Rattata 13.11.2009 22:04:31 (muokattu 13.11.2009 22:07:38) | |
---|
Ihan vitun sama jotkut Sampot kunhan toi Toni saadaan helvettiin tuolta. Vastenmielinen ihminen kaikella tavalla. Hyi helvetti! Lisäksi ärsyttää suunnattomasti vieraana olleiden selitykset että "pitäähän sitä yks lappalainen pitää talossa" niin minkähän takia. Sitäpaitsi Toni nyt ei edusta lappia millään mulla tavalla kuin ehkä murteellaan. |
Moimies 13.11.2009 22:20:47 | |
---|
odd: Sitäpaitsi Toni nyt ei edusta lappia millään mulla tavalla kuin ehkä murteellaan. Älähän nyt, voihan se ehkä olla siellä ainut joka on nussinut poroja. |
BassLass 13.11.2009 22:25:49 | |
---|
Moimies: Älähän nyt, voihan se ehkä olla siellä ainut joka on nussinut poroja. Oon minäki nussinu poroja enkä siltikään ole talossa. |
Lesko 13.11.2009 22:33:10 | |
---|
BassLass: Oon minäki nussinu poroja enkä siltikään ole talossa. Ehkä juuri siksi. |
gasser 14.11.2009 04:40:09 | |
---|
odd: Ihan vitun sama jotkut Sampot kunhan toi Toni saadaan helvettiin tuolta. Vastenmielinen ihminen kaikella tavalla. Hyi helvetti! Höpöhöpö. Lisää vaan kuumotusta Tonille, että alkaa napsumaan. Ja muillekin pojille tietty. Tytöille bileet ja tehtäväksi hehkuttaa asiaa seuraavana päivänä vähintään 200 kertaa ääneen. Puuttuvat seinäeristeet voi korvata Sampolla - tai kylmästi vaan heittää ikenet pihalle. -?- |
Rhapa 14.11.2009 08:18:06 | |
---|
gasser: Höpöhöpö. Lisää vaan kuumotusta Tonille, että alkaa napsumaan. Ja muillekin pojille tietty. Tytöille bileet ja tehtäväksi hehkuttaa asiaa seuraavana päivänä vähintään 200 kertaa ääneen. Puuttuvat seinäeristeet voi korvata Sampolla - tai kylmästi vaan heittää ikenet pihalle. Justiinsa näin. Eli tupakkia päiväksi ja sitten taas viikon katkolle. Tuo tupakkalakkohan toi ihan kivasti niitä konflikteja. Ei enää onnistunutkaan shown vetäminen. gigity gigity |
Rhapa: Justiinsa näin. Eli tupakkia päiväksi ja sitten taas viikon katkolle. Tuo tupakkalakkohan toi ihan kivasti niitä konflikteja. Ei enää onnistunutkaan shown vetäminen. Tai jos niille antaisi viinaa muttei tupakkaa. Kyllä humalispäissään röökinhimot moninkertaistuvat ja rähisemiskynnys on alempi usein. |
Börje 14.11.2009 10:36:08 | |
---|
gasser: Höpöhöpö. Lisää vaan kuumotusta Tonille, että alkaa napsumaan. Ja muillekin pojille tietty. Tytöille bileet ja tehtäväksi hehkuttaa asiaa seuraavana päivänä vähintään 200 kertaa ääneen. Puuttuvat seinäeristeet voi korvata Sampolla - tai kylmästi vaan heittää ikenet pihalle. Joo, toi vois toimia. Joka kerta kun alkaa vähänkään miettiä mitä kaikkea BB- tuotantoporukka voisi keksiä hämmentääkseen porukkaa niin alkaa vituttaa heidän kädettömyys. Pystyn kuvittelemaan jonku Aaltosen Sampan pyörittelemässä punasta pehkoaan sormensa ympärille yrittäessään epätoivoisesti aktivoida aivosolujaan. Tai sit ne ei edes yritä, kun varmaan on ihan hyvin katsojia muutenkin. No jos samaa rataa jatkuu niin kai se kiinnostus Suomessakin parin vuoden päästä laantuu, niinkuin kävi maailmallakin. You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
Alpha 14.11.2009 14:39:35 | |
---|
Levoton meininki ollut talossa aamusta alkaen. Äänestyksessä olevista Sami lähdössä ja talkkarissa joku häädetyistä asukeista tekee comebackin. Ninoa ei luultavasti nähdä enää, joten Tuijan soisin palaavan taloon pitämään järjestystä. Mielenkiintoista olisi nähdä Ason reagointi. |
moikki 14.11.2009 17:59:25 | |
---|
Tähänkin ohjelmaan sais vähän lisää hupia kun laittas jonkun uusnatsinkin tuonne sekaan :D Albert Järvinen on jumala! |
slipkorn 14.11.2009 22:48:14 | |
---|
TÖÖRRRKEE!!1 |
BassLass 15.11.2009 15:09:39 | |
---|
Iha erillaisen kuvan saa noista tunnin katkelmista ku näkyny nytten toi 24/7 vähä aikaa jostain syystä. Esa A osallistuu huomattavasti aktiivisemmin ku kooste antaa olettaa ja Sampo on kyllä täysin paska, rasittava jätkä. Sami kumppareineen on mukavaa seurattavaa. |
Alpha 15.11.2009 16:15:58 | |
---|
BassLass: Iha erillaisen kuvan saa noista tunnin katkelmista ku näkyny nytten toi 24/7 vähä aikaa jostain syystä. Esa A osallistuu huomattavasti aktiivisemmin ku kooste antaa olettaa ja Sampo on kyllä täysin paska, rasittava jätkä. Sami kumppareineen on mukavaa seurattavaa. Tullaan taas jälleen kerran siihen, että materiaalia kertyy tarpeeksi leikattavaksi ja kossteissa voidaan esittää asukkaita tietyssä valossa. Tää on vaan niin BB. |
jp8000 15.11.2009 21:40:55 (muokattu 15.11.2009 21:42:06) | |
---|
Tuija sitten palasi taloon salatehtävää suorittamaan... "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
masterhat 15.11.2009 21:45:30 | |
---|
sinä päätät!! ime mun munaa, horo ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
totomiettinen 15.11.2009 22:14:01 | |
---|
No hemmetti, jos Sami lähtee. Sais jatkaa röytämistä talossa loppuun saakka mun mielestä. Tosin en ihmettele, jos se tippuu, käteenhän tää on koko kausi menny muutenki. -I like my sugar with coffee and cream- |
Burn 15.11.2009 22:23:04 (muokattu 15.11.2009 22:23:29) | |
---|
Miehisessä porussa ei sinänsä ole mitään vikaan, mutta tuo on jo aika vitun säälittävää :-------------------D EDIT :-------------------------------------DD Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
Isodee 15.11.2009 22:23:38 | |
---|
Olipahan koomista...:-D |
dipshit 15.11.2009 23:08:50 (muokattu 15.11.2009 23:09:05) | |
---|
Helvettiläinen kun Sami lähti. Oli Ason kanssa mun suosikki tuolta, mitä nyt on satunnaisesti tullut seurailtua. Ason ja Tonin poraaminen oli melkein hellyyttävää katseltavaa :D Tai ainakin semmonen pieni vetistely olisi ollut. Mutta se että kaks aikuista miestä lähes hysteerisenä vollottaa kuin pikkutytöt meni jo komiikan puolelle :D |
Moimies 16.11.2009 00:44:51 | |
---|
masterhat: sinä päätät!! ime mun munaa, horo Niinkö? Mahdottoman ärsyttävää kun se hokee tuota. |