Aihe: Toivomus tanssimuusikoille tanssi.netistä: enemmän tangoa!
1 2 3 4 57 8 9 10 1115 16 17 18 19
Neljä Ruuvia
04.03.2004 14:43:21
piti kehittää oma lainaus kun ei oo mitä lainata ;)

Eikö tässä just murehdittu sitä että kun ei oo kunnontanssimusiikkia ja sitte yhtäkkiä Agents onki niin helvetin hyvää tanssimusiikkia,en mä eikä varmaan kukaan muukaan muusikko käsitä tätä tanssijoiden ajatusmaailmaa.
Rock n
04.03.2004 15:03:56
Eikö tässä just murehdittu sitä että kun ei oo kunnontanssimusiikkia ja sitte yhtäkkiä Agents onki niin helvetin hyvää tanssimusiikkia,en mä eikä varmaan kukaan muukaan muusikko käsitä tätä tanssijoiden ajatusmaailmaa.

Agentsit ovat lauteilla vain kaksi settiä. Soittavat mitä mainiointa rautalankamusiikkia, ja sitä on helppo tanssia. Tanssillisesti ei kovin haastavaa, muttakun Agentsien keikoilla on myös vähemmän tanssineita joita helppo tanssimusa voi innostaa tanssimaan myös enemmänkin, ja näin saadaan myös lisää tanssijoita lavoille. Tiedän että näin on myös tapahtunut ja käsitykseni mukaan aika runsaastikin. Ja onhan kunnon rautalankamusiikki hyvää vaihtelua tavanomaiseen iskelmähuttuun.

Ja innostuvathan Agentsit joskus vääntämään kunnon Rock 'n' Rolliakin vähän enemmänkin, ja mikäs sen parempaa tanssimusiikkia!
Neljä Ruuvia
04.03.2004 15:14:44
Agentsit ovat lauteilla vain kaksi settiä. Soittavat mitä mainiointa rautalankamusiikkia, ja sitä on helppo tanssia. Tanssillisesti ei kovin haastavaa, muttakun Agentsien keikoilla on myös vähemmän tanssineita joita helppo tanssimusa voi innostaa tanssimaan myös enemmänkin, ja näin saadaan myös lisää tanssijoita lavoille. Tiedän että näin on myös tapahtunut ja käsitykseni mukaan aika runsaastikin. Ja onhan kunnon rautalankamusiikki hyvää vaihtelua tavanomaiseen iskelmähuttuun.

Ja innostuvathan Agentsit joskus vääntämään kunnon Rock 'n' Rolliakin vähän enemmänkin, ja mikäs sen parempaa tanssimusiikkia!

Mul on tänään huano päivä,en tajuu silti :-(
v_m_kangas
04.03.2004 15:22:37

Tästähän on ollut aikaisemminkin puhetta, Agentsille ja muille vastaaville sallitaan vaikka ja mitä. Pienemmät nimet pompotetaan miten halutaan :(

Auta armias jos Liisa Ping & Tömäys vetää kaksi settiä peräkkäin rokettia :D
Humppaa tai soita
Rock n
04.03.2004 15:37:33 (muokattu 04.03.2004 15:40:09)
Tästähän on ollut aikaisemminkin puhetta, Agentsille ja muille vastaaville sallitaan vaikka ja mitä. Pienemmät nimet pompotetaan miten halutaan :(

Auta armias jos Liisa Ping & Tömäys vetää kaksi settiä peräkkäin rokettia :D

Agentsit ovat heittäneet keikkaa joissa ei ole tullut menomusaa yhtäkään biisiä. Rock 'n' Roll levynsä jälkeen ovat kuitenkin lisänneet hiukan menomusaa. Usein kuitenkin ensimmäisessä setissä ei sitä juurikaan tule, ehkä biisi tai pari. Toisessa saattavat sitten Rock 'n' Rollia muutaman vääntää. Agents on tanssipaikkaohjelmiston perusteella selkeä rautalankabändi, mutta ei mikään Rock 'n' Roll bändi. Ainesta Rock 'n' Roll bändiksi kyllä olisi.
v_m_kangas
04.03.2004 15:44:15

Agents on tanssipaikkaohjelmiston perusteella selkeä rautalankabändi, mutta ei mikään Rock 'n' Roll bändi. Ainesta Rock 'n' Roll bändiksi kyllä olisi.

Niin, mutta kai hiffasit mitä tarkoitin?

Liisa Ping & Tömäys: Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Roketti

Agents: Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Roketti

=>Agents hyvä bändi, LP&T yksipuolinen ohjelmisto, paska bändi
Humppaa tai soita
vanhami
04.03.2004 15:47:48 (muokattu 04.03.2004 15:48:00)
hoh hoijjaa kylläpä te jaksatte taas.

Miten olis, jos alettais vääntämään vaihteeksi kättä korvakuulo ja lappuhomman välillä. ;)

Mika
Rock n
04.03.2004 15:58:07
Niin, mutta kai hiffasit mitä tarkoitin?

Liisa Ping & Tömäys: Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Roketti

Agents: Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Foxi, Roketti

=>Agents hyvä bändi, LP&T yksipuolinen ohjelmisto, paska bändi

No mulla on se kahden setin syndrooma. Agentsia jaksaa kuunnella juuri ja juuri sen kaksi settiä, jos tulee pliisua rautalankaa.

Luodinkestävät liivit bändiä kuuntelisin vaikka koko illan. Twistersiä samoin. Myös Huimapäätä. Varmaan myös Liisaa jos olisi samaa luokkaa kuin muut mainitut, - ainakin sen kaksi settiä, kun Agentsiin kerran vertasit. Tottakai Liisa olisi tässä vaiheessa ykkövaihtoehto, koska en ole häntä koskaan kuullut. Nykyiset tuntemattomat ovat usein aika kovia juttuja.
Rock n
04.03.2004 16:00:14
hoh hoijjaa kylläpä te jaksatte taas.

Miten olis, jos alettais vääntämään vaihteeksi kättä korvakuulo ja lappuhomman välillä. ;)

Mika

Ootas vaan kun tytöt tulee kehiin.
Iines
04.03.2004 16:11:24
Liisa Ping & Tömäys

Toihan kuulostaa tosi kivalta pumpulta, miksei ne koskaan keikkaile täällä pohjoisessa? =))))))

Mutta tarkennan omaa Agents-kannanottoani vielä pikkuisen:
Minun mielestäni Agents ei edusta perinteistä, hyvää TANSSIMUSIIKKI-orkesteria, mutta sitä jaksaa kuunnella myös kotonakin.

En jaksaisi kuunnella puoliakaan niistä orkestereista kotonani, joita on kuitenkin kiva tanssia, mutta Agentseja myös kuuntelee mielellään.

Itse olen noviisi näissä tanssijutuissa, siksi tykkään selkeistä&rytmikkäistä kipaleista, niitä osaa blondinpikin tanssia.

Sama pätee myös lempilapseeni tangoon, vanhat, suorastaan yliselkeät marssimaiset tangot ovat kivoja.
"Humppaa tai kuole"
jeppeq
04.03.2004 17:28:22
...ai niinkuin vaikka basisti?

pertaani...siellä !

On meitä muuallekkin pyyvetty soittaan:

"menkää Muualle soittaan.."
Kukko
04.03.2004 18:37:08

Minun bändini taas ei edes yritä miellyttää tanssiyleisöä monipuolisuudella, mutta ainakaan emme soita diskohumppaa, vaan Agentsin tapaista ohjelmistoa (taas joku älähtää tästä). Ei Agents covereita, vaan samantyylisiä sovituksia ja rytmilajeja.

Haluaisimme tietysti keikkaa myös tanssilavoilta, ja uskon että tanssilavoillakin on sen tyyliselle musiikille kysyntää, vaikkei sitä olisikaan Agents esittämässä.

Kierrätys vähentää paskan määrää..
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
Kukko
04.03.2004 18:46:08

Itse tykkään Agentseista (itse asiassa "jouduin" lavatanssitouhuun mukaan juuri Agentsien takia. Pari vuotta sitten olin heidän keikallaan ja ihastuin musiikkiin heti kympillä...
Pakko oli sitten opetella myös tanssimaan.) ja myös kaikki vähänkin rautalankasaundinen musiikki on iiiiiiiiihanaa!

Ennemmin reipasta rautalankatyyppistä musiikkia kuin iskelmälällyttelyä, yöks koko iskelmämusiikki =(

Noooh, nyt alkaa kuulostaa asialliselta, mä sain teistä aluksi aivan väärän käsityksen...Toki onhan se niinkin,kun tuolla sanottiin A:lta kaikki on OK, mutta kyläpändit(kuten me) saadaan tehdä aikapaljo töitä että ne rautalankasovitukset hyväksyttäis noin vaan.Toki taidollakin voi olla osuutta asiaan...
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
Kukko
04.03.2004 18:47:57

Luodinkestävät liivit bändiä kuuntelisin vaikka koko illan. Twistersiä samoin. .

Aimo on ROK, twisterseissä on nykyään meidän ex-solisti, joten saa ja pitää kuunnella koko ilta...;)
Kukko
04.03.2004 18:49:08

Kuten huomaatte, bipolaarisessa mielenhäiriössäni on menossa maaninen vaihe- täytyy lopetella hetkeksi kirjoittelu, anteex!!
Tankoprinssi
04.03.2004 20:15:42

Nyt päästään asiaan. Muuten kyllä ainakin Nummelan Esalla on yksi tango setissään. se on Mustankissan tango.
päivis
05.03.2004 00:50:16 (muokattu 05.03.2004 00:51:39)
Koska tämän säikeen otsikko on ”Lisää tangoa lavoille”, ja koska keskustelu käsittelee nyt aivan muita aiheita kuin tango, kommentoin täällä esille tulleita asioita säikeessä: ”Mitä mihinkin rytmilajiin voi tanssia”: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &o=20&x=be303d1767&co=0

EDIT: Lisätty linkki
"I was a ballerina. I had to quit after I injured a groin muscle... It wasn't mine." --Rita Rudner
baron
05.03.2004 03:37:47

Koska tämän säikeen otsikko on ”Lisää tangoa lavoille”, ja koska keskustelu käsittelee nyt aivan muita aiheita kuin tango, kommentoin täällä esille tulleita asioita säikeessä: ”Mitä mihinkin rytmilajiin voi tanssia”: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &o=20&x=be303d1767&co=0

EDIT: Lisätty linkki

Moi Paivis> Miten sa tanssit salsan, claven mukaan vai ei_
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka on loistavaa
Candice
05.03.2004 11:07:23
Foksi kuin foksi, on se sitten soitettu nopeammin tai hitaammin.
Tanssillisesti se ei mene noin..
Olen käynyt Agentsin keikoilla useitakin kertoja vuodessa, ja vielä ei yhtään kertaa ole ollut sellaista tilannetta, etteikö biisit olisi tulleet Foksiksi tanssittavina pareina.
Voihan ihan mitä tahansa tanssia foksina:polkat,jenkat,rokit,lattarit...;) Jos otetaan esim. "Moskovan valot" ja "Muistan kesän",niin molemmat on vaihtareita mutta aivan erillaisia tanssijalle...

Soitetaanhan muistakin tanssilajeista, kuten jive ja boogie, usein erinopeuksisia biisejä pareina. Juu,mutta vaikka 1.boogie olisi hieman hitaampi,se ei vaikuta tanssitapaan millään lailla,sen voi mennä silti boogina.
Olen itse asiassa melko miellyttävä,varsinkin silloin kun olen hereillä...;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)