Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blues-muusikoille kokoontuminen
1
MuzaK
05.11.2009 15:53:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielessä on käynyt että olisipa mukavaa järkätä illanviettotapahtuma jossa soitettaisiin bluesia ja juteltais rennosti musiikista, soittimista ja elämästä!
Kaikki intohimoisesti bluesiin suhtautuvat saisivat kerrankin vertaistukea ja ei tarvisi esimerkiksi puolisoa enää kiusata, hehe!
Eli jammailua, jutskailua, syömistä ja juomista. Paikka voisi olla jokin ravintolan kabinetti, vuokrattu kesänviettopaikka/juhlatila.. Tässä olisi erona roots-kapakkailtoihin se että kaikki paikalla olijat olisivat muusikoita ja jokaisella soittimet tietysti mukana ja focus kohtaamisessa eikä tuopissa ja bändissä.
 
Mitäs ajatuksia herää teissä? Itse pelkään vain että ollaanko me suomalaiset niin paskanjäykkiä sosiaalisesti ettei uskalleta kohdata tuntemattomia kivan tekemisen merkeissä?
 
Väsykäsi
05.11.2009 20:58:01 (muokattu 05.11.2009 21:00:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MuzaK: Mielessä on käynyt että olisipa mukavaa järkätä illanviettotapahtuma jossa soitettaisiin bluesia ja juteltais rennosti musiikista, soittimista ja elämästä!
Kaikki intohimoisesti bluesiin suhtautuvat saisivat kerrankin vertaistukea ja ei tarvisi esimerkiksi puolisoa enää kiusata, hehe!
Eli jammailua, jutskailua, syömistä ja juomista. Paikka voisi olla jokin ravintolan kabinetti, vuokrattu kesänviettopaikka/juhlatila.. Tässä olisi erona roots-kapakkailtoihin se että kaikki paikalla olijat olisivat muusikoita ja jokaisella soittimet tietysti mukana ja focus kohtaamisessa eikä tuopissa ja bändissä.
 
Mitäs ajatuksia herää teissä? Itse pelkään vain että ollaanko me suomalaiset niin paskanjäykkiä sosiaalisesti ettei uskalleta kohdata tuntemattomia kivan tekemisen merkeissä?

 
Itse olisin mukana, vaikken mojojuomia pääsis nauttimaankaan. =D Olisko miitin paikka jossain täällä syvässä etelessä? =)
 
"elämänhalu katoaa bläkkistä kuunnellessa", "kusi nousee päähän jazzia soittaessa", "vitutus nousee muusikoiden.nettiä lueskellessa", "tilin saldo kasvaa humppaa soittaessa" yms yms.
weelie
06.11.2009 09:37:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuinka monta bluuskitaristia samaan aikaan sooloilemaan mahtuisikaan, ja mikä ravintola kabineettiinsa meluamaan päästäisi? :D
 
Olisiko tämä siis maamme laidalla, tuolla Helsingin pimeydessä?
 
'Music is not a sport, there's no competition' (Ronnie Earl)
MuzaK
06.11.2009 10:48:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mulla on kyllä loistava paikka tiedossa Helsingissä - vuokrattavana erään viraston talo.
 
TAR
06.11.2009 17:36:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava idea! toivotaan, että siitä tulee totta.
 
weelie
09.11.2009 10:24:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä voisin tuollaiseen lähteä... ties vaikka sieltä löytyisi porukkaa jotka olisivat yhtä kehnoja soittajia, ja joita kiinnostaisi samantyyppisen bluusin soittelu...
 
'Music is not a sport, there's no competition' (Ronnie Earl)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «