Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Robbien uus sinkku.
1
Meisseli
02.11.2009 18:32:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On pirun hyvä! Toivottavasti myös muu levy onnistui.
 
Musiikin opiskelija
Hannubal
02.11.2009 19:04:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meisseli: On pirun hyvä! Toivottavasti myös muu levy onnistui.
 
Mullakin on joku sairas perversio Robbien musiikkiin. Jotenkin hän osaa tehdä ihan omansa tyylistä poppia radion soittolistoille. Edellinen Rudebox oli tosin pieni harhalyönti, turhaa modernia konesämpeä taustalla. Tämä uusi vaikuttaa taas perusrokilta. Bodies on komea biisi kun pääsee sisään.
 
Eivät juurikaan kosketa mitkään seinän toisen puolen sattumukset suojaan kuutioon kaikelta kasvan kiinni panssaroinnin sisäpintaan
zekeode
02.11.2009 19:15:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi parhaita lavaesiintyjiä sitten Elviksen... Tästä keskustelusta tulikin mieleen, että pitää parin viikon takainen Lontoon keikan DVD kopioida mutsille. :)
jassi
02.11.2009 19:26:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juutuubilla oli iso osa, jos ei kaikki, biiseistä kuultavissa. Valjuksi jätti, vaikka vähän niinku fani olenkin. Liikaa Pet Shop Boyssia tässä uudessa matskussa. Olis pitäny vaan sen Guy Chambersin messissä biisintekijänä. Tekivät hurjan hyviä ralleja kimpassa. Ja tähän liityen vielä, että ehdottomasti kannattaa lukea Robbie kirja nimeltä Feel. Parhaita musakirjoja, like evö.
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
DJKaaos
02.11.2009 19:28:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En herran tuotoksia varsinaisesti kuuntele, mutta se Supreme oli kyllä hyvä biisi aikoinaan ja etenkin sen musavideo. Sing When Youre Winning -levyltä löytyi myös muutama muu ihan hyvä biisi.
 
Minä olen minä.
Käyttäjätunnus
02.11.2009 20:30:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljon on hyviä biisejä herralla, mut tästä uudesta en tykkää sitten yhtään. Ihampaska...
 
Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher
dipshit
05.11.2009 20:15:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Robbie on siis ihan paras. Aivan mieletön live-esiintyjä, sai ainakin minut fanikseen puhtaasti Live at Knebworth-keikan takia, todella, todella hieno livetaltiointi. Myös suurin osa biiseistä on helvetin hyvää poppista, mulle etenkin uppoaa ne hempistelybiisit kuten She's The One, Feel, Better Man ja ehkä yksi kaikkien aikojen kauneimmista kappaleista Angels.
 
Uutta levyä odotellaan innolla, ja huomenna onkin suunnitelmissa ottaa iltasella vähän kaljaa ja kuunnella Robbien uutta levyä Spotifystä. How gay is that? :D
 
Vituttaa vaan kun jäbä ei (ainakaan joidenkin huhujen mukaan) ole lähdössä maailmankiertueelle uuden levyn tiimoilta. Olisin varmasti mennyt katsomaan.
 
Isodee
06.11.2009 19:30:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolta pääsee kuuntelemaan uutta tuotosta. Näin ensikuulemalta ainakin mä diggaan. Alkupää on sitä perinteisempää Robbieta.
http://www.robbiewilliams.com/disco … lbums/reality-killed-the-video-star
 
dixi19
07.11.2009 20:35:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jassi: Olis pitäny vaan sen Guy Chambersin messissä biisintekijänä. Tekivät hurjan hyviä ralleja kimpassa.
 
Chambers on kyllä messissä uudella levyllä.
 
Kyllä tämä uusi albumi aikas hyvä teos on. Alkuun hidastempoisten biisien määrä ihmetytti, varsinkin kun Bodies antoi odottaa aika lailla erilaista albumia. Mutta kuuntelukertojen kasvaessa tuntuisi, että tämä on parempi kuin ainakin Rudebox ja ehkä myös parempi kuin Intensive Care.
 
anomus.com
Volcom
07.11.2009 21:08:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paskaahan se oli musiikkivideota myöten
 
Cinerama
07.11.2009 21:43:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa kamaahan tämä on. Last Days Of Discosta pidän erityisesti. Ja voin hyvin kuvitella että varsinkin livenä nämä toimi.
 
Save a tree... Eat a beaver.
jassi
08.11.2009 08:01:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eipä oo vanha kunnon hittinikkari Chambers mukana ku yhellä ainokaisella biisillä. Ei yks biisi vielä levyä tee=)
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
jassi
09.11.2009 17:44:55 (muokattu 09.11.2009 18:35:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on koko älppy Spotifyssä kuunneltavissa. Mun laskujen mukaan kolme hyvähköä biisiä, loput aikamoista caccaa. Joku kumma Petshopboys fiksaatio tuolla Robilla.
 
Ei ku on siellä se viis hyvää rallia. Loput ei tuu kasvamaan vaikka kuinka kuuntelis ja yrittäis.
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Hannubal
18.11.2009 18:22:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taidan olla ainoa maailmassa, joka tästä levystä tykkää. Kun kaikki kriitikot on tämän jo lytännyt. Ihan kelvollista kamaa, You Know Me, Do You Mind ja Wont Do That ovat ihan yhtä kovaa kamaa kuin muutkin Robbien kovimmat hitit. Diskobiisit ensin vierastuttivat, mutta nekin ovat yllättävän tarttuvia. Last Days Of Disco ja Difficult For Weirdos varsinkin saavat tanssijalan vipattamaan.
 
Bodies ja Superblind ovat siitä jänniä, että ne alkavat hyvin elektronisilla soundeilla, mutta kertosäkeeseen mennessä ne ovat lähes perinteistä kitarapoppia.
 
Eivät juurikaan kosketa mitkään seinän toisen puolen sattumukset suojaan kuutioon kaikelta kasvan kiinni panssaroinnin sisäpintaan
jassi
18.11.2009 19:10:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa tuo Blasphemy olla mun makuuni levyn hienoin biisi. Ja kuinka ollakkaan, biisintekijä partnerina on vanha kunnon Chamberssi.
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
dazed
19.11.2009 15:16:07 (muokattu 19.11.2009 15:22:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä biisiä ja esitystä on tullut dikkailtua.
 
Loistava lavakarisma , huomatkaa De Niro-imitaatio.
 
Me and my monkey: http://www.youtube.com/watch?v=Wz1FfqpZw_8
 
I`m not a great player, but I can make it howl.
masterhat
19.11.2009 21:27:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boodies on kyllä todella mahtavuutta, taitaa mennä jopa IAMX:n think of englandin ohi, jos vuoden kovinta julkastua biisiä haetaan.
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «