aimotuska 03.10.2009 22:35:24 | |
---|
eetuss: Ikävä kyllä tämä rikos on jo vanhentunut ja siitä ei aloiteta esitutkintaa. :D Taulukauppoja, taulukauppoja... :) Mikä täällä sitten moderaattoritilanne onkaan, toimivampi ratkaisu voisi olla se että moderaattori(t) poistelisivat näitä viestejä ja ilmoittaisivat postaajille mikä on meininki. Vaikuttaa vaan, että Livetoiminta-alueelle ei montaakaan modea eksy tai ne on sen verta joviaalia porukkaa, että (lähes) kaikki scheisse menee läpi. Multakin on tullut toisinaan semmosia kuraämpäreitä jengin niskaan, että toisella alueella oisin varmaan ollut jo monta kertaa jäähyllä. Ainoastaan kerran on napsahtanut Livetoiminnan puolella (ja yleensäkin), kun alkoi oikeesti hihat käryään ja juttu meni henkilökohtaisuuksiin. Sori vaan jälleen tää mun negatiivinen realismini, mutta vaikuttaa, että se on vaan kestettävä -- puolin ja toisin :) Apropoo, pitäisköhän Junnilan pojan alkaa Livetoiminta-alueen viralliseksi natsimodeksi? http://picasaweb.google.com/hjunnila/Baah#5381179186100182066 |
Lennu 03.10.2009 23:08:11 | |
---|
hjunnila: Taulukauppoja, taulukauppoja... :)
Vaikuttaa vaan, että Livetoiminta-alueelle ei montaakaan modea eksy tai ne on sen verta joviaalia porukkaa, että (lähes) kaikki scheisse menee läpi. Multakin on tullut toisinaan semmosia kuraämpäreitä jengin niskaan, että toisella alueella oisin varmaan ollut jo monta kertaa jäähyllä. Ainoastaan kerran on napsahtanut Livetoiminnan puolella (ja yleensäkin), kun alkoi oikeesti hihat käryään ja juttu meni henkilökohtaisuuksiin. Sori vaan jälleen tää mun negatiivinen realismini, mutta vaikuttaa, että se on vaan kestettävä -- puolin ja toisin :) Apropoo, pitäisköhän Junnilan pojan alkaa Livetoiminta-alueen viralliseksi natsimodeksi? Kyllä mä kannatan. Jopa minä haluaisin edes joskus jotain asiainfoa nimenomaan tältä palstalta. "omat loppuunnussittu PA ja mersu, yöt teltassa" - "muut on mut mersun vois vuokraa" |
Hauskaa, että tämä sama hjunnila jaksaa pelailla Adolf-pasianssiaan mnetissä kun markkinat TTKK nyyssiservereillä vuosituhannen alussa aikanaan tyrehtyivät. No, mikäpäs siinä. Kukin taaplaa tavallaan. Peltikorva puupäässä. |
aimotuska 12.11.2009 07:06:47 | |
---|
HK: Hauskaa, että tämä sama hjunnila jaksaa pelailla Adolf-pasianssiaan mnetissä kun markkinat TTKK nyyssiservereillä vuosituhannen alussa aikanaan tyrehtyivät. No, mikäpäs siinä. Kukin taaplaa tavallaan. Mitä v*ttua? Ite oot ruma. http://picasaweb.google.com/hjunnila/Baah#5381179186100182066 |
NeliX4 12.11.2009 12:16:28 | |
---|
reps :D Täytettä. |
Henri93 12.11.2009 21:25:40 | |
---|
pitäskö kohta m-nettiin avata terapia palvelu ;)... www.valoakansalle.webs.com |
eetuss 13.11.2009 18:52:52 | |
---|
Henri93: pitäskö kohta m-nettiin avata terapia palvelu ;)... Heh.. tulee mieleen ryhmäterapia á la Simpsonit. Aiheeseen liittyen oli kyllä ihan vakuuttavat nuo QSC:n K-sarjalaiset. Ei se tästä.. |
Ronnuhan 21.11.2009 10:41:48 | |
---|
Onko kellään tietoa mistä löytäis QSC K10 tai K12? Kokkolan laitevälityksessa on näköjään vaan K8 mallia. |
Sami_T 22.11.2009 04:56:20 | |
---|
Soitapa maahantuojan hahmolle XL Audio +358 207282200 Tuomas Lyly on se jonka kanssa luultavasti haluat jutella Itse olette lihava. |