Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: GHS:n kielet ja niitten katkeilu
1 2
Imper
05.11.2009 16:04:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cleartonet nyt on suurin kusetus pitkään aikaan. Ne ei soi edes uutena.
 
Everyone is a per-son
ReBeat
05.11.2009 16:22:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Imper: Cleartonet nyt on suurin kusetus pitkään aikaan. Ne ei soi edes uutena.
 
Eli samaa sarjaa Elixirien kanssa, vaikka mainospuheissa luvataan, että olis nimenomaan niin ohut pinnoitus ettei pilaa soundia. Tein siis oikean ratkaisun, mikä on itselleni toki luonteenomaista. Niin ja Finncorde oli sitten vielä yks mikä oli ihan kynnyksellä mutta ei mahtunut tällä kertaa mukaan.
 
Pomeranssi
05.11.2009 17:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rotosoundeja käytän minä, en ole vielä yhtään saanut poikki, vaikka tulee toisinaan spedeiltyä tolla kammellakin. DR:iä paukkui muutama, muttei ikinä mitenkään sarjatulinopeudella. Elixirien tuntumasta en ainakaan kertakokeilun perusteella tykännyt. Joten keltaiset Rotot on minun valintani :)
 
Juum.
Imper
05.11.2009 18:13:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: Eli samaa sarjaa Elixirien kanssa, vaikka mainospuheissa luvataan, että olis nimenomaan niin ohut pinnoitus ettei pilaa soundia. Tein siis oikean ratkaisun, mikä on itselleni toki luonteenomaista. Niin ja Finncorde oli sitten vielä yks mikä oli ihan kynnyksellä mutta ei mahtunut tällä kertaa mukaan.
 
No ei. Elixirit soi ja kukkuu alusta alkaen aika hyvin. Ainut miinus on hinta. Cleartonet lupaa saman minkä Elixirit, mutta ne ei soi.
 
Everyone is a per-son
Antroid
06.11.2009 09:11:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pomeranssi: Rotosoundeja käytän minä, en ole vielä yhtään saanut poikki, vaikka tulee toisinaan spedeiltyä tolla kammellakin. DR:iä paukkui muutama, muttei ikinä mitenkään sarjatulinopeudella. Elixirien tuntumasta en ainakaan kertakokeilun perusteella tykännyt. Joten keltaiset Rotot on minun valintani :)
 
Joo, rotojen ehdoton plussa on briteistä tilatessa hinta: pari-kolme euroa per satsi. Itse käytän pinkkejä.
 
s8na
06.11.2009 09:17:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ernie ballin pinnoitetut oli kauheat. Ihme limanen tatsi.
 
All the stuff I need is here, I just have to invent how to use them -McGyver
McNulty
06.11.2009 11:44:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

s8na: Ernie ballin pinnoitetut oli kauheat. Ihme limanen tatsi.
 
Samaa mieltä. Kokeilin setin verran ja se kyllä riitti. Oli muutenkin todella surkeat kielet kestävyyden osalta. Kielet kerkesivät olla tuossa Charvelin SuperStratossa kolmisen viikkoa ja siinä ajassa punomattomien kielten alaosat olivat menneet nauhojen kohdalta kuopalle. Vekkiä vekin perään kun sormella vetäisi pitkin kieltä.
 
Pinnoitetut tai ei, tatsi oli surkea. En sanoisi että limainen, mutta pikemminkin nihkeä. Sellainen tahmaava sormien alla. Myös kielen väri oli omituinen tumman harmaa ja kolmen viikon käytön jälkeen jättivät sormiin ikävän döfiksen eli hajun. Vähän samaa fiilistä kun soittaisi 30 vuotta vanhoilla akustisen kielillä jotka ovat loppuun asti paskaiset ja kuolleet, haisevat nyörit.
 
EB ei ole kyllä vakuuttanut pitkään aikaan kielien saralla. Onneksi kuitenkin sama lafka hanskaa skebojen ja volumepedaalien teon :)
 
I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted.
jussimus
06.11.2009 12:10:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bonecrusher: EB ei ole kyllä vakuuttanut pitkään aikaan kielien saralla. Onneksi kuitenkin sama lafka hanskaa skebojen ja volumepedaalien teon :)
 
Itse vannon tällä hetkellä EB:n Not Even Slinky-setin nimeen.
 
aro
06.11.2009 12:57:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan ihan itsestäänselvyys, mutta mulla loppui kielten katkeilu lähes kokonaan kun älysin hinkata lyijyä kielten alle tallapaloihin.
 
wellu
06.11.2009 13:18:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aro: Varmaan ihan itsestäänselvyys, mutta mulla loppui kielten katkeilu lähes kokonaan kun älysin hinkata lyijyä kielten alle tallapaloihin.
 
Juu,lyijyä laitan aina,eli syytä pitää etsiä jostain muualta...
 
Lyrics.Wasted time between solos.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «