markkuliini 04.11.2009 13:46:51 | |
---|
DonH: Ei ei... Jesse ei nyt ole tässä mukana. :P Summa summarum, kohtuu miehekäs pelti olisi tuo. Tonhan voisi melkein jo nimetä kongiksi. Ehkä klongiksi? "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Bobana 05.11.2009 01:07:40 | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
markkuliini 05.11.2009 01:16:34 | |
---|
Bobana: Neljä kiloo tollaselle ufolle on aika vähän. Luulen että on zizzleä hiukan liikaa eikä kestä kasittelyä siis saundimielessä raskaammassa musiikissa. Ei ehkä kestä käsittelyä myöskään käsittelymielessä raskaammassa musiikissa. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
OPJ1974 05.11.2009 08:11:32 | |
---|
markkuliini: Ei ehkä kestä käsittelyä myöskään käsittelymielessä raskaammassa musiikissa. Ja on muuten helppo roudata keikoille... valmistetaanko nykyään edes noin suuria peltilaukkuloita? Tietysti tilauksesta varmaan saa, mutta laukulle varmaan tulee sitten enemmän hintaa kuin itse "läpsykälle"? Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
tml 05.11.2009 10:23:57 (muokattu 05.11.2009 13:04:24) | |
---|
Kyseessä on mun pelti. Se on mielestäni hyvä mediumpaino, vastaa ehkä 2550-2600g 22" Avedista. Isommassa on enempää sekä kapulasoundia että washia. Lisäksi 50-lukulaiset ovat yleensä hieman kuivempia kuin samanpainoiset 60-lukulaiset. Ymmärtääkseni nämä aikoinaan tehtiin big band käyttöön ja niitä on ainakin 30" asti. Pelti menee 24" Protection Racket symbaalireppuun, mutta vetoketju ei tietenkään mene kiinni. Jos kiinnostaa, pellistä on nyt myös ääninäyte: http://users.tkk.fi/~tlindval/forsale/Avedis26/VOICE005.MP3 (Gongin ja symbaalin ero ei ole koossa, vaan profiilissa ja kiinnitystavassa.) |
markkuliini 05.11.2009 10:36:27 | |
---|
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
kuntotarkastaja 06.11.2009 13:14:52 | |
---|
|
Jaska 06.11.2009 13:52:09 | |
---|
Ostin Coated Emperorin, tarkotuksena leikata siihen reikä ja tehdä siitä vaihturi 18" bassariin. Nyt tuli mieleen että kun kerran on kaksikerroskalvo niin tuleeko sen reijän kanssa ongelmia. Alkaako kerrokset lepsuttamaan tmv. Onko kokemuksia? |
hollmi-5 06.11.2009 15:39:49 | |
---|
Jaska: Ostin Coated Emperorin, tarkotuksena leikata siihen reikä ja tehdä siitä vaihturi 18" bassariin. Nyt tuli mieleen että kun kerran on kaksikerroskalvo niin tuleeko sen reijän kanssa ongelmia. Alkaako kerrokset lepsuttamaan tmv. Onko kokemuksia? Ei ole ongelmaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 06.11.2009 16:54:11 | |
---|
kuntotarkastaja: Kyllä sieltä tuo 60 luvun leima löytyy ja tonne 2300 g tietämille menee. Ostapois. Noi on hyvejä. Maksat siitä 150 tai alle niin halpa jos on kunnossa. |
Tuli ostettua ride jossa on 3 kpl noita niittireikiä, niin että kertokaapa sedälle mites tuo homma pelaa. Laitetaanko niihin ihan tavalliset popniitit vai mitkä? Kuinka tiukkaan ne niitit laitetaan kun on sellainen kuva että ne pitää olla sillai löyhästi kiinni että tulee sitä sihinää.... olenko ihan hakoteillä ajatuksineni? legenda on hyvä juoma! |
markkuliini 06.11.2009 18:11:00 | |
---|
Legenda: Tuli ostettua ride jossa on 3 kpl noita niittireikiä, niin että kertokaapa sedälle mites tuo homma pelaa. Laitetaanko niihin ihan tavalliset popniitit vai mitkä? Kuinka tiukkaan ne niitit laitetaan kun on sellainen kuva että ne pitää olla sillai löyhästi kiinni että tulee sitä sihinää.... olenko ihan hakoteillä ajatuksineni? Popniitit ei pysyneet ainakaan mulla, kun kokeilin vaihtoehtoisia tapoja. Haaraniittejä (vaimiksi niitä kutsutaan?) noissa käytetään. Ja eivät tosiaan ole tiukalla. Eri materiaaleissa yllättävän iso soundiero. Teräsniitit sihisee paljon koreammalla. Ja esim. messinkiniitit suhisee matalempaa. Aloita yhdellä, lisää tarpeen tulle. Yksikin kuuluu jo. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Legenda 06.11.2009 20:48:27 | |
---|
markkuliini: Popniitit ei pysyneet ainakaan mulla, kun kokeilin vaihtoehtoisia tapoja. Haaraniittejä (vaimiksi niitä kutsutaan?) noissa käytetään. Ja eivät tosiaan ole tiukalla. Eri materiaaleissa yllättävän iso soundiero. Teräsniitit sihisee paljon koreammalla. Ja esim. messinkiniitit suhisee matalempaa. Aloita yhdellä, lisää tarpeen tulle. Yksikin kuuluu jo. Ok, eikun rautakauppaan legenda on hyvä juoma! |
hansakemanelius 06.11.2009 21:06:29 | |
---|
Legenda: Ok, eikun rautakauppaan Osta pari rockniittiäkin samalla. Tulee kovempi kohina..... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Jaska 06.11.2009 21:10:55 | |
---|
hollmi-5: Ei ole ongelmaa. Ok, tänks. Eikun palamaan. |
Legenda 07.11.2009 19:15:00 | |
---|
markkuliini: Popniitit ei pysyneet ainakaan mulla, kun kokeilin vaihtoehtoisia tapoja. Haaraniittejä (vaimiksi niitä kutsutaan?) noissa käytetään. Ja eivät tosiaan ole tiukalla. Eri materiaaleissa yllättävän iso soundiero. Teräsniitit sihisee paljon koreammalla. Ja esim. messinkiniitit suhisee matalempaa. Aloita yhdellä, lisää tarpeen tulle. Yksikin kuuluu jo. No nyt on koluttu Kemin kaupat läpi ja arvatkaapa löytyiko noita messinkiniittejä, no ei sitten ensimmäistäkään! Jos jollain olisi lähettää niin kyllä korvaan kulut. legenda on hyvä juoma! |
hollmi-5 07.11.2009 19:40:48 (muokattu 07.11.2009 20:24:00) | |
---|
Legenda: No nyt on koluttu Kemin kaupat läpi ja arvatkaapa löytyiko noita messinkiniittejä, no ei sitten ensimmäistäkään! Jos jollain olisi lähettää niin kyllä korvaan kulut. Onkos teillä joku pulttikauppa sielläpäin. Niistä löytyy. Ja tiimarista sellaisia askarteluhaaraniittejä löytyy. Niillä voi alkuun kokeilla. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Legenda 07.11.2009 20:20:39 | |
---|
hollmi-5: Onkos teillä joku pulttikauppa sielläpäin. Niistä löytyy. Ja tiimarista sellaisi askarteluhaaraniittejä löytyy. Niillä voi alkuun kokeilla. Tiimarissa en muuten käynytkään, kiitti vinkistä. legenda on hyvä juoma! |
Kailis 07.11.2009 20:29:16 | |
---|
Legenda: No nyt on koluttu Kemin kaupat läpi ja arvatkaapa löytyiko noita messinkiniittejä, no ei sitten ensimmäistäkään! Jos jollain olisi lähettää niin kyllä korvaan kulut. Bosphorus-mieheltä 0,5 euroa kpl + postit 2 e. |
kuntotarkastaja 08.11.2009 21:39:35 | |
---|
Sain kaverilta tommoset vanhat hopeiset Beat merkkiset rummut ilmasi. Oliko se tyhmä kun anto ilmasi vai onko ne oikeesti jotkut paskat?Mun mielestä ne ainakin toimii ja soi hyvin. |