Räkkipeli 08.11.2009 19:42:36 (muokattu 08.11.2009 19:45:09) | |
---|
Täyteen män. Jatkakaa. E: Sen verran munkin täytyy sanoa että itsekkin pidän ehkä Blackista eniten. Metallican kun olen aina mieltänyt enemmän heavy metal -pumppuna, kuin sitten sellasena Master of Puppets rässibändinä. Jamesin laulu kuulostaa todella hienolta Blackilla ja jotenkin ne biisit on hiottu kunnolla täydellisiksi. Irtauduttiin vähän siitä thrash-rosoisuudesta kai. "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
FatSam 08.11.2009 19:50:50 | |
---|
Räkkipeli: Täyteen män. Jatkakaa. E: Sen verran munkin täytyy sanoa että itsekkin pidän ehkä Blackista eniten. Metallican kun olen aina mieltänyt enemmän heavy metal -pumppuna, kuin sitten sellasena Master of Puppets rässibändinä. Jamesin laulu kuulostaa todella hienolta Blackilla ja jotenkin ne biisit on hiottu kunnolla täydellisiksi. Irtauduttiin vähän siitä thrash-rosoisuudesta kai. Mä oon Bläkkiä autos kuunnellu aina välillä jo pari kuukautta. On se saakelin hyvä. Parhaat vokaalisuoritukset koskaan. Vaikka onkin yksi parhaista levykokonaisuuksista niin kyl nyt jotkut Sandmanit, Sad But Truet ja Nothing Elset tulee skippailtua joskus, on ne kuultu niin monta kertaa. Mutta sitten taas joku Of Wolf And Man pistää viluväreille kyllä melkein aina. Ja Struggle olisi kiva livenä joskus! "Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu |
Megakorkko 08.11.2009 23:11:28 | |
---|
Kyllähän se Black soundimaailmaltaan parasta Metallicaa edustaa, erityisesti Killing Timessä nämä mahtavat kitarasoundit tulee esille. Puhumattakaan täydellisistä rummuista. Toisaalta teknisesti ja melodisesti kovinta on AJFA. |
Icy-Sun 09.11.2009 01:16:01 | |
---|
Sotken törkyiset sormeni Metallica-ketjuun. Olen itse aina pitänyt bändiä sellaisena huolittelemattomana rässähtävänä pumppuna. Bläkki on minusta ylituotettu ja omaa todella yliarvostettuja biisejä. Noin puolet kappaleista miellän hyviksi tai kuunneltaviksi ja puolet ei uppoa. Ride the lightning on taas minusta helposti bändin paras levy. Siitä kuuluu nuoruuden uho ja biisimateriaali on minusta koko levyn ajan hyvää tai ainakin ihan hyvää. Kill em' allilla on pari hienoa kappaletta heavya isolla h:lla, mutta tuotannollisesti vähän turhan raaka ja kyllähän bändi kovin kokematon oli vielä silloin. Kunhan kirjoittelin... |
allupatukka 09.11.2009 13:07:39 | |
---|
Bläkki on minusta ylituotettu Bläkissähän on juuri parhaimmat soundit metallican levyistä, ainakin minun korvaan. Mikään ei suoranaisesti ole päin persettä ja laulukin kuulostaa vielä hyvältä. Aluksi levy tosiaan tuli ostettua noiden muutaman hittibiisin takia ja nekin kuluivat äkkiä. Vuoden levy makaili hyllyssä ja sitten aloin tutustumaan muihin biiseihin ja potkii lujaa. Provosoitua vai provota itse, siinä vasta kysymys |
Megakorkko 09.11.2009 14:07:27 | |
---|
Laulaako Lars tässä 53rd & 3rd Ramones coverissa 2 versessä? :D |
Rauzku 09.11.2009 14:35:12 | |
---|
Megakorkko: Laulaako Lars tässä 53rd & 3rd Ramones coverissa 2 versessä? :D Eiköhän se laulaa luikauta. |
Henkka370 09.11.2009 16:29:11 | |
---|
Mitä varten aina 2500 viestin jälkene perustetaan uusi ketju? SaiPa. Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän! |
McNulty 09.11.2009 16:41:59 | |
---|
Henkka370: Mitä varten aina 2500 viestin jälkene perustetaan uusi ketju? Miksi ei? Sehän on ihan kivaa kun on uudet aluslakanat joissa peuhata :) I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted. |
Marshallga 09.11.2009 17:30:05 (muokattu 09.11.2009 17:31:47) | |
---|
Kill 'Em All on alkanut maistua huomattavasti paremmin soittelujen myötä, aliarvostettu lätty munsta. En ymmärrä tuota Blackin hehkutusta, on siinä omat hetkensä vaan täytematskua löytyy liialti. "Support music, not rumors." |
Estranged 09.11.2009 18:09:47 | |
---|
Henkka370: Mitä varten aina 2500 viestin jälkene perustetaan uusi ketju? Ketjut menee 2500 viestin paikkeilla "täyteen" ja täten lukkoon. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Sergei Fallinen 09.11.2009 20:28:38 | |
---|
mitä mieltä ootte sit St. Angerista? Mulle kyl uppoo, sanotte mitä sanotte |
Bald Anus 09.11.2009 21:10:24 | |
---|
Icy-Sun: Sotken törkyiset sormeni Metallica-ketjuun. Olen itse aina pitänyt bändiä sellaisena huolittelemattomana rässähtävänä pumppuna. Bläkki on minusta ylituotettu ja omaa todella yliarvostettuja biisejä. Noin puolet kappaleista miellän hyviksi tai kuunneltaviksi ja puolet ei uppoa. Ride the lightning on taas minusta helposti bändin paras levy. Siitä kuuluu nuoruuden uho ja biisimateriaali on minusta koko levyn ajan hyvää tai ainakin ihan hyvää. Kill em' allilla on pari hienoa kappaletta heavya isolla h:lla, mutta tuotannollisesti vähän turhan raaka ja kyllähän bändi kovin kokematon oli vielä silloin. Kunhan kirjoittelin... Ei ylituotettu, vaan helvetin hyvin tuotettu. Tuotantoon on kyllä panostettu erittäin paljon, muttei ainakaan minun mielestäni liikaa. "Showbisneshän on tämmöstä illuusiota!" ~Tomi Krutsin kaadettuaan rumpusetin viimeisen biisin jälkeen |
Migo 09.11.2009 21:15:15 | |
---|
Mikshän mua huvittaa se, että ketjusta toiseen täällä vertaillaan/kinataan mikä alpumi on parenpi ja sen jälkeen puidaan taas st. angerin saundeja tms. Siis samaa juttua pyöritellään viestistä toiseen. Eihän siinäkään mitään, mutta kuka tästä saa jotain mielihyvää enää? Mut hej, piis mään ja halipatsuippa. Case hieno vaniljam tuoksuinem |
Migo: Mikshän mua huvittaa se, että ketjusta toiseen täällä vertaillaan/kinataan mikä alpumi on parenpi ja sen jälkeen puidaan taas st. angerin saundeja tms. Siis samaa juttua pyöritellään viestistä toiseen. Eihän siinäkään mitään, mutta kuka tästä saa jotain mielihyvää enää? Mut hej, piis mään ja halipatsuippa. Onhan se näin. Mutta kun asiaa täytyy lähestyäkin siltä kantilta, että bändi on aika läheinen niin monelle ihmiselle. Aika monella on jonkun sortin kosketus bändiin ja hevidiggareilla varsinkin. Se tietty aiheuttaa sen, että jengi ei ehkä lue aktiivisesti ketjua mutta haluaa joskus ilmaista mielipiteensä jostakin levystä/biisistä/bändin jäsenestä/yms. Se taasen polkaisee aika helpolla keskustelun uudelleen käyntiin myös "fanien" keskuudessa, vaikka aihetta olisi käsiteltykin jo kuukausi sitten hyvinkin kattavasti. Ei kait tuossa mitään pahaa ole ;) gigity gigity |
Sergei Fallinen 09.11.2009 21:20:06 | |
---|
Migo: Mikshän mua huvittaa se, että ketjusta toiseen täällä vertaillaan/kinataan mikä alpumi on parenpi ja sen jälkeen puidaan taas st. angerin saundeja tms. Siis samaa juttua pyöritellään viestistä toiseen. Eihän siinäkään mitään, mutta kuka tästä saa jotain mielihyvää enää? Mut hej, piis mään ja halipatsuippa. mitä jos antasit vaan fanien puhua siitä mistä ne haluu puhua? mitä muuta missään muussa ketjussa sit tehdään kun puhutaan saundeista tai mietitään mikä albumi on paras. Mut siis onhan st. angerin saundit ihan perseestä, jos totta puhutaan. Muuten levy kuitenkin hyvä |
Migo 09.11.2009 21:25:19 | |
---|
Rhapa: Onhan se näin. Mutta kun asiaa täytyy lähestyäkin siltä kantilta, että bändi on aika läheinen niin monelle ihmiselle. Aika monella on jonkun sortin kosketus bändiin ja hevidiggareilla varsinkin. Se tietty aiheuttaa sen, että jengi ei ehkä lue aktiivisesti ketjua mutta haluaa joskus ilmaista mielipiteensä jostakin levystä/biisistä/bändin jäsenestä/yms. Se taasen polkaisee aika helpolla keskustelun uudelleen käyntiin myös "fanien" keskuudessa, vaikka aihetta olisi käsiteltykin jo kuukausi sitten hyvinkin kattavasti. Ei kait tuossa mitään pahaa ole ;) Joo, onhan tuossakin pointsia, eikä siinä mitään pahaa ole. Se vaan itselle jäänyt mieleen tästä ketjusta, että viesteissä pelkkiä settilistoja tai sitten tätä muuta toistoa viesteissä. Itsellä meni vaan yli hilseen tämä. Sekin vielä, että eihän tänne ole mikään pakko tulla lukemaan näitä viestejä, joten ehkä tulen taas parin vuoden päästä uudestaan. :) Sen verran voin itse osallistua, että Puppets on levyistä mitä parhain ja uusin täyttä kuraa. Case hieno vaniljam tuoksuinem |
Migo 09.11.2009 21:26:45 | |
---|
hibernance: mitä jos antasit vaan fanien puhua siitä mistä ne haluu puhua? mitä muuta missään muussa ketjussa sit tehdään kun puhutaan saundeista tai mietitään mikä albumi on paras. Mut siis onhan st. angerin saundit ihan perseestä, jos totta puhutaan. Muuten levy kuitenkin hyvä Niin, mutta samaa vitin vatvomista topikista toiseen...Nää asiat, mitä nytkin tässä ketjussa on nähtävillä, niin mielestäni aika hyvin on jo käyty läpi aiemminkin. Toisaalta, ehken vain ymmärrä pointsia. Jatkakaa. Case hieno vaniljam tuoksuinem |
Stradlin 09.11.2009 22:06:23 | |
---|
Migo: Niin, mutta samaa vitin vatvomista topikista toiseen...Nää asiat, mitä nytkin tässä ketjussa on nähtävillä, niin mielestäni aika hyvin on jo käyty läpi aiemminkin. Toisaalta, ehken vain ymmärrä pointsia. Jatkakaa. Tiettyjen levyjen haukkumisen lisäksi on hyvä ihan muistin virkistykseksi tai uusien mnet-käyttäjien valistamiseksi aina välillä todeta ääneen, että lars käyttää liikaa wahia ja kirk ompaska. Myös Metallica vs Megadeth on hyvä puida läpi pari kertaa vuodessa. Eikä siinä mitään vikaa ole, kyllä tää vähän niinkuin kuuluu asiaan tällä foorumilla. "He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder |
bedlam 09.11.2009 22:14:30 (muokattu 09.11.2009 22:15:27) | |
---|
hibernance: Mut siis onhan st. angerin saundit ihan perseestä, jos totta puhutaan. Muuten levy kuitenkin hyvä Olen päinvastaista mieltä. Kuvittelisin, että jollain mustan levyn saundeilla St Anger olisi aivan järkyttävä tuotos. Noi soundit itse asiassa tekivät levystä mielenkiintoisen ja kuunneltavan. |