Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soolojen harjottelu
1
Maanus
10.11.2009 17:08:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harjottelen sooloja pianolla ja oon soitellu biisien päälle, mut nyt oon koittanu ettii jotaan valmista "play on top" matskuu tjs. Eli semmost mikä ois just tota tarkotusta varten. Anteeks et oon vähän avuton, mut löytyyks semmost jostaan? :D
 
baron
10.11.2009 22:10:54 (muokattu 10.11.2009 22:11:26)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maanus: Harjottelen sooloja pianolla ja oon soitellu biisien päälle, mut nyt oon koittanu ettii jotaan valmista "play on top" matskuu tjs. Eli semmost mikä ois just tota tarkotusta varten. Anteeks et oon vähän avuton, mut löytyyks semmost jostaan? :D
 
BIAB (Band-In-A-Box)?
 
Minkä tyyppistä musaa?
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
mobbi
12.11.2009 10:31:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soolojahan voi soittaa periaatteessa minkä biisin päälle vaan, treenimielessä. Jos sua ei häiritse esim voxit siellä alla. Et tosiaan maininnut mitään tyylilajista, mutta Guitar Heroes levyltä löytyy play along levy, jossa on loppujen lopuksi aika monen tyylistä pohjaa, vaikkakin metallipainotteista. Samalla voit analysoida siitä ihan normilevystä mitä ne "kovat pojat" ovat sinne soittaneet ja oppia sen kautta.
 
Melodeathia kansalle? : www.mikseri.net/hypothesis
Maanus
12.11.2009 13:34:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittelen jazz, funk, soul, pop tyylistä musiikkia. Jamiroquai, Sting, Stevie Wonder, Chick Korea... Mut jazz jota soitan voitais luokitella aika poppis kamaksi. Tota Band in a Boxii pitääki kokeilla. Onks siitä joku demo versio et pääsis kokeilee vai onks se freeware?
 
baron
12.11.2009 13:44:43 (muokattu 12.11.2009 13:47:41)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maanus: Soittelen jazz, funk, soul, pop tyylistä musiikkia. Jamiroquai, Sting, Stevie Wonder, Chick Korea... Mut jazz jota soitan voitais luokitella aika poppis kamaksi. Tota Band in a Boxii pitääki kokeilla. Onks siitä joku demo versio et pääsis kokeilee vai onks se freeware?
 
Se on maksullinen mutta siitä on olemassa demoversio.
Jos jazz kiinnostaa niin Jamie Aebersoldilla on vaikka kuinka paljon jazz-säestys-CD:itä jotka on kylläkin maksullisia.
Netistä löytyy vaikka kuinka paljon säestysmidifilejä jatsille.
 
Yksi mistä mä tykkään on Jim Snideron CD:t jossa on toisella kanavalla säestys ja toisella sen kiipparistin soolo jonka päälle voi soittaa ja sitten vaientamalla kanavan voi olla itse solistina. (Maksullinen)
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
tarmo
12.11.2009 14:38:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron:
Jos jazz kiinnostaa niin Jamie Aebersoldilla on vaikka kuinka paljon jazz-säestys-CD:itä jotka on kylläkin maksullisia.

 
Ja näitä saa kohtalaisen usein myös kirjastoista lainaan. Löytyy bebopista coreaan.
 
Ihan sama.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «