Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vahvistin kerrostaloon
1
terolt
05.11.2009 18:27:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve!
 
Tilanne varmaan tuttu. Toisen seinän takana hammaslääkäri asiakkaineen, ja toisen seinän takana perus mummo =)
6505 läjä seisoo käyttämättömänä treenien välit ja Behringerin V-ampire ei oikein napostele vaikka kyllähän silläkin soittelee, ihan silloin tällöin..Ja vähän pitäisi myös yrittää vetää narulle jotain silloin tällöin.
 
Esikoinen syntyi talouteen, että mihinkään kalliiseen ei ole varaa tällä hetkellä, eikä tarvettakaan.
Max noin 500e.
 
Soittelen kaikenlaista, mutta nauhoittelen lähinnä metallia. Kaappina siis 6505 mikäli sillä tiedolla jotain tekee? Suositelkaa!!
 
Kiitos
 
Tero
 
Midrange
05.11.2009 18:41:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no jos oikein vaatimattomasti alottais niin tossa vois olla hyvä
 
http://images1.thomann.de/pics/bdb/104122/1731838_800.jpg
 
Vladi
05.11.2009 18:45:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä suosittelisin Blackstarin HT-5 comboa tai vaikka sitä mini-stackia. Boostattuna pitäis riittää metallihommiinkin, kuulokeliitäntä, kaksi kanavaa ja on aito putkipeli. Mielestäni todella hyvänkuuloinen peli.
 
Kyllä se siitä.
Grugi
05.11.2009 18:52:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ääni Blackstarille, toimii ainakin mulla kerrostalossa ku häkä.
 
SDMF
call_of_c
05.11.2009 19:22:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä on kerrostalossa ollut tuollainen HT-5 combo lainassa jonkinaikaa, ja hauska laite kotisoittoonhan tuo on, varsinkin jos taloudesta löytyy buusterit yms. polkusimet valmiiksi. Nekin mahtuvat tosin tuohon budjettiin, varsinkin jos onnistuu jostain löytämään combon käytettynä.
 
Oma ehdotus tuohon olis kuitenkin HT-5 nuppi ja joku omaa korvaa miellyttävä 10" tai 12" kaappi. Tuohon sortuisin tällä hetkelllä jos olis tuonkaan vertaa irtovaroja.
 
Guitar Zero
terolt
05.11.2009 19:29:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole juurikaan torin vahvistin- osastoa seuraillut, löytyykö kuinka usein käytettynä tuota nuppia? Ja mitä polkimia vaatii eteen? Olen tottunut aina vetämään suoraan piuhan inputtiin ja menoksi. Mutta siis jos meinaa vähän hevanderimpaa soitella?
 
-T
 
Grugi
05.11.2009 19:34:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

terolt: En ole juurikaan torin vahvistin- osastoa seuraillut, löytyykö kuinka usein käytettynä tuota nuppia? Ja mitä polkimia vaatii eteen? Olen tottunut aina vetämään suoraan piuhan inputtiin ja menoksi. Mutta siis jos meinaa vähän hevanderimpaa soitella?
 
-T

 
Tossa tovi sitten oli tollanen mini-stack torilla mut tais mennä kuumille kiville, ei niitä ole kovin usein näkyny torilla. Mulla on toi mini-stack ja kyllä siitä lähtee hevitki säröt ilman pedaaleja mut se on kyllä mäkuasia mikä on tarpeeksi. Joku OD tai vastaava eteen ni johan saa sirkkelisäröä.
 
SDMF
terolt
05.11.2009 19:43:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei sirkkeliä, nou tänks! Mielellään mitä vähemmän pulputtimia,sen parempi.
 
Mandarax
05.11.2009 19:45:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

terolt: ....Ja mitä polkimia vaatii eteen? Olen tottunut aina vetämään suoraan piuhan inputtiin ja menoksi. Mutta siis jos meinaa vähän hevanderimpaa soitella?
 
Makuasia nuo buustaukset, itse en ole kaivannut vaikka vähän rankempaakin jyystelisi. Ja näkyy sinulla olevan tuo Paha Apinakin - kyllä silläkin asian hoitaa ihan mallikkaasti, jos vielä tuhdimpaa saundia halajaa.
 
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
PIM
05.11.2009 19:48:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

terolt: Terve!
 
Tilanne varmaan tuttu. Toisen seinän takana hammaslääkäri asiakkaineen, ja toisen seinän takana perus mummo =)

 
Joo, tuttupa hyvinkin. Tulipa ihan elävästi mieleen kun joskus muinoin asuin itse siinä Hallituskadun ja Kasarmikadun kulmassa hammaslääkäri ja mummo seinänaapureina. Ei ne silloin ainakaa valittanu kumpikaan kitaransoitosta. Ei kai kysessä ole sattumalta sama neloskerroksen mummo ja hammaslekuri?
 
Rumpalia tarvittaisiin tamperelaiseen bilerockpop bändiin. Treenit Hatanpäällä n. kerran viikossa. Treenikseltä löytyy Rolandin sähkörummut eli omia kamoja ei tarvita.
terolt
05.11.2009 19:59:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: Joo, tuttupa hyvinkin. Tulipa ihan elävästi mieleen kun joskus muinoin asuin itse siinä Hallituskadun ja Kasarmikadun kulmassa hammaslääkäri ja mummo seinänaapureina. Ei ne silloin ainakaa valittanu kumpikaan kitaransoitosta. Ei kai kysessä ole sattumalta sama neloskerroksen mummo ja hammaslekuri?
 
HUIKEETA!! Samat, pakko olla!! =) Ei ne valita, mutta hyvä jos asia myöskin jäisi niin...
 
PIM
05.11.2009 20:09:57 (muokattu 05.11.2009 20:19:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

terolt: HUIKEETA!! Samat, pakko olla!! =) Ei ne valita, mutta hyvä jos asia myöskin jäisi niin...
 
No jos teillä on ikkunat torillepäin ja se on B-rapun neljäs kerros niin pakkohan se on olla.
 
Dämit! Katoin Enirosta, että se onkin ilmeisesti seuraava talo toisella puolella Kasarmikatua. No ei tullut täysosumaa tälläkään kertaa.
 
Rumpalia tarvittaisiin tamperelaiseen bilerockpop bändiin. Treenit Hatanpäällä n. kerran viikossa. Treenikseltä löytyy Rolandin sähkörummut eli omia kamoja ei tarvita.
The Clansman
05.11.2009 20:10:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Annan myös oman ääneni Blackstarille. Kuulostaa tolkuttoman hyvälle marshallin 4x10'' kaapin kanssa, pienilläkin voluumeilla.
 
haluaisin haastaa venäjän kaksintaisteluun!
terolt
05.11.2009 20:54:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki tuntuvat kehuvan tuota HT-5:a että kaiketi on lähdettävä testailemaan. Jäsen NRFFF ilmoitti kilpailuun vielä HK:n Edition Tuben, any comments?
 
aristoteles666
05.11.2009 20:57:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

terolt: Kaikki tuntuvat kehuvan tuota HT-5:a että kaiketi on lähdettävä testailemaan. Jäsen NRFFF ilmoitti kilpailuun vielä HK:n Edition Tuben, any comments?
 
hyvä vahvistin kotiin ja keikalle
 
Midrange
05.11.2009 20:59:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mites tuo blackstar, siihen kun nimensä puolesta kohdistuu jo suuret odotukset. Saako sillä hyvät ynkkäsoundit ja miten se on tiluttajien keskuudessa otettu vastaan?
 
hevikukko
05.11.2009 22:42:59 (muokattu 05.11.2009 22:45:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Blackstaria suosittelen täältäkin! Olen kokeillut sitä muutamaan otteeseen ja toimii hyvin hiljaakin.
Jos haluat tehdä jäynää, osta iso kaappi ja tehokas nuppi. Mummo ei kuule sun soittoas ja hammaslääkärin potilaalta irtoo vanhat paikat automaattisesti. xD
 
Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «