Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Huivi päähän
1 2
Flash
04.03.2004 13:52:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monilla lyhythiuksisilla ja/tai kaljuuntuvilla rokkareilla näkee päässä kietaistuna huivin, josta lähtee sitten sellainen pitkänä roikkuva lärpäke. Tämä luo ikäänkuin illuusion pidemmistä hiuksista (ja peittää luonnollisesti kaljun:)) ja tuo ehkä lookiin enemmän rockhenkisyyttä. No, itse ajattelin vähän samanlaista ratkaisua, ei siksi, että olisin kaljuuntumassa, vaan siksi että ei jaksaisi alkaa kasvattelemaan pitkiä hiuksia enää tällä iällä. :)
 
Mikälaista (kokoista) huivia suosittelette ja miten se tulisi sitoa? Mistä löytyisi sopivan rock henkisiä rättejä?
 
Rock And Roll Can Never Die
Suicider
04.03.2004 14:02:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.stuntman.fi

Ite tilasin tuolta,solmimisen kans oli itelläki ongelmia mutta kyllä se ny luonnistuu,vähä vaikia selittää sitä solmimista.Teet ensin semmosen kolmion siitä,eli vedät kulmasta kulmaan ja sitte päähän silleen että sen kolmion kärki(se lipare joka roikkuu takana) jää sen solmun alle ja jotenki silleen,,et varmaan tajunnu, mutta en minäkään...:)
 
Pääasia että on hauskaa!!!!perskele
Stain
04.03.2004 14:29:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei siksi, että olisin kaljuuntumassa, vaan siksi että ei jaksaisi alkaa kasvattelemaan pitkiä hiuksia enää tällä iällä. :)

 
Niinhän ne kaikki sanoo... ;)
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
-memmu-
04.03.2004 15:52:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.leatherheaven.com
 
kuvastossa oli jopa näytetty erillaisia tapoja miten se rätin laittaa päähän.
 
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti...
Kassu
04.03.2004 16:45:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.leatherheaven.com
 
kuvastossa oli jopa näytetty erillaisia tapoja miten se rätin laittaa päähän.

 
Ei tuolla sivulla ainakaan?
 
-memmu-
04.03.2004 16:55:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tuolla sivulla ainakaan?
 
en tiedä mitä siellä on ja mitä ei. en ole jaksanut katsoa.tuo kuvasto minulla on ja sieltä löytyy kaikennäköstä.
 
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti...
hanuristi
04.03.2004 17:26:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie aattelin jonkin huivin hommata päähäni kun ei hiuksia aina jaksa laittaa.Ja laittamatta ne on lähinnä järkyttävän näköiset, kun ne ei ollut lyhyenä "tasapitkät" ja on nyt kasvanut eripituisten karvojen pehkoksi.
 
"Jenni oli poissa,ei siis ollut koulussa" - luokanvalvojamme Eila Salenius poissaolovihossani. IHKK #1
Rocktähti
04.03.2004 18:07:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä pidän huivia kaulassa. On niin magee fleda ettei sitä kannata päähän laittaa.
 
*RockiStara89* Fan Club - Turpa kiinni ja nussi
Jani The Rock
04.03.2004 18:35:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huivihan laitetaan tietysti päähän siten, että sen voi solmia leuan alta mummotyyliin. Suosittelen päivystämistä paikallisen vanhainkodin tai palvelutalon nurkilla; siellä pääsee bongaamaan klassista huivimuotia.
 
Rough and tough and plenty mean.
stickyfinger
04.03.2004 18:50:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo huivin päässä pitäminen on kyseenalaista.
Joillekin (harvoille ) se sopii, suurin osa näyttää vaan typerälle se päässä.
Ja jos / kun sitä päähän rupeaa sovittelemaan, niin se pitää laitta siis niin ettei se peitä koko päätä, vaan on ikään kuin tuossa otsalla.
 
Mutta niinkuin joku tuossa mainitsikin, minäkin pidän huivia kaulassa, en päässä. Tukkahan siinä menee sekaisin.
 
Shake your money maker!
noir
04.03.2004 19:57:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kiedon huivin päähän seuraavankaltaisenlaisella tavalla:
 
Taitetaan huivi kolmiomaiseksi siten, että toinen puoli on isompi, eli ei kulmasta kulmaan. Tämän jälkeen taitetaan isomman kolmion puolelle n. 5cm kaistale, joka jää solmittaessa ulkopuolelle. Kolmion kärki vedetään solmun alta ja sivuille mahdollisesti syntyvät "mummolärpäkkeet" sullotaan sivujen ja pään väliin.
 
Isommalla huivilla voitaneen taittaa puhtaasti kolmioksi kulmasta kulmaan, pienemmillä saadaan kolmioiden kokosuhteita muuttamalla pienempikin huivi riittämään.
 
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Kassu
04.03.2004 20:02:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kiedon huivin päähän seuraavankaltaisenlaisella tavalla:
 
Taitetaan huivi kolmiomaiseksi siten, että toinen puoli on isompi, eli ei kulmasta kulmaan. Tämän jälkeen taitetaan isomman kolmion puolelle n. 5cm kaistale, joka jää solmittaessa ulkopuolelle. Kolmion kärki vedetään solmun alta ja sivuille mahdollisesti syntyvät "mummolärpäkkeet" sullotaan sivujen ja pään väliin.
 
Isommalla huivilla voitaneen taittaa puhtaasti kolmioksi kulmasta kulmaan, pienemmillä saadaan kolmioiden kokosuhteita muuttamalla pienempikin huivi riittämään.

 
Juuri näin. Mummolärpät sisälle. Ne on urpon näköset jos ne jättää roikkuu jeejee
 
Suicider
04.03.2004 22:05:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitetaan huivi kolmiomaiseksi siten, että toinen puoli on isompi, eli ei kulmasta kulmaan.

Jees tuota pitää kokeilla ku ei se mun rätti niin iso oo,saa sen kyllä päähän sillainki että kulmasta kulmaan vetää mutta jep,,,,ja ne lärpäkkeet tosiaan survotaan sisään:)
 
Pääasia että on hauskaa!!!!perskele
Flash
05.03.2004 10:40:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia kaikille hyvistä neuvoista. Pitänee testata heti tänään tuota huivin sitomista oluen oton lomassa. :)
 
Rock And Roll Can Never Die
Siivekäs
03.04.2004 00:14:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai sellainen harso jossa roikkuu takana lisää harsoa, sellainen joka meidän koulun wannabe minä-olen-se-kovin-hopparijätkä -pellellä on päässään? Jos sellaisen tahdot, älä hanki. Se on ruma.
 
Ahti Tuumiainen
29.05.2016 19:12:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flash: No, itse ajattelin vähän samanlaista ratkaisua, ei siksi, että olisin kaljuuntumassa, vaan siksi että ei jaksaisi alkaa kasvattelemaan pitkiä hiuksia enää tällä iällä. :)
 
Eihän sitä tukkaa tarvitse kasvatella. Itsestäänhän se kasvaa.
 
SnowCrow
30.05.2016 03:08:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ahti Tuumiainen: Eihän sitä tukkaa tarvitse kasvatella. Itsestäänhän se kasvaa.
 
Tää oli tärkeä kommentti tähän 12 vuotta vanhaan keskuteluun kyllä. :)
 
Madwill, power metallia: https://www.facebook.com/madwillband
Flash
30.05.2016 07:10:15 (muokattu 30.05.2016 07:12:26)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh, tuli muuten kasvatettua vähän tämän episodin jälkeen pitemmät hiukset kun en tuota huivipelleilyä jaksanut. :)
 
Live Music Is Better!
lapio
14.06.2016 08:43:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukava kuulla, että vuosien jälkeen tarina sai onnellisen lopun.
sticky fingers
16.06.2016 08:55:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flash: Heh, tuli muuten kasvatettua vähän tämän episodin jälkeen pitemmät hiukset kun en tuota huivipelleilyä jaksanut. :)
 
Eli minkä ikäinen olet nyt? Jos kaksitoista vuotta sitten tuntui, että ikää on liikaa tukan kasvattelua ajatellen...
 
"Giving up is a gateway drug"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «