markkuliini 07.11.2009 13:35:27 | |
---|
Kailis: Please älä. Vanha on aika pistämätön. Meni jo! :P Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
ultra 07.11.2009 13:40:42 (muokattu 07.11.2009 13:41:21) | |
---|
markkuliini: Jeps, tuo "eiks ammattireiskat oo keikalla" on vaan aika hassu läppä. Onhan ne keikalla mutta on ne joskus kotonakin. Ja onhan hotelleissakin netti nykyään. :) Kyllä mä oon mun sukunimen takia ammattiReiska! :D Ennen oli sentään kiertueet kiertueita ja internetistä ei ollut tietoakaan.. Ja joo se oli paska läppä, mutta niin oli tarkoituskin.:) |
Kailis 07.11.2009 13:41:06 | |
---|
markkuliini: Meni jo! :P Snaippasin tuon sun vanhan ja sävelsin omaa päälle. |
Kailis 07.11.2009 13:43:27 | |
---|
ultra: Ennen oli sentään kiertueet kiertueita ja internetistä ei ollut tietoakaan.. Ja joo se oli paska läppä, mutta niin oli tarkoituskin.:) Mä tein duunikseni 20 vuotta, mutta ei kai sitä lasketa kun välissä kävin tienaamassa voita leivän päälle. Pääsääntöisesti kuitenkin tein. |
markkuliini 07.11.2009 13:43:48 | |
---|
ultra: Ja joo se oli paska läppä, mutta niin oli tarkoituskin.:) Olet ilmeisesti kakkahuumorin ystävä? Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
hollmi-5 07.11.2009 14:26:55 | |
---|
drumm: Mnetin virallinen "asiantuntijaraati" koostuu henkilöistä, joilla olisi enemmän annettavaa roudarit.netissä tai puukäsityönopettajat.netissä jne. En ihmettele, että täällä ei ole montaa ammattilaista aktiivisina jäseninä. drummin perinteinen vittuilulinja se vaan jatkuu. Ei anna muuta, mutta jaksaa vinoilla. Liian helppoa. Aivan liian helppoa. Tuosta kukaan saa mitään irti. Sua varmaan harmittaa, kun joku on vaikkapa teknisen työn ja rummunsoiton opettaja ;-) Sitten se käy 60 kertaa vuodessa keikallakin... Soundit, piuhat ja kajarit. |
kincy 07.11.2009 15:02:52 | |
---|
hollmi-5: Hernettä nenään vain:-) Kai kuuntelitte ääninäytteen. Rummut eivät olleet oikein vireessä ja soitto oli kauniisti sanottuna melko kehno esitys. Kuuntelin ääninäytteet. En kommentoi tuota rumpuvertailua sen tarkemmin, sanon vain, että minusta oli ihan hatunnoston arvoinen suoritus. Akahito oli vaivaa nähnyt tuossa ja superostis antanut siihen hyvät puitteet. Pointti tässä ei ollutkaan tämä vertailu, vain se, miten asennoiduit. Lyttäsit heti ja rivien välistä on luettavissa, kuinka itse olet niin paljon parempi ja olisit tuon rumpuvertailunkin hoitanut miljuunasti paremmin. Tiedät kyllä paljon rummuista ja sitä arvostan, mutta välillä voisi vähän miettiä mitä sitä laukoo menemään. Ja sama yleisesti myös muille näille "paremmille" ja "vanhemmille" henkilöille. Ei tänne foorumille kauheasti enää edes tule uusia käyttäjiä kun eivät ne uskalla mitään aloittelijakysymyksiä kysyäkkään, heti on kuitenkin "ammattilaiset" lyttäämässä ja jauhamassa roskaa. Kaikki meistä on joskus ollut aloittelijoita "tyhmien" kysymyksiensä kanssa. Ääh..Mä meen soittamaan. |
kincy: Pointti tässä ei ollutkaan tämä vertailu, vain se, miten asennoiduit. Lyttäsit heti ja rivien välistä on luettavissa, kuinka itse olet niin paljon parempi ja olisit tuon rumpuvertailunkin hoitanut miljuunasti paremmin. Tiedät kyllä paljon rummuista ja sitä arvostan, mutta välillä voisi vähän miettiä mitä sitä laukoo menemään. Ja sama yleisesti myös muille näille "paremmille" ja "vanhemmille" henkilöille. Ei tarvitse rivien välistä mitään tulkita. Sanoin oman mielipiteeni. Ei tänne foorumille kauheasti enää edes tule uusia käyttäjiä kun eivät ne uskalla mitään aloittelijakysymyksiä kysyäkkään, heti on kuitenkin "ammattilaiset" lyttäämässä ja jauhamassa roskaa. Kaikki meistä on joskus ollut aloittelijoita "tyhmien" kysymyksiensä kanssa. Ääh..Mä meen soittamaan. Olet ihan oikeassa. Välillä tulee lauottua liian suoraan, mutta mielestäni testin tekijät eivät aivan alottelijoita olleet, testitulos oli ikäänkuin etukäteen päätetty (halvat ihan yhtä hyvät, kuin kalliit) ja jos vaivaa näkee, niin loppuun asti pitäisi säilyttää analyyttinen ote. Ja se, että asiantuntijat eivät viitsi kokeilla edes toisia lyöntikalvoja -saati tunne maailman yleisimmän rummun mittaa- ei enää mulle myy juttua. Mediakriittisyys siis... Soundit, piuhat ja kajarit. |
wardog 07.11.2009 17:24:15 | |
---|
Niq: Mä taas tykkään m.netistä kun täällä pyörii vanhaa kokenutta kalustoa, rumpalit.netissä taas on tää perinteinen heviteiniosasto niin yliedustettuna ettei kiinnosta juurikaan siellä pyöriä. Vanhoilla jarruilla on oma tapansa kommunikoida ja herättää keskustelua. Mieluummin näin kuin yhtenäinen nyökkiminen jenkkityyliin, mitä tuo rumpalit.net on pullollaan. Virhe! Tyhjä tai liian hyvin kiteytetty. |
uiypph 07.11.2009 19:29:07 (muokattu 07.11.2009 19:36:01) | |
---|
Aikamoista juupasjaapas -jauhamista tämän saitin keskustelut tunutuvat nykyään olevan. |
hollmi-5 07.11.2009 19:39:06 | |
---|
uiypph: Aikamoista juupasjaapas -jauhamista tämän saitin keskustelut tunutuvat nykyään olevan. Olikos sulla joku puulaji mielessä? Anna tulla vaan ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 07.11.2009 19:41:29 | |
---|
hollmi-5: Olikos sulla joku puulaji mielessä? Anna tulla vaan ;-) Häkämiestä lainatakseni; Jarrah, jarrah ja jarrah. |
lare21 08.11.2009 09:52:30 | |
---|
hollmi-5: Olikos sulla joku puulaji mielessä? Anna tulla vaan ;-) Juupa jaapas puulaji vittumainen soundi:D Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
Lucky 7 08.11.2009 19:07:58 | |
---|
Eikös tän keskustelun pitäny koskee puulajeja, eikä puupäitä? Se mitä ei muista, ei pidäkään muistaa. |
hollmi-5 08.11.2009 19:10:45 | |
---|
Lucky 7: Eikös tän keskustelun pitäny koskee puulajeja, eikä puupäitä? Ne nyt on menny tässä sekaisin. Päät ja pannut. Kuka kääntää takaisin? Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 08.11.2009 19:16:11 | |
---|
hollmi-5: Ne nyt on menny tässä sekaisin. Päät ja pannut. Kuka kääntää takaisin? Manaaja kehiin....! Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Nolte 08.11.2009 22:50:51 | |
---|
lare21: Muutes löysin tälläsenhttp://www.rumpalit.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=4831 Joku tuontyyppinen kunnolla tehty semipro vs pro -settivertailu olisi ehdottomasti paikallaan. Saman tyylisillä rungoilla ja kalvoilla varustetut samanmerkkiset pannut, toiset vähän kalliimmat, toiset vähän edeullisemmat. Siihen riviin vaan. Ehkäpä kaksilla erilaisilla kalvoilla kolattaisiin kumpaakin settiä kohtuullisen tasoisen äänityslaitteen edessä. Eiköhän se olisi suunnilleen siinä. Omat Yamahat antaisin tuollaiseen mielelläni, silläkin uhalla, että ne todettaisiin kovasti paljon isovejiään huonommiksi rummuiksi. Tieteen nimissä pitää olla valmis uhrautumaan. Nääs. Tätä en allekirjoita! |
Kailis 09.11.2009 00:11:42 (muokattu 09.11.2009 00:12:18) | |
---|
Lucky 7: Eikös tän keskustelun pitäny koskee puulajeja, eikä puupäitä? Tähän asti koskikin. Ota bubing... eiku buranaa jos puupäähän koskee. Hahahahaahaaaa!!! |
lare21 09.11.2009 17:04:21 | |
---|
Löytäisittekö jonkun testin tästä mcx-sarjasata?? Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |