Aihe: Millbrookin zipulat
1
Jaska
04.03.2004 15:21:04
Ostin tollaset 5A kapulat kaupasta kun 8 eurolla sai. Ja yllätyin kyllä. Ihan laatukamaa. Tuntuvat tosin vähän pehmeiltä, mutta joustoa on sopivasti ja tippi on hyvän muotoinen ja hyvin painotettu.

Mutta kysyisin että mitä tuo koko kirjainrykelmä siinä oikein tarkottaa?
Eli MB-S5A

Siis 5A on tottakai tuo peruskoko mutta entä tuo MB-S?
Ihan vaan sitä varten kysyn että mahtaakohan olla jotain muuta puuta kun Hand Selected America hickory (onpa muuten puun nimi pitkä, ovat kai puutkin sitte pitkiä, mutta amerikassahan kaikki on isompaa :P )
jee
Guido
04.03.2004 15:40:54
Mutta kysyisin että mitä tuo koko kirjainrykelmä siinä oikein tarkottaa? Eli MB-S5A

MillBrook Sticks 5A..?
Ammattiprofesionaalista!
EH
04.03.2004 15:44:06
En kyllä noista kirjaimista osaa sanoa, mutta kerran olen tuommoiset kepit mennyt ostamaan ja saa riittää kerta mulle. Taitavat olla ainoat kapulat, jotka olen saanut ihan napsahtamalla rikki. Voi toki olla että kyseinen pari oli susi.
There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
Mikko A
04.03.2004 20:45:34
Ostin kerran tuommoset Millbrook-kapulat (tai oikeastaan vinguin ne kaupan päälle), mutta enpä ehtiny niillä iskuakaan lyödä, kun yks 9-10-vuotias pikkujannu lainas niitä ja palautti puolen tunnin päästä puoltoista keppiä.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Jaska
04.03.2004 22:26:12
Siis tuon puunhan nimi on hickory eli hikkori, kapulat ovat siis käsin valittua amerikkalaista hikkoria. ;)

heh, juu, tämän tiesin, viestissäni piili vitsi :D

Salesvuo ja vissiin Kepa käyttää millbrookin keppejä, ehkä ne on jotain speciaali tikkuja sitte.
jee
grooveri
08.03.2004 11:53:47
Mulla on ollu yhet millbrookit joskus ja ne oli 7A ja niissä oli kirjain yhdistelmä MB-KEPA !!

Hyvät kapulat oli kestikin ainaki kuukauden mikä on 7A kapuloille aika hyvin.
??
napander
08.03.2004 13:32:30
Ostin tollaset 5A kapulat kaupasta kun 8 eurolla sai.

Missäs sie noin kovaa hintaa milbrookeista maksoit? Jyväskylän musapörssissä milbrookit on sen 6,3€.
Jaska
08.03.2004 13:55:28
Mulla on ollu yhet millbrookit joskus ja ne oli 7A ja niissä oli kirjain yhdistelmä MB-KEPA !!

Hyvät kapulat oli kestikin ainaki kuukauden mikä on 7A kapuloille aika hyvin.

Juu, taitaa sitte olla just ne Kettusen omat.
jee
uiypph
12.03.2004 17:02:20
Halvemmat Millbrookit ovat valkopyökkiä,ja kalliimmat american hickorya.Kaikkien merkkien kalleissakin malleissa voi olla susikappaleita-ainakin mulle niitä on osunut.Edullisemmat Novat ja Millbrookit ovat saattaneet toimia oikeinkin hyvin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)