Grugi 08.11.2009 18:04:21 | |
---|
Ja mä koitan soittaa paljo paremmin seuraavan skaban. SDMF |
Lennu 08.11.2009 20:23:17 | |
---|
Grugi: Ja mä koitan soittaa paljo paremmin seuraavan skaban. Mä taas lupaan vääntää vähän parempaa soundia. "Positiivista kommenttia voi kyllä antaa, koska se tekee iloisen mielen. Negatiivinen kommentti vaan vituttaa." |
Illu 08.11.2009 20:25:38 | |
---|
Illu: Mä taas lupaan vääntää vähän parempaa sontaa.
HOHOOOOO!!!!! Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin. |
latuska90 08.11.2009 20:54:48 (muokattu 08.11.2009 20:56:22) | |
---|
Kylläpäs suurinta osaa äänestäjistä laiskotti kommentoida... :P Pisteen saaminen on ihan kivaa, mutta ne kommentit on ainakin mulle ensisijaisempia ja sitäpaitsi kommentithan on just tän skabailun suola, itse soittamisen ohella. Noo... anteeks saa multa sellaset, joilla ei oo aikaa kommentoida... "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
Kuha 08.11.2009 21:31:50 | |
---|
Papalta tuli toive, notta jos joku viitsisi avata hänen puolestaan seuraavan skaban. Tausta tulee maestrolta sitten pikaviestinä. |
blues guitar 08.11.2009 21:36:15 | |
---|
Pisteet on laskettu: Kuha: 24p Tää unohtu :) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Kuha 08.11.2009 21:37:32 | |
---|
blues guitar: Kuha: 24p Tää unohtu :) Jääväsin itseni. |
Kuha 08.11.2009 22:01:28 | |
---|
Papalla olis tausta valmiina. |
liljam 08.11.2009 22:10:07 | |
---|
latuska90: Kylläpäs suurinta osaa äänestäjistä laiskotti kommentoida... :P Pisteen saaminen on ihan kivaa, mutta ne kommentit on ainakin mulle ensisijaisempia ja sitäpaitsi kommentithan on just tän skabailun suola, itse soittamisen ohella. Noo... anteeks saa multa sellaset, joilla ei oo aikaa kommentoida... Miul ei ainaskaan ollu aikaa kommentteihin, sellasta työnteko ja kotimpäristön vaihtelevat tilanteet on!!!!!!!! Yritän aina jotain piipertää kun on aikaa!! Kiitos kommenteista ja pisteistä ja onnittelut papalle!! ei muuta ku eteenpäin |
baron 08.11.2009 22:13:32 | |
---|
latuska90: Kylläpäs suurinta osaa äänestäjistä laiskotti kommentoida... Multa on kielletty kommentointi. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
sickboy 08.11.2009 22:28:01 | |
---|
Onpas häiriintynyt snare taustassa, siinä ekassa osassa siis. |
Lennu 08.11.2009 22:40:57 | |
---|
Illu: ntaa. HOHOOOOO!!!!! Heh :) No mitäpä muutakaan tällai piupiublyysi oliskaan? "Positiivista kommenttia voi kyllä antaa, koska se tekee iloisen mielen. Negatiivinen kommentti vaan vituttaa." |
Illu 08.11.2009 23:04:31 | |
---|
Lennu: Heh :) No mitäpä muutakaan tällai piupiublyysi oliskaan? Ainakaan meikäläisen tulkitsemana... Onnea voittajalle ja kiitokset kommenteista ja kannatuksesta. Näköjään osapuilleen samanverran tulee pisteitä, olipa niitä jaossa 8 tai 28 ;) Taidan jättää seuraavan skaban niille jotka osaa ja keskittyä vaikka pitsinnypläykseen tai itsensä hiplaukseen. Ei taida min likit sopia tohon uuteen taustaan, liian monimutkaisen kuuloinen tälläselle kolmensoinnunkotitarvekitaristille. Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin. |
Lennu 08.11.2009 23:46:18 | |
---|
Lennu: Heh :) No mitäpä muutakaan tällai piupiublyysi oliskaan? Näyttää nyt luettuna tosi tylyltä :D Viittasin nimenomaan omaan soittooni. Uuden taustan kanssa en pääse eroon "when a man loves a woman" -melodiasta, joten joutunen skippaamaan. "Positiivista kommenttia voi kyllä antaa, koska se tekee iloisen mielen. Negatiivinen kommentti vaan vituttaa." |
WanhaWetäjä 10.11.2009 11:01:19 | |
---|
sickboy: Onpas häiriintynyt snare taustassa, siinä ekassa osassa siis. Oisko rumpujen midiasetukset väärät tai jotain, eli noi ekat iskut pitäs tulla peltiin/haikkaan...vaikee uskoa että kukaan rumpali/taustan tekijä tuollaiseen ratkaisuun päätyisi tahallaan? Kyseessä on kuitenkin ihan peruskomppi... http://www.youtube.com/watch?v=SWNsyossf6s&feature=fvst |
When a band loves a woman. "Positiivista kommenttia voi kyllä antaa, koska se tekee iloisen mielen. Negatiivinen kommentti vaan vituttaa." |
Zeeboo 10.11.2009 14:48:00 | |
---|
WanhaWetäjä:...vaikee uskoa että kukaan rumpali/taustan tekijä tuollaiseen ratkaisuun päätyisi tahallaan? ...ellei sitten soita trioli-johdannaista suteilla virveliin. "Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta." |
WanhaWetäjä 10.11.2009 21:07:06 | |
---|
Zeeboo: ...ellei sitten soita trioli-johdannaista suteilla virveliin. Tuskin tässä tapauksessa on noin ja jos olisi niin miksi?En ymmärrä mitä tolla kompilla haetaan?Erilaista "sovitusta" tutusta biisistä? Mun korvaan tuo on kovin kömpelösti/konemaisesti toteutettu vailla minkäänlaista aksentointia/svengia eli ei toimi tässä lainkaan, veikkaan että jos asiaa kysyttäis sadalta rumpalilta niin 99 olis mun kanssa samaa mieltä ;-) Tai että jos annettaisiin tuo tausta ilman rumpuja ja sanottas että soitappa tuohon komppi, moniko vetäis tuollaisen virvelikompin? No joo, onhan tossa tietty sekin että tuo on niin kovasti tuttu biisi ja on tottunut kuuleen sen tietyllä tapaa soitettuna. |
Zeeboo 10.11.2009 22:47:43 | |
---|
WanhaWetäjä: Tuskin tässä tapauksessa on noin ja jos olisi niin miksi?En ymmärrä mitä tolla kompilla haetaan?Erilaista "sovitusta" tutusta biisistä? Mun korvaan tuo on kovin kömpelösti/konemaisesti toteutettu vailla minkäänlaista aksentointia/svengia eli ei toimi tässä lainkaan, veikkaan että jos asiaa kysyttäis sadalta rumpalilta niin 99 olis mun kanssa samaa mieltä ;-) Tai että jos annettaisiin tuo tausta ilman rumpuja ja sanottas että soitappa tuohon komppi, moniko vetäis tuollaisen virvelikompin? No joo, onhan tossa tietty sekin että tuo on niin kovasti tuttu biisi ja on tottunut kuuleen sen tietyllä tapaa soitettuna. Joo, kyllä se munkin mielestä kuulostaa, sanotaan nyt vaikka persoonalliselta. Mä tosiaan luulin, että tuossa A-osassa olis saatettu hakea jonkinlaista vispiläkomppia. Oikeen (& hyvän) rumpalin soittamana ei ollenkaan paskan kuuloista. Ja kyllä, vaikka tuon kuulisi ilman rumpuja niin kyllä sinne sen pellinhelinän kuvittelisi, ehkä vielä niittien tai ketjunpätkän kanssa. "Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta." |
Juzpe 10.11.2009 22:52:43 | |
---|
Uuden taustan kanssa en pääse eroon "when a man loves a woman" -melodiasta, joten joutunen skippaamaan. Nyysin itse tahallaan kissin god gave rock n rollista... Jotenkin toi tausta houkuttelee varkauksiin. "Why don't you just fuck off?" - Michael "Duff" McKagan |