hanipai 04.03.2004 14:15:01 | |
---|
Tilasin 14.2. tavaraa Music store Kölnistä enkä ole muuta kuin tilausvahvistuksen saanut. Olen yrittänyt sähköpostitse jo 4 otteeseen eikä kukaan vastaan. Paskaa palvelua. Thomannilla sentään palvelu pelaa aivan erilailla. Pitäis varmaan perua koko tilaus, mutta en viitsi jos vaika lähettävätkin/ ovat lähettäneet sen jo. Samanlaisia kokemuksia? Hannu Ostan Yamaha RBX-170/270 basson. SD:n ja Dimarzion mikit kiinnostavat myös. Suht rankka tallamikki ja pehmeä kaulamikki. |
Lonesome 04.03.2004 15:21:16 | |
---|
Samanlaisia kokemuksia? Valitettavasti juuri samanlaisia. Robotti vastaa ja seuraavaksi tulee joko UPSin auto yllättäen kotiovelle tai sitten ei kuulu mitään. No, kyllä ne välillä vastaileekin. Tosi siinä vaiheessa, kun ne rupes mulle kirjoittelemaan, niin olivat myyneet jo sen tilaamani kitaran kahteen kertaan. Toisella tilauskerralla tuli sitten Squieri samantien kotiovella alle viikossa, mutta ei tietenkään mitään lähetysilmoa/tilausvahvistusta, että olis voinut varautua rahojen kanssa odottamaan. Tästä oli pikä keskustelu viime syksyllä... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Lainaan tähän itseäni tuolta muutaman viikon takaisesta threadista: Paljon on Musikstore Kölniäkin morkattu, mutta itse yhden tilauksen tehneenä en voi moiseen yhtyä. Joulukuussa (tietysti joulun alla!) tein tilauksen, jonka jätin perjantaina. Välittömästi tuli autokuittaus ja maanantaina tilausvahvistus, jossa todettiin ko tavaraa löytyvän varastosta ja paketin olevan perillä 9-10 päivän kuluessa. Yleensähän nämä kulkuajat tarkoittavat työpäiviä seuraavasta päivästä alkaen. No joka tapauksessa UPSin lähetti kolkutti ovelle jo seuraavana maanantaina paketti kainalossaan! Perfekt! Jotta joskus kuitenkin näinkin. Eli ei kannata tässäkään yleistää, varsinkin kun "kaikki yleistykset on vääriä!" :-) "Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa." |
Hanok 04.03.2004 15:40:04 | |
---|
Itsekin sain oman tilaukseni viikossa ilman minkäänlaisia erillisiä vahvistuksia. Tosin olen käyttänyt ko. liikettä vian kerran. |
Squierrel 04.03.2004 15:48:24 | |
---|
sentään palvelu pelaa aivan erilailla. Pitäis varmaan perua koko tilaus, mutta en viitsi jos vaika lähettävätkin/ ovat lähettäneet sen jo. Samanlaisia kokemuksia? Olisi pitänyt lukea täältä meidän muiden kokemuksista ko. firmasta, ennenkuin menee tilaamaan. Kyseinen firma ei ole varsinainen huijaripaikka, sain kyllä tappelemalla rahani takaisin. Niillä on vain sisäiset systeemit täysin sekaisin, kukaan ei tiedä, mitä toinen tekee tai on jättänyt tekemättä. Lisäksi niillä on omituinen "emme vastaa emaileihin" -politiikka. Kaikki niiden ilmoittamat email-osoitteet ovat näennäisiä, niistä ei kukaan vastaa. Ne haluavat varmistaa sekaannusten syntymisen palvelemalla ulkomaisia asiakkaita ainoastaan puhelimitse. Suosittelen lähettämään tilauksen peruutuksen ja tiukkasävyisen palautteen seuraavaan osoitteeseen: simone.dietz@musicstorekoeln.de Kyseinen lady on toimitusjohtaja Michael Sauerin sihteeri ja ainoa tietämäni tapa saada firmaan jotain liikettä. Muista mainita, että muut kokeilemasi email-osoitteet eivät vastanneet. No, luottokorttifirman kautta se on kai myös mahdollista, jos olet kortilla tilannut. "Squier is the Epiphone of guitars." |
battery 04.03.2004 16:39:32 | |
---|
itsekkin sai odotella jonkun kuukauden ja sitten yhtäkkiä paketti onkin tulossa kaljaa kehiin ja äkkii, muuten tulee hätä |
askomiko 04.03.2004 17:01:55 | |
---|
Tilasitteko sen Josen kautta? Minä tilasin, ja tuli nopiasti kotiin asti. |
Kimble 04.03.2004 17:52:24 | |
---|
Tilasitteko sen Josen kautta? Minä tilasin, ja tuli nopiasti kotiin asti. Jose kertoi sähköpostissa, ettei hän ole enää Kölnin palveluksessa |
Jormaz 04.03.2004 18:09:41 | |
---|
Kyllä se kannattaa ihan tarkasti tiedustella onko tavaraa varastossa. Kyselin tässä sakemannien puodeilta Voodu Valvea. Thomannilla ja Kölnillä kestää (ainakin) 2-3 viikkoa että saavat tuotteen varastoon. Musikproduktivilla sen sijaan on varastossa. Back to the 80's |
Puavali 04.03.2004 19:29:25 | |
---|
Milloin minä tilasinkaan sen basson? 17. päivä, tiistai-ilta. Seuraavana päivänä se oli lähtenyt, torstaina tuli ilmoitus, perjantaina se oli UPS:llä Helsingissä, tiistaina sieltä soitettiin ja haluttiin rahaa, perjantaina hain sen Suomussalamen postista, lauantaina tein rahakkaan sopimuksen soolobassolevytyksestä ja maailmankiertueesta. Ihan totta. tänään en narraa! Sain minä sen perjantaina! Hyvä basso, vain oikea bassovahvistin puuttuu, soittelen bassman-mallinnuksella ja kaverin omatekoisella kaapilla. Sulla ei ole UPS:n seurantakoodia? |
Puavali 04.03.2004 19:32:19 | |
---|
...Olen yrittänyt sähköpostitse jo 4 otteeseen eikä kukaan vastaan.... Ja niiden meilissä lukee, että ota yhteyttä ja kysy mitä vaan, jos jokin asia vaivaa mieltäsi... |
hanipai 04.03.2004 21:42:50 (muokattu 04.03.2004 21:43:04) | |
---|
Milloin minä tilasinkaan sen basson? 17. päivä, tiistai-ilta. Seuraavana päivänä se oli lähtenyt, torstaina tuli ilmoitus, perjantaina se oli UPS:llä Helsingissä, tiistaina sieltä soitettiin ja haluttiin rahaa, perjantaina hain sen Suomussalamen postista, lauantaina tein rahakkaan sopimuksen soolobassolevytyksestä ja maailmankiertueesta. Ihan totta. tänään en narraa! Sain minä sen perjantaina! Hyvä basso, vain oikea bassovahvistin puuttuu, soittelen bassman-mallinnuksella ja kaverin omatekoisella kaapilla. Sulla ei ole UPS:n seurantakoodia? mä tilasin muutakin kun sen basson, mitä ei ole tullut vieläkään. Ostan Yamaha RBX-170/270 basson. SD:n ja Dimarzion mikit kiinnostavat myös. Suht rankka tallamikki ja pehmeä kaulamikki. |
Jormaz 05.03.2004 20:30:59 | |
---|
Mitenkäs toi UPS-homma toimii, kun Jens Musikproduktivista ilmoitti että pistävät maanantaina UPSin kautta paketin tulemaan? Back to the 80's |