Informaatiokameli 24.10.2009 02:31:09 | |
---|
ruusteri: Broken Sword 1: The Shadow of the Templars Ai saakeli että oli hyvä. Juoni on pelien parhaimmistoa, on kuin katselisi hyvää elokuvaa. Hahmot olivat mielenkiintoisia, ja George oli helvetin hauska. Mestariteos seikkailupelien sarjassa. 5/5 On kyllä huima peli. Harmi, että jatko-osat eivät oikein toimi. Just pistin uusioversion ykkösestä DS:lle tilaukseen kun on kuulemma aika hyvä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
bedlam 24.10.2009 15:01:34 | |
---|
Uncharted: Drake's Fortune Tulipa pelattua loppuun asti, jotta pääsee ensi viikolla kakkososan kimppuun. Vähän kaksijakoiset mietteet tästä jäi, audiovisuaalinen toteutus oli mainiota (vesiskootterikohdassa en ollut uskoa silmiäni) ja välianimaatiot mielenkiintoisia. Mutta se perhanan räiskiminen... Aina kun hetken innoissaan juoksenteli ja kiipeili, saapui kohta paikkaan jossa lojui aseita ja panoksia mielin määrin. Samantien hoksasi etenemissuunnassa laatikoita tai paaleja, jotka merkkasivat automaattisesti joka kerralla räiskintäpaikkaa. Lähestyvän ammuskelun ilmeisyyden lisäksi itse räiskiminen oli todella puuduttavaa. Jätin pelin pariksi viikoksi kesken, vaikken jumittanut kyseisessä tilanteessa kuin muutaman kuoleman verran. Vertailukohtana esim. edellisessä läpipelaamassani pelissä jaksoi jatkaa tusinan yrityskerrankin jälkeen samasta kohdasta ilman mainittavaa turhautumista. Arvoin 6/10 ja 7/10 välillä päätyen jälkimmäiseen ihan tuon audiovisuaalisuuden ansiosta. |
Bacchus 29.10.2009 16:33:55 | |
---|
Informaatiokameli: On kyllä huima peli. Harmi, että jatko-osat eivät oikein toimi. Just pistin uusioversion ykkösestä DS:lle tilaukseen kun on kuulemma aika hyvä. Kakkonen toimii, uudemmat on anuksesta. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Jii-Gee 01.11.2009 22:03:23 | |
---|
Ollaankohan oikeassa ketjussa,noh..kokeillaan ny; Veljenpoika täyttää 10 v,sillä ennestään PS2 eli olisiko pleikkapeli 'Rock Band' asiallinen lahja..ostaisitteko itse jne ?? Ja onko sillä 'mtn tekemistä' itse musiikin kanssa? Oppiiko siinä ns oikeita asioita musiikkiin/soittamiseen liittyen? Mitä siinä paketissa on,tarvitaanko jtn apulaitteita jne? Vai mistä siinä on kyse..höh..?? Olen ite ns wanha faartti,omat tiedot & maailmankuva jämähtäneet johkin n -80 luvun puolivälin nurkille,eli näistä pelihommista ymmärrän yhtä paljon kuin sika stereoista..melko niukalti siis. Oliskohan siis täällä muusikoiden saitilla näkemyksiä nimenomaan muusikoiden näkökulmasta tosta pelistä,jeesatkaas ny vähän.. "Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies- |
bedlam 02.11.2009 08:44:17 | |
---|
JAKRGUS: Ollaankohan oikeassa ketjussa,noh..kokeillaan ny; Veljenpoika täyttää 10 v,sillä ennestään PS2 eli olisiko pleikkapeli 'Rock Band' asiallinen lahja..ostaisitteko itse jne ?? Ja onko sillä 'mtn tekemistä' itse musiikin kanssa? Oppiiko siinä ns oikeita asioita musiikkiin/soittamiseen liittyen? Mitä siinä paketissa on,tarvitaanko jtn apulaitteita jne? Vai mistä siinä on kyse..höh..?? Tässä yksi mallivideo vastaavan Guitar Heron soolosuorituksesta, kyllä vaikeimmalla tasolla melkoisesti sorminäppäryyttä tämäkin vaatii: http://www.youtube.com/watch?v=BQaqCaIDW1Q Mutta juu siis kyllähän noissa rytmitaju ainakin kehittyy. Avovaimo osti tuon Rock Bandin synttärilahjaksi, toisessa paketissa oli pelkästään kitara ja rummut, itse peli piti ostaa sitten erikseen. Tuo soitinpaketti ei kai montaakymppiä maksa. |
JohnJ 11.11.2009 11:46:33 | |
---|
Nythän tuota Rock Bandin koko soitinpakettia (kitara, rummut, mikki) saa viiteenkymppiin melkein kaikista marketeista. Tosin itse peliä se ei tosiaan sisällä, joten Rock Band ykkönen tai kakkonen pitää hankkia siihen lisäksi. Tai sitten Guitar Hero World Tour joka toimii myös samoilla soittimilla. Itse kyllä suosittelen mieluummin RB:tä mutta makuasia tuo pitkälti on. Kuten bedlam sanoi, rytmitaju varmasti kehittyy ja sorminäppäryys. Ja voihan siitä helposti kehittyä innostus oikeaankin soittimeen, joten ei kannata ihmetellä jos muovisoittimien lisäksi ilmestyy lahjatoivomuksiin myöhemmin oikea kitara tai rummut. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Closure 12.11.2009 18:04:32 | |
---|
Modern Warfare 2. Parasta. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Fintrollx 12.11.2009 21:44:41 | |
---|
Hitman Contractsin ja Silent Assasini pelasin läpi, hyviä ovat. Tunnelma hyvä ja muistin pelata Expertillä suoraan ku tuo Normi on niin perkelee helppo sen 7 tallennuksen takii. Silen Assasinissa tosin Japani kentät on aivan perseestä. Ei noista paljoo huonoo sanottavaa muuten oo. "You can't kill heavy metal" |
zorro 12.11.2009 22:54:19 | |
---|
Closure: Modern Warfare 2. Parasta. minkä pituinen oli? saundi lähtee tukasta! |
Jokku 13.11.2009 11:51:28 | |
---|
zorro: minkä pituinen oli? Hitot tollasia kysytä. Sitähä hakataa pitkään. Multiplayer on sen vahvuus, ei kampanja. Mikä ei siis ollut erityisen pitkä, mitä kukaan ei tosin varmaan peliltä odottanutkaan. |
bedlam 13.11.2009 12:21:22 (muokattu 13.11.2009 12:21:37) | |
---|
Jokku: Hitot tollasia kysytä. Sitähä hakataa pitkään. Multiplayer on sen vahvuus, ei kampanja. Mikä ei siis ollut erityisen pitkä, mitä kukaan ei tosin varmaan peliltä odottanutkaan. Mua taas kiinnostaa lähinnä vain tuo yksinpeli. |
bedlam: Mua taas kiinnostaa lähinnä vain tuo yksinpeli. Samoin täällä, ja voin kertoa että jos tykkäsit "ykkösen" kampanjasta niin kyllä rakastat tätä. Periaatteessa meininki on pysynyt ihan samanlaisena, mut mukaan on tullut helvetisti uusia aseita ja leluja (mm. AGM*-ohjukset joita ammutaan ilmasta ja niitä pääsee ohjailemaan ite valitsemaansa kohteeseen) sekä hevetin hauskoja ja supercooleja ominaisuuksia kuten breachaus jossa sisään rynnättäessä aika hidastuu ja pääsee napittamaan ruskien kallot hyvin jumalallisen ja mahtavan tunteen saattelemana. Tämä toiminto on tietenkin valitettavasti käytössä vain ennalta määrätyissä kohdissa. Tehtävät on myös taas helvetin hienosti toteutettuja ja tapahtumapaikat on aivan törkeän hienon ja vaikuttavan näkösiä. Rankalla scriptauksella on taas saatu aikaan aivan mahtavan elokuvamainen fiilis, ja pelissä on mukana tusinoittain kohtauksia jotka vois olla suoraan megabudjetin Michael Bay-leffasta. Mutta erona on se että tässä sen pääsee "itse kokemaan". Meikä ainakin diggaa just tälläsistä peleistä, tää on ihan vitun kova. Niin ja aikaa mulla meni tähän joku ehkä 8-10h, eli saman pituinen tää öbaut on kun Modern Warfarekin.
E: * = en muista tarkkaan minkä niminen se oli mut jotain tonnepäin |
bedlam 13.11.2009 15:56:52 | |
---|
^ jees, hyvältä kuulostaa! Harmi, etteivät saaneet pidempää tuosta kampanjasta aikaiseksi. Ekan MW:n yksinpeli päättyi aivan liian pikaseen. |
Manuel Pyrhullo 13.11.2009 17:36:36 | |
---|
Joskus luin huhuja että ensimmäisen osan vittumaisin piirre, kampanjan respawnaavat viholliset, olisivat historiaa? Onko näin? |
tender.insanity 13.11.2009 19:08:15 | |
---|
Jokku: . Multiplayer on sen vahvuus, ei kampanja.. Vuoden paras vitsi? |
Mako 13.11.2009 19:59:17 | |
---|
Modern Warfare 2:sta puheenollen jos joku haluaisi yhteistyöskennellä niitä spec ops-tehtäviä läpi (alustana ps3) niin laittakaa kaverikutsua (tunnus: mako659). Mikkiä ei kyl ole juuri nyt. Yksinpeli oli ko. tuotoksessa kyllä erittäin näyttävä ja ennen kaikkea viihdyttävä. Se Price on kyllä kova hanu. :--D "Think MacGyver, think!" -MacGyver |
Closure 13.11.2009 20:34:55 (muokattu 20.04.2010 17:04:16) | |
---|
Mako: Modern Warfare 2:sta puheenollen jos joku haluaisi yhteistyöskennellä niitä spec ops-tehtäviä läpi (alustana ps3) niin laittakaa kaverikutsua (tunnus: mako659). Mikkiä ei kyl ole juuri nyt. Yksinpeli oli ko. tuotoksessa kyllä erittäin näyttävä ja ennen kaikkea viihdyttävä. Se Price on kyllä kova hanu. :--D ... Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
xulu 14.11.2009 01:17:28 (muokattu 14.11.2009 01:30:19) | |
---|
Jokku: Multiplayer on sen vahvuus. HOST MIGRATION.Picking a new host.connecting to new host........... Joskus luin huhuja että ensimmäisen osan vittumaisin piirre, kampanjan respawnaavat viholliset, olisivat historiaa? Onko näin? no ei kyllä siltä nopealla testauksella vaikuttanut. the purity of German electronic music |
Jormaz 14.11.2009 14:07:14 | |
---|
Star Control 2. Klassikko jota en tainnu silloin aikanaan pelata koskaan läpi. Harmi ettei nykyään tehä näin kovia pelejä enää. Täydet pisteet. Kolmatta osaa en oo koskaan pelannu mutta se tais olla aika paska. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Landstr 17.11.2009 16:59:39 | |
---|
Halo 3 läpi kaksinpelillä, oli kyllä loistava peli. Ainoa huono piirre mikä jäi kaivelemaan oli kampanjan yllättävä lyhyys. Alle 8h meni pelatessa kampanja läpi ja kaksinpelillä tuollaiset pelit ovat juuri parhautta. Juoni pitää olla ettei ihan pelkkää räimintää ja tuossa sitä oli mukavasti. Olisiko suosituksia mitä peliä seuraavaksi alkaisi hakkaamaan? Kaikki missä hyvä juoni löytyy ja myös tarpeeksi äksöniä löytyy käy, mutta co-op ominaisuus kampanjalle täytyisi olla. Lord of TheRings: Conquestia mietin mutta niin tiedä sitten. www.mikseri.net/refrainexitium |