Alpha 05.11.2009 19:28:24 | |
---|
Cathy lähtee talosta huomenna BB-Extran aikana. Ikävää sinänsä, koska oli niin onnellinen ja innoissaan kuullessaan, että viettäisi kuukauden Suomessa. |
Dunga 05.11.2009 19:36:14 | |
---|
Alpha: Cathy lähtee talosta huomenna BB-Extran aikana. Ikävää sinänsä, koska oli niin onnellinen ja innoissaan kuullessaan, että viettäisi kuukauden Suomessa. Ainakin sen päiväkirjahuonepätkän perusteella tais ennemminkin järkyttyä kuin olla innoissaan. War... war never changes. |
Void: Ainakin sen päiväkirjahuonepätkän perusteella tais ennemminkin järkyttyä kuin olla innoissaan. Ei olisi ensimmäinen kerta kun olen väärässä, mutta oli mielestäni innoissaan sen järkytyksen ja shokin keskellä. Itkuhan tuli siinä vaiheessa kun näki ystävänsä Pinoy-talossa. |
Stain 06.11.2009 13:44:23 | |
---|
gasser: Antista on tullu mun suosikki. Jotenkin vaan niin luontaisen koominen jätkä, plus aivan uskomattomat tanssimuuvssit ja sopivan pimeät jutut. joo. "antti selitä kuolema. - it is end." äijähän on nero! "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
M4ss3 m/ 06.11.2009 21:43:24 | |
---|
Esa A voittoon, oikeasti vitusti parhain tyyppi talossa ja ollut alusta asti ja ainakin silleen "moraalisesti" paras voittajaehdokas, mutta kun ei se edes juo niin ei se kuitenkaan voita. Se kuitenkin sanoi laittavansa osan/(kaikki?) voittorahoista hyväntekeväisyyteen. |
Peltsi88 06.11.2009 22:36:34 | |
---|
M4ss3 m/: Se kuitenkin sanoi laittavansa osan/(kaikki?) voittorahoista hyväntekeväisyyteen. Oikein Äiti Teresa. "Ette voi kiistää, että oli olemassa tai ei, oli sen ritille naulatun sällin ideologia äärimmäisen hieno." -isojussi |
hitchhiker 06.11.2009 23:04:14 | |
---|
Saihan se Cathykin itsensä sit laattauskuntoon alle viikossa. Go suomi... :D Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind! |
Peltsi88 06.11.2009 23:20:02 | |
---|
hitchhiker: Saihan se Cathykin itsensä sit laattauskuntoon alle viikossa. Go suomi... :D No tuo nyt ei ole suorituksena mainittava. Mä pystyn samaan muutamassa tunnissa. "Ette voi kiistää, että oli olemassa tai ei, oli sen ritille naulatun sällin ideologia äärimmäisen hieno." -isojussi |
blastoff 06.11.2009 23:37:31 | |
---|
En ihan tajua, miksi jengi fanittaa Esaa noin paljon. Eihän noi muut asukkaat kovin häävejä ole, mutta en kyllä muista Esankaan sanoneen tai tehneen tuolla ikinä mitään kovin mielenkiintoista. Lisäksi tyyppi suhtautuu muihin asukkaisiin todella alentuvasti, vaikka itse on sosiaalisesti ihan autistin tasolla. |
McNulty 07.11.2009 00:31:00 | |
---|
blastoff: En ihan tajua, miksi jengi fanittaa Esaa noin paljon. Eihän noi muut asukkaat kovin häävejä ole, mutta en kyllä muista Esankaan sanoneen tai tehneen tuolla ikinä mitään kovin mielenkiintoista. Lisäksi tyyppi suhtautuu muihin asukkaisiin todella alentuvasti, vaikka itse on sosiaalisesti ihan autistin tasolla. Vetihän se kerran ukemin takaperin pk-huoneessa :) I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted. |
Rattata 07.11.2009 12:28:52 | |
---|
blastoff: En ihan tajua, miksi jengi fanittaa Esaa noin paljon. Eihän noi muut asukkaat kovin häävejä ole, mutta en kyllä muista Esankaan sanoneen tai tehneen tuolla ikinä mitään kovin mielenkiintoista. Lisäksi tyyppi suhtautuu muihin asukkaisiin todella alentuvasti, vaikka itse on sosiaalisesti ihan autistin tasolla. Vähän samaa mieltä. Tuntuu olevan aika ylimielinen kaveri ja mä en jaksais kuunnella sitä tosielämässä hetkeäkään kun kaiken selittäminen on niin tuskaista. Ja mä en usko että Esa on aito. Hirvee roolihan sillä on päällä selvästi. |
McNulty 08.11.2009 17:06:01 | |
---|
odd: Vähän samaa mieltä. Tuntuu olevan aika ylimielinen kaveri ja mä en jaksais kuunnella sitä tosielämässä hetkeäkään kun kaiken selittäminen on niin tuskaista. Ja mä en usko että Esa on aito. Hirvee roolihan sillä on päällä selvästi. Mutta eikös hän ole mensalainen, matemaattinen ja laskelmoiva? Miettii siis jokaisen sanan ja sanamuodon, äänenpainon jne. Se vaikuttaa teennäiseltä, mutta on lopulta juuri aito itsensä. I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted. |
losalvaros 08.11.2009 17:34:09 | |
---|
Voisivat Sarannalle tai Danalle antaa monoa tänään. Lisäksi erittäin hyvä veto BB:n tuotantoporukalta laittaa Cathy taloon sopivaksi ajaksi (olisiko ollut su-to?), ettei Vapun tarvinnut puhua sanaakaan englantia. "You're no one unless you're difficult". |
Moimies 08.11.2009 17:49:18 | |
---|
losalvaros: Voisivat Sarannalle tai Danalle antaa monoa tänään. Lisäksi erittäin hyvä veto BB:n tuotantoporukalta laittaa Cathy taloon sopivaksi ajaksi (olisiko ollut su-to?), ettei Vapun tarvinnut puhua sanaakaan englantia. Saranna voisi painua kyllä pois tänään. Sellanen mulkoilija se on, aatelinen :D |
M4ss3 m/ 08.11.2009 19:51:16 | |
---|
Minun mielestä se joku Stephania sais lähtee. Saranna sit. [hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd] |
dfer 08.11.2009 21:34:33 | |
---|
bonecrusher: Mutta eikös hän ole mensalainen, matemaattinen ja laskelmoiva? Miettii siis jokaisen sanan ja sanamuodon, äänenpainon jne. Se vaikuttaa teennäiseltä, mutta on lopulta juuri aito itsensä. Melkoinen kone onkin, näköjään netistä löytyy hänen diplomityönsä http://users.tkk.fi/eseurane/papers/dippa.pdfEihän bb:ssä älykkyydestä ole kysymys mutta on silti melkoinen tyyppi. |
M4ss3 m/ 08.11.2009 21:39:05 (muokattu 08.11.2009 21:40:04) | |
---|
dfer: Melkoinen kone onkin, näköjään netistä löytyy hänen diplomityönsä http://users.tkk.fi/eseurane/papers/dippa.pdf Eihän bb:ssä älykkyydestä ole kysymys mutta on silti melkoinen tyyppi. Tuossa puhutaan Esa Seurasesta, BB-Esa on taas Esa A, mennyt naimisiin tuon diplomityön jälkeen ja ottanut muijan sukunimen? Edit: Ja tiedän kyllä ihmisiä jotka puhuvat kirjakielellä ja ovat muutenkin vähän "nörttejä" joten ei se Esa mitään feikkaa, ootte vaan kateellisia. ;) [hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd] |
Toveri 08.11.2009 21:39:55 | |
---|
M4ss3 m/: Tuossa puhutaan Esa Seurasesta, BB-Esa on taas Esa A, mennyt naimisiin tuon diplomityön jälkeen ja ottanut muijan sukunimen? Hänen toinen nimensä alkaa A-kirjaimella. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
M4ss3 m/ 08.11.2009 21:40:23 | |
---|
Toveri: Hänen toinen nimensä alkaa A-kirjaimella. Aa, no sitten. [hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd] |
nappero 08.11.2009 21:54:59 | |
---|
eikö nuilla häätöäänestyksillä oo äänestäjiä vai onko tuo vaan rankkaa kusetusta? Ei nuo nyt aina voi olla 0,00000002 perkele prosentin ero ja sitten jatkuvasti muuttuu tilanteet?? Terve ja heipähei! |