lare21 06.11.2009 17:10:36 | |
---|
hegma: Kaavioita saundista eri puulajeilla olen Pearlin sivuilla ainakin nähnyt. Eipä ne tietenkään ole mitään soundin absoluuttisia totuuksia, mutta kyllä siitä vertailemaan kykenee. Pistäppä linkkiä meinaan ite en ole sieltä löytänyt. Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
lare21 06.11.2009 17:18:03 | |
---|
Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
hollmi-5 07.11.2009 00:33:31 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
kincy 07.11.2009 11:14:03 (muokattu 07.11.2009 11:16:41) | |
---|
hollmi-5: Ihan amatöörien puuhastelua. Esimerkiksi Supraphonickia ei ole 5,5" -mitalla olemassakaan. Muutenkin puukorvien jutskaa, joka keskittyy aivan liikaa kuvien esittelyyn. Sä oot kyllä hieno mies hollmi:) Juuri tämmöisen meiningin takia tämän palstan taso on laskenut vertailuna esim. vuodesta 2004 (kyllä, olen liittynyt tänne muistaakseni vuonna 2002, nimimerkkiä jouduin vaihtamaan) merkittävästi. Lisäksi samat ihmiset jauhaa rölöä minkä ehtii, oikeasti asiaa tulee todella vähän. Tämän sivuston parhautta onkin enää tori, keskustelu ei hirveästi jaksa enää kiinnostaa. Sen huomaa myös selaillessaan muita foorumeja, siellä on uutta jengiä, eikä näitä vanhoja naavapartoja kuin täällä. Keskustelu on elävämpää ja huomattavasti rakentavampaa. Itku. Saan nyt virallisen m.netin vihan, mutta ei voi mitään. Noh, onneksi todellakin on muitakin foorumeita, käytän mieluummin niitä. |
ultra 07.11.2009 11:30:21 (muokattu 07.11.2009 11:30:35) | |
---|
hollmi-5: Ihan amatöörien puuhastelua Niin no.. Montako ammattilaista meillä täällä pyörii? Äkkiseltään tulee parit mieleen ja kumpikaan niistä ei asu Savonlinnassa. Asiantuntemus ok - asenne ei. Eikö sitäpaitsi tunnollisen perheenisän pitäis olla tuohon aikaan nukkumassa eikä jurrissa kirjoittelemassa nettiin elämänviisauksia?:) |
TAMAS 07.11.2009 12:19:01 | |
---|
kincy: Sä oot kyllä hieno mies hollmi:) Juuri tämmöisen meiningin takia tämän palstan taso on laskenut vertailuna esim. vuodesta 2004 (kyllä, olen liittynyt tänne muistaakseni vuonna 2002, nimimerkkiä jouduin vaihtamaan) merkittävästi. Lisäksi samat ihmiset jauhaa rölöä minkä ehtii, oikeasti asiaa tulee todella vähän. Tämän sivuston parhautta onkin enää tori, keskustelu ei hirveästi jaksa enää kiinnostaa. Sen huomaa myös selaillessaan muita foorumeja, siellä on uutta jengiä, eikä näitä vanhoja naavapartoja kuin täällä. Keskustelu on elävämpää ja huomattavasti rakentavampaa. Itku. Saan nyt virallisen m.netin vihan, mutta ei voi mitään. Noh, onneksi todellakin on muitakin foorumeita, käytän mieluummin niitä. Oli kyllä muuten ihan huippujuttu että joku tämän otti esille. Itse ihan samalla kannalla. Täällä kun lueskelee näitä juttuja niin tulee siihen lopputulokseen että ei ole rumpujen soitto mikään leikin asia. Ei ainakaan naurata. Itsekkin pidin parin vuoden tauon tästä ihan juuri sen takia kun täällä oli semmosta paskanjauhamista suoraan sanottuna. Enkä kyllä sanoisi että tämä tällä hetkellä yhtään se parempaa on. Tulipa sanottua seki asia. :) |
zak69 07.11.2009 12:33:51 | |
---|
Niin totta äskeiset kommentit. Ehkä näille "paremmille" rumpaleille pitäisi perustaa oma saitti, AmmattiMuusikoiden.net?? (lue: itseään paremmat soittajat) "No pojat pojat, ei se sointu vaihtamalla parane....." |
hollmi-5 07.11.2009 12:40:37 | |
---|
Hernettä nenään vain:-) Kai kuuntelitte ääninäytteen. Rummut eivät olleet oikein vireessä ja soitto oli kauniisti sanottuna melko kehno esitys. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Niq 07.11.2009 12:55:43 | |
---|
hollmi-5: Hernettä nenään vain:-) Kai kuuntelitte ääninäytteen. Rummut eivät olleet oikein vireessä ja soitto oli kauniisti sanottuna melko kehno esitys. Täytyy kyllä kompata hollmia tässä asiassa. Kuunteliko kukaan oikeasti tuota klippiä? Ihan mitkä tahansa rummut soi noin "hyvin" kun ne virittää ihan päin hanuria. Muutenkin tuntuu olevan enemmän intoa kuin taitoa ja tietämystä. Eihän siinä mitään väärää ole, mutta on aika hölmöä antaa jollekkin ummikkoaloittelijalle se väärä kuva että hyvät rummut hyvässä vireessä kuulostaa jokseenkin tuolta ja että noissa rummuissa ei suurta soundieroa ole. Nythän se ero ei tule mitenkään esiin kun rumpu itsessään ei soi. Mä taas tykkään m.netistä kun täällä pyörii vanhaa kokenutta kalustoa, rumpalit.netissä taas on tää perinteinen heviteiniosasto niin yliedustettuna ettei kiinnosta juurikaan siellä pyöriä. Vanhoilla jarruilla on oma tapansa kommunikoida ja herättää keskustelua. Mieluummin näin kuin yhtenäinen nyökkiminen jenkkityyliin, mitä tuo rumpalit.net on pullollaan. Vaikka nyt saankin rumpalit.netin vihat puolelleni... "An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong." |
markkuliini 07.11.2009 12:57:30 | |
---|
Niq: Mä taas tykkään m.netistä kun täällä pyörii vanhaa kokenutta kalustoa, rumpalit.netissä taas on tää perinteinen heviteiniosasto niin yliedustettuna ettei kiinnosta juurikaan siellä pyöriä. Näin minäkin olen sen kokenut. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
drumm 07.11.2009 13:02:52 | |
---|
Mnetin virallinen "asiantuntijaraati" koostuu henkilöistä, joilla olisi enemmän annettavaa roudarit.netissä tai puukäsityönopettajat.netissä jne. En ihmettele, että täällä ei ole montaa ammattilaista aktiivisina jäseninä. |
Kailis 07.11.2009 13:14:59 | |
---|
drumm: Mnetin virallinen "asiantuntijaraati" koostuu henkilöistä, joilla olisi enemmän annettavaa roudarit.netissä tai puukäsityönopettajat.netissä jne. En ihmettele, että täällä ei ole montaa ammattilaista aktiivisina jäseninä. Määrittele ammattilainen. Nykästä tai Kuoppista ei lasketa. |
ultra 07.11.2009 13:18:09 | |
---|
drumm: Mnetin virallinen "asiantuntijaraati" koostuu henkilöistä, joilla olisi enemmän annettavaa roudarit.netissä tai puukäsityönopettajat.netissä jne. En ihmettele, että täällä ei ole montaa ammattilaista aktiivisina jäseninä. Tietty tää nyt menee aika mustavalkoiseksi mutta eikös ammattireiskat ole keikalla, eikä pätemässä netissä? Ymmärrän toki taloustilanteen..;) |
ultra: Tietty tää nyt menee aika mustavalkoiseksi mutta eikös ammattireiskat ole keikalla, eikä pätemässä netissä? Ymmärrän toki taloustilanteen..;) Ammattireiskat on samallalailla kokoajan, aina ja ikuisesti keikalla, kuin kaikki netissä olijat ovat sosiaalivammaisia, soittotaidottomia, harjoittelua pelkääviä ja karttavia nörttejä. :) Eli rautalangasta väännettynä: joo, niin menee. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Kailis 07.11.2009 13:24:05 | |
---|
Ton testin alussa lukee että ei ole kokeiltu eri vireitä tai kalvoja. Näyttäis olevan jossain liikkeessä tehty. Mun mielestä soundit ei ole NIIN paskat. Tappakaa vaam. |
ultra 07.11.2009 13:26:30 | |
---|
markkuliini: Ammattireiskat on samallalailla kokoajan, aina ja ikuisesti keikalla, kuin kaikki netissä olijat ovat sosiaalivammaisia, soittotaidottomia, harjoittelua pelkääviä ja karttavia nörttejä. :) Eli rautalangasta väännettynä: joo, niin menee. Sorry, mutta en tarkoittanut sua, vaan tätä keskustelua noin yleisesti. Kumpaan yllä mainituista kategorioista muuten laskisit itsesi..?;D |
Kailis 07.11.2009 13:29:28 | |
---|
Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
markkuliini 07.11.2009 13:31:48 | |
---|
ultra: Sorry, mutta en tarkoittanut sua, vaan tätä keskustelua noin yleisesti. Kumpaan yllä mainituista kategorioista muuten laskisit itsesi..?;D Jeps, tuo "eiks ammattireiskat oo keikalla" on vaan aika hassu läppä. Onhan ne keikalla mutta on ne joskus kotonakin. Ja onhan hotelleissakin netti nykyään. :) Kyllä mä oon mun sukunimen takia ammattiReiska! :D "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
markkuliini 07.11.2009 13:33:10 | |
---|
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. Nyt löytyi niin hienosti päin persettä kirjoitettu totuus, että mulla meni nimmari vaihtoon! "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Kailis 07.11.2009 13:34:54 | |
---|
markkuliini: Nyt löytyi niin hienosti päin persettä kirjoitettu totuus, että mulla meni nimmari vaihtoon! Please älä. Vanha on aika pistämätön. |