sattui edellisessä sitten mitä tahansa. FG:ssähän näin ei ole, vaan muutokset ovat pysyviä.
gigity gigity
Sälski
15.11.2009 14:57:35 (muokattu 15.11.2009 14:57:57)

Itselle ei tuo pieruhuumori oikein uppoa, eli pidän uusista enemmän. Mutta olenkin nössö epä-alfauro. Mutta xepisodes.com ei taida toimia valiaikaisesti? :(
Tasan arvot jaetaan, emme kaipaa Johtajaa, antamalla vain voit kaiken saavuttaa.
Ziggy Bubba
15.11.2009 15:07:36 (muokattu 15.11.2009 15:12:00)

Rhapa: Ihmettelen tuota, kun mainitsit esim. simpsoneiden omaavan sitä hyvää tarinaa ja kestävää juonenkehitystä. Joka jakso alkaa kuitenkin "puhtaalta pöydältä", sattui edellisessä sitten mitä tahansa.

Ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi Van Houtenien avioero oli aika kestävää sorttia - kunnes menivät vuosia myöhemmin uudelleen naimisiin. Ei noita muutoksia tosin paljoa kyllä ole, mutta en edes ymmärrä mitä yhteyttä tuolla faktalla on hyvän tarinan kanssa.

Ei kai kaikkien sarjojen tartte olla "jatkiksia", vai?
The Crookmachine Project
NHR
15.11.2009 15:32:51

Sälski: Mutta xepisodes.com ei taida toimia valiaikaisesti? :(

Joo, tai siis ei ainakaan hetki sitte lähteny mullakaan video pyöriin, kun kävin kokeilees. Vanhempia jaksoja en tosin kokeillukkaan, eli saattaa olla ongelma vaan tossa uusimmassa. Nooo, ehtiihän sen joskus myöhemminki kattella, emmä ainakaan jaksa mitään vaihtoehtosia sivuja ees ettii, vaikka niitäki varmaan löytyis kyllä.
"Mielestäni ei tarvitse olla kukkahattuhippi ollakseen sitä mieltä, että uloste on ulostetta, eikä sisustuselementti." - Rojekti
Rhapa
15.11.2009 18:48:51
sikki-six: Ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi Van Houtenien avioero oli aika kestävää sorttia - kunnes menivät vuosia myöhemmin uudelleen naimisiin. Ei noita muutoksia tosin paljoa kyllä ole, mutta en edes ymmärrä mitä yhteyttä tuolla faktalla on hyvän tarinan kanssa.

Ei kai kaikkien sarjojen tartte olla "jatkiksia", vai?

Mielestäni se tukee hyvää tarinaa, jos asiat voidaan jättää elämään jokaisen jakson jälkeen. Helppoahan se on aloittaa aina siltä puhtaalta pöydältä ja pestata vain läjä käsikirjoittajia tehtailemaan tarinoita liukuhihnalta.
gigity gigity
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)