eewo: Muse on mulle käytännössä ainoa 2000-luvun bändi jota kuuntelen ja josta oikeasti pidän (mun musamaku kun on noin muuten jäänyt 60-70 -luvuille...) Ja olen muutenkin myöhännäisherännäinen Musen suhteen... Sama juttu täällä. Harvan nykybändin (lue: 1970-luvun jälkeen levyttäneiden) tuotannosta saan samanlaisia hyviä fiiliksiä kuin Muselta. Myöhäisheränneisyyskin on suhteellisen epämääräinen käsite. Monen muun lempibändin viimeisistä keikoista on pauttiarallaa 40 vuotta, joten tällä hetkellä aktiviisesti toimivan bändin kuuntelu on minulle saavutus sinänsä. Ja eiköhän Musekin vielä muutaman kerran Suomeenkin eksy. Peace |
Antti90 09.11.2009 23:58:35 | |
---|
"Never give up." |
dipshit 10.11.2009 07:10:24 | |
---|
|
sticky fingers 10.11.2009 14:30:47 | |
---|
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
Sahtimies666 02.12.2009 15:27:09 | |
---|
|
Jokapaikanapina 05.01.2010 02:07:48 | |
---|
Kuuntelin Musen tuotannon Spotifysta. Aiemmin vaan Black Holes kokonaan ja uusin vähäsen toiminu mutta ei että, nyt kyllä iski ja lujaa! Menee kyllä heti muutama tai miksei kaikki (paitsi Hullabaloo) hankintaan. Ja Black Holes oli ennestään |
Juntunen 05.01.2010 16:00:08 | |
---|
eräjorma: Yleisesti ottaen ärsyttää semmoinen elitisti asenne, että vanha matsku on aina parasta. En silti oikein tiedä mitä tälle bändille tapahtui Origin of symmetryn jälkeen. Ehkä se on vaan minä. Olen se sitten minäkin. Mulle Showbiz, Origin ja Hullabaloo on parasta Musea. Absolution oli jotenki vähän liian ... *krhöm* pop , ja Black Holes ja tää uus meni sitten ihan kokonaan ohi pateettisuudessaan. Mutta tuo alkupää ja sen ajan livevedot, uijui. |
--Tomppa-- 10.01.2010 18:19:49 | |
---|
Jokapaikanapina: Kuuntelin Musen tuotannon Spotifysta. Aiemmin vaan Black Holes kokonaan ja uusin vähäsen toiminu mutta ei että, nyt kyllä iski ja lujaa! Menee kyllä heti muutama tai miksei kaikki (paitsi Hullabaloo) hankintaan. Ja Black Holes oli ennestään Mikäs vika Hullabaloossa? M4ss3 m/: HEviä soitetaan vain hevikepeillä8-) |
jarkkkk 11.01.2010 07:10:32 | |
---|
--Tomppa--: Mikäs vika Hullabaloossa? Leikkaus. Ainakin mun mielestä. miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream |
rocky0 11.01.2010 14:27:18 | |
---|
Onha se Hullabaloo myöskin tavallaan oma albuminsa. Tiedä kumpaa sitten tarkotettiin. |
marchangel Miquel 11.01.2010 20:08:48 | |
---|
Resistancesta julkaisemmassa sinkkua! Videosta on jo pätkä nähtävänä, en jaksa linkata. ;) Distant future. Year two thousand. Humans are dead. |
nikomati 11.01.2010 20:27:26 | |
---|
ja kovasti on jälleen huhua bändin tulevan kesän festivaalivierailusta suomessa. juhani merimaa jopa kertonut ruisrockin laittaneen tarjouksen vetämään. saas nährä. koskaan ei voi olla liian gay |
Basismi 12.01.2010 00:16:11 | |
---|
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
rocky0 12.01.2010 18:17:55 | |
---|
nikomati: ja kovasti on jälleen huhua bändin tulevan kesän festivaalivierailusta suomessa. juhani merimaa jopa kertonut ruisrockin laittaneen tarjouksen vetämään. saas nährä. No vitalis! Menin vannomaan vuoden 2008 paskamakusuussa-reissun jälkeen, että en enää lähde ko. kinkereille, mutta olin siellä nyt 2009 ja pahalta näyttää tämänkin vuoden kannalta! |
--Tomppa-- 13.01.2010 18:27:19 | |
---|
Loco happy: Leikkaus. Ainakin mun mielestä. No deeveedeetä en ole kattonu, mutta ainakin pelkät ääniraidat ovat ihan kelposia. M4ss3 m/: HEviä soitetaan vain hevikepeillä8-) |
marchangel Miquel 13.01.2010 18:50:22 | |
---|
Basismi: Musta uprising on kappaleista ??? paras, mutta olenkin myöhäisherännäinen joten vanhaa painolastia ei ole aiemmilta levyiltä kertynyt. Distant future. Year two thousand. Humans are dead. |
Basismi 14.01.2010 20:59:58 | |
---|
marchangel Miquel: kappaleista ??? Heh, siis Resistance :) Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
marchangel Miquel 14.01.2010 21:25:09 | |
---|
Basismi: Heh, siis Resistance :) Monet ovat väittäneet että Resistancella Muse palaa takaisin Showbizin tasolle. Itsestäni tämä väite on täyttä paskaa. Musen kaikki levyt ovat kaikki omalla tavallaan parhaita, kuitenkin Absolution on itselle se tärkein. Muut kakkosena. Distant future. Year two thousand. Humans are dead. |
Informaatiokameli 15.01.2010 00:40:33 | |
---|
marchangel Miquel: Musen kaikki levyt ovat kaikki omalla tavallaan parhaita, kuitenkin Absolution on itselle se tärkein. Muut kakkosena. Itsellä sama homma. Kaikki levyt, jopa Resistance joka oli aluksi karmaiseva pettymys, ovat aivan huikeita mutta Absolutionilla bändi on jotenkin vaan parhaimmillaan vetäen yhä sitä perus poppirokkilinjaa maustellen hommaa tuolla mahtipontisella pörinällään. Ja olihan se ensimmäinen Musen levy johon tuli muinoin tutustuttua ja hurahdettua, joten ihan ymmärrettävästi se on myös päällystetty muistojen kullilla, mikä saattaa hämätä absoluuttista totuutta. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Osmo 15.01.2010 08:11:38 (muokattu 15.01.2010 08:16:02) | |
---|
joten ihan ymmärrettävästi se on myös päällystetty muistojen kullilla Jotenkin revähdin totaalisesti tähän. Ehkä se on tämä perjantai. Plussa hienosta aamun avauksesta! Edit. Niin ja jos aiheeseenkin jotain sanoisin, niin mun mielestä Muse on kehittynyt kerta kerralta ihan mielenkiintoiseen suuntaan. Kuitenkin ainakin itselleni aika kausiluontoista musaa, eli viettää usein hiljaiseloa levyhyllyssä, kunnes bändin löytää "uudestaan". Tämä on toisaalta hieno ominaisuus, sillä se riemu on vilpitön, kun tajuaa että tämähän olikin loistava bändi. Uusinta en itseasiassa ole vielä kuunnellut. Odottelen taas uutta Muse-kautta. Pixies. |