Baraka 09.11.2009 21:41:53 | |
---|
Kaikkihan sitä Sampoo näemmä inhoo. Jotenkin vaan saanu semmosen kuvan että naisten mielestä se ois jotenki sulonen yms. Kait se vaan taas on se homouskerroin siinä. |
Käyttäjätunnus 09.11.2009 22:01:24 | |
---|
Nyt puhutaan kyllä asiaa täälä! Turha jätkä, vetäis itteään jakarilla päähän... Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
Burn 12.11.2009 22:55:16 | |
---|
Ai jumankekka mikä myötähäpeän tsunami iski kun katto tota Samin joikaamista tossa Singstar-kisassa. Sitä ollaan niin helvetin staraa meikit ja hinttihuivit päällä. Mikään ei ole niin jäätävää laulantaa ku sellasen ihmisen joka luulee osaavansa laulaa. Mulkku se on. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
this1sux 12.11.2009 23:55:40 | |
---|
Burn: Ai jumankekka mikä myötähäpeän tsunami iski kun katto tota Samin joikaamista tossa Singstar-kisassa. Sitä ollaan niin helvetin staraa meikit ja hinttihuivit päällä. Mikään ei ole niin jäätävää laulantaa ku sellasen ihmisen joka luulee osaavansa laulaa. Mulkku se on. Hoho, hinttihuivi. Hauskuutta lisää myös se, että kanssakilpailijatkin tuntuvat pitävän häntä hyvänä laulajana. "All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford |
reverend 13.11.2009 08:03:24 | |
---|
Milloinhan tuosta alkaa tippumaan useampia kerralla? Jos oikein laskin niin enää 2 sunnuntaita jäljellä ennen finaaliviikkoa ja tälläkin viikolla näyttäisi jälleen vain yksi tippuvan pois. |
Juzzu 13.11.2009 08:44:22 | |
---|
Nesteet tippuu. |
Stain 13.11.2009 10:22:39 | |
---|
joo toni lähtee ihan takuulla. kukaan jaksa tuollaista ininää kuunnella. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
M4ss3 m/ 13.11.2009 11:50:35 | |
---|
this1sux: Hauskuutta lisää myös se, että kanssakilpailijatkin tuntuvat pitävän häntä hyvänä laulajana. No eikös sillä ollut joku oma bändi missä se lauloi? [hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd] |
Bonesaw 13.11.2009 11:56:04 | |
---|
M4ss3 m/: No eikös sillä ollut joku oma bändi missä se lauloi? Kalle Havumäelläkin on oma bändi. |
|
losalvaros 13.11.2009 12:01:46 | |
---|
Mitenhän muut bändin jätkät tuohon laulajan BB-visiittiin suhtautuvat? Ihan mielenkiinnosta arvuuttelen, saattaahan tuolla Samin maineella jonkun verran keikkoja saada, varsinkin jos erehtyy voittamaan koko kisan, kuten pahasti pelkään. "You're no one unless you're difficult". |
M4ss3 m/ 13.11.2009 12:15:32 | |
---|
losalvaros: Mitenhän muut bändin jätkät tuohon laulajan BB-visiittiin suhtautuvat? Ihan mielenkiinnosta arvuuttelen, saattaahan tuolla Samin maineella jonkun verran keikkoja saada, varsinkin jos erehtyy voittamaan koko kisan, kuten pahasti pelkään. Esa A voittaa. [hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd] |
tukse 13.11.2009 12:30:57 | |
---|
Mä luulen että Esa A voittaa. Sehän lupas puolet hyväntekeväisyyteen. Saa nähä pitääkö äijä sanansa. |
Bonesaw 13.11.2009 12:33:51 | |
---|
tukse: Mä luulen että Esa A voittaa. Sehän lupas puolet hyväntekeväisyyteen. Saa nähä pitääkö äijä sanansa. Tosta tulikin mieleen,kun eikös Kadi viime vuonna (?) vannottanut antavansa puolet mahdollisista voittorahoistaan köyhille kummeilleen tjms. Sitten kun studiossa kysyttiin asiasta Kadin äidiltä,niin se oli vaan,että "wtf , mitkä ihmeen kummilapset"? |
Alpha 13.11.2009 13:31:24 | |
---|
Bonesaw: Tosta tulikin mieleen,kun eikös Kadi viime vuonna (?) vannottanut antavansa puolet mahdollisista voittorahoistaan köyhille kummeilleen tjms. Sitten kun studiossa kysyttiin asiasta Kadin äidiltä,niin se oli vaan,että "wtf , mitkä ihmeen kummilapset"? Kadi oli talossa 2007. Toinen ja kolmas kausi olivat kyllä parhaat Suomen Big Brotherissa. |
DJKaaos 13.11.2009 14:14:00 | |
---|
Alpha: Toinen ja kolmas kausi olivat kyllä parhaat Suomen Big Brotherissa. Samaa mieltä. Eräs asia, joka mua vituttaa, on toi saatanan piha - tai paremminkin se saatanan sauna, mikä on tällätty siihen keskelle. Taisi se olla jo viime kaudella, mutta munsta ennen oli paremmin, kun sauna oli siellä jossain laidalla ja tuo varsinainen piha oli piha, eikä mikään perkeleen puuralleilla varustettu saunakeskus. Se nykyinen kurapaskainen tehtäväalue on ihan vitusta. Tuntuu, että ennen pihalla tapahtui mielenkiintoisia asioita, nykyään ei tapahdu mitään. Minä olen minä. |
M4ss3 m/ 13.11.2009 14:21:43 | |
---|
Eilen illalla vitutti asukkaiden puolesta tuo lenkkeilyalue, mikä oli joku 5x5m alue jota sitten piti kiertää ties kuinka kauan. [hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd] |
gasser 13.11.2009 16:51:07 | |
---|
M4ss3 m/: Eilen illalla vitutti se erikois joukko SWÄT tiimi urheilu pump airobik skeida. Tuli koulun liikuntatunnit mieleen, Ja tämä oli nyt tämmöisen asenneläskin mielipide. -?- |
Dunga 13.11.2009 16:54:13 | |
---|
gasser: se erikois joukko SWÄT tiimi urheilu pump airobik skeida. Tuli koulun liikuntatunnit mieleen, Ja tämä oli nyt tämmöisen asenneläskin mielipide. Ois enää puuttunu, että joku verkkarit hukannut ois joutunu vetää pitkissä kalsareissa... Aikamoista basakaahan toi on ollut, silti vaan katsojaluvut kuulemma nousee. Ei jummarra.. War... war never changes. |
BassLass 13.11.2009 17:33:43 | |
---|
djKaaos: Samaa mieltä. Eräs asia, joka mua vituttaa, on toi saatanan piha - tai paremminkin se saatanan sauna, mikä on tällätty siihen keskelle. Taisi se olla jo viime kaudella, mutta munsta ennen oli paremmin, kun sauna oli siellä jossain laidalla ja tuo varsinainen piha oli piha, eikä mikään perkeleen puuralleilla varustettu saunakeskus. Se nykyinen kurapaskainen tehtäväalue on ihan vitusta. Tuntuu, että ennen pihalla tapahtui mielenkiintoisia asioita, nykyään ei tapahdu mitään. Kyllä se sauna oli viimekaudellakin siellä nurkassa. Vituttaa myös itellä ku pihalla vaan poltetaan tupakkaa ja Mesa välillä pomppii sielä. |