Aihe: Andy McCoy
1 2 3 4 58 9 10 11 12137 138 139 140 141
Guildfinger
12.11.2009 13:14:54
Turha artistien on itse miettiä mitään. M.net kertoo, missä mennään ja mitä pitää tehdä! Anttikin vaan mukaan päättämään urastaan.

Joo, otetaan siltä doupit ja brenkkukin pois ...ainakin melkein. Sitten kuulin M. Monroen radiohaastattelusta, että Andyllä oli ollut skidinä Hiwatin stäkki. Heti Hiwatit takaisin! Andy tuntuu aina soittelevan uusimmilla Marshalleilla, mitä vuokrafirmasta löytyy. Kitaroissa tyylitajussa ei ole suurempaa valittamista. Jos on hillot loppu, niin pitää soittaa Epiphonella.
Bluesmies
12.11.2009 15:44:25
paikallaollut: Andynhän se oli kaiken taas sohlannut, todisteeksi riittää Voice lehden artikkeli kera nimettömän lähteen.

Eiköhän todisteeksi riitä viimeiset 20 vuotta.

Pitkää ikää nimimerkillesi.
Abysmal
12.11.2009 17:43:48 (muokattu 12.11.2009 17:43:58)
maelstorm: on kuitenkin sanottava, että andyn huojuva mielentila ja substanssien käyttöaste ovat vakava uhka aina, kun mies jotain musiikkiprojektia pukkaa kehään. kertomukset hanoin reunionin studiosessioistakin ovat vähintäänkin villejä luonteeltaan..

Millaisia kertomuksia olet sitten kuullut noista sessioista? Kuinka villejä?
wino
12.11.2009 18:02:45
Kuka muistaa Hulkot tositv.n. Siinähän seurattiin pariskunnan elämää ja ainakin itse sain pariskunnasta ihan sympaattisen kuvan. Olihan se mukava kattoa kun andy lähti maalle jne.

Mutta tietty sitten muistaa lehtijutut häätöineen ja asunnosta löytyy sitten jotain piikkeä jne. Hulkkojen jäljiltä, ei kovin mukavaa.
kanisteri
12.11.2009 19:24:39
Guildfinger: Andystä halutaan aina tehdä puolisoittotaidoton rähvelö, mikä ei pidä paikkaansa. Andy veivasi tarkasti ja hyvällä tatsilla päiväkausia, noiden viimeisten Hanoi keikkojen aikana.

Täällä muusikoiden.netissä jengi diggaa enemmän Steve Lukatheria ja Marzi Nymania.
Atomic Cafe
12.11.2009 19:58:02
wino: Mutta tietty sitten muistaa lehtijutut häätöineen ja asunnosta löytyy sitten jotain

Tässä sarjassa Andyn kadonneet hampaat jotka toimitettiin hotellihuoneesta raja-asemalle menee helposti löytölistan kärkeen.
maelstorm
12.11.2009 20:20:57
wino: Kuka muistaa Hulkot tositv.n. Siinähän seurattiin pariskunnan elämää ja ainakin itse sain pariskunnasta ihan sympaattisen kuvan. Olihan se mukava kattoa kun andy lähti maalle jne.

Mutta tietty sitten muistaa lehtijutut häätöineen ja asunnosta löytyy sitten jotain piikkeä jne. Hulkkojen jäljiltä, ei kovin mukavaa.

ja sitten on se vaimonhakkaaminen, mikä ei vaan mene kakistelematta alas. en kenenkään kohdalla hyväksy tai ymmärrä. sen verran olen minäkin vanhoillinen ja suomalainen feministinpieru. 'aatana.
Siivet.
sami kokkarinen
12.11.2009 20:50:29
FlatOutFucked: Pikemminkin suomen idiootein rock-hahmo.
Voihan se olla idiootti mutta kannattaa toki selvittää kyseisen herran saavutukset.
SK
Juhani
12.11.2009 21:20:05

kanisteri: Täällä muusikoiden.netissä jengi diggaa enemmän Steve Lukatheria ja Marzi Nymania.

Kaikilla on omat yksilölliset mielipiteet ja diggauksen kohteet.

Turha yleistää tai koittaa leimata koko sivustoa tähän henkeen. Olethan itsekin olet yksi tänne kirjoittavista.

Tämä keskustelu toisaalta ei tunnu johtavan mihinkään, mutta kai se jotain palkitsee.
Boyakasha
12.11.2009 21:29:10
Ehdotan tämän ketjun sulkemista,
Boyakasha
12.11.2009 21:31:50
Ennen ketjun sulkemista totean kuitenkin seuraavaa, mitä bongasin Hesarin nettisaitilta, missä nimim. Electric väittää, että bootleg olisi tulossa:

"The Real McCoy Bandin testamentiksi jäänyt Nosturin keikka on tallennettu hyvälaatuisena ja siitä ollaan julkaisemassa epävirallinen BOOTLEG lähitulevaisuudessa. Näin tietävät huhut kertoa...

Jokainen voi tallenteen pohjalta tehdä omat johtopäätöksensä."
Boyakasha
12.11.2009 22:01:30
dazed
12.11.2009 22:49:56
Boyakasha: Ehdotan tämän ketjun sulkemista,

Sano sit vaan koska.
I`m not a great player, but I can make it howl.
Veikko
13.11.2009 00:47:32
sami kokkarinen: Voihan se olla idiootti mutta kannattaa toki selvittää kyseisen herran saavutukset.

Listaas nyt itse esille ne saavutukset. Minä kun en kovin montaa keksinyt.
- Lopeta itsesi - Jaakko 2,5 vee
Hargon
13.11.2009 07:08:50
Veikko: Listaas nyt itse esille ne saavutukset. Minä kun en kovin montaa keksinyt.

No, katsotaanpa:
- toimi kitaristina ja pääasiallisena biisintekijänä ensimmäisessä suomalaisessa bändissä, joka teki pitkiä ulkomaankiertueita ja joka saavutti edes jonkinlaisia listasijoituksia ulkomailla
- ensimmäinen suomalainen, joka on saanut kultalevyn Yhdysvalloista
- innostanut varsin monia tarttumaan kitaraan ja perustamaan bändin
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
MV
13.11.2009 07:50:36
Hargon: No, katsotaanpa:
- toimi kitaristina ja pääasiallisena biisintekijänä ensimmäisessä suomalaisessa bändissä, joka teki pitkiä ulkomaankiertueita ja joka saavutti edes jonkinlaisia listasijoituksia ulkomailla
- ensimmäinen suomalainen, joka on saanut kultalevyn Yhdysvalloista
- innostanut varsin monia tarttumaan kitaraan ja perustamaan bändin

Mistä kultalätty on tullut? Eikös Himille mennyt ensimmäinen?
Musta Arkipyhä
13.11.2009 08:51:31
Veikko: Listaas nyt itse esille ne saavutukset. Minä kun en kovin montaa keksinyt.

Hanoi toimi innoittajana monelle bändille ja muusikolle.Tunnetuin esimerkki lienee Guns'n'Roses.Vaikkei bändi listasijoituksillaan toki valtaviin suorituksiin ehtinyt niin melkoista kulttisuosiota se nautti.

Lisäksi Andy on parhaimmillaan erittäin hyvä biisinkirjoittaja joka on nykyisin harvinaista.Enemmän niitä virtuoosikitaristeja on kuin kunnon säveltäjiä.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
maelstorm
13.11.2009 09:07:33
Boyakasha: Ehdotan tämän ketjun sulkemista,

Miksi ehdotat tämän ketjun sulkemista,
Siivet.
StJerky
13.11.2009 10:36:04 (muokattu 13.11.2009 10:36:31)
kanisteri: Täällä muusikoiden.netissä jengi diggaa enemmän Steve Lukatheria ja Marzi Nymania.

Joo. Siltä vaikuttaa että odotetaan jotain Dream Theaterin tyylistä. Tuontyyliseen hommaan kuuluu minusta pieni hiomattomuus. Laulun ei tarvi olla aina ihan vireessä ja välillä saa soittaa vääriä ääniä (jos sellaisia edes on olemassa) ja eri tavalla kuin levyllä.

Olisi vain kiva kun kestäisi enemmän kuin 3 keikkaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)